eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sko³yszyn › Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn - etap II

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-09



Og³oszenie nr 582849-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Gmina Sko³yszyn: Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn - etap II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sko³yszyn, krajowy numer identyfikacyjny 37044038200000, ul. Sko³yszyn  12 , 38-242  Sko³yszyn, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751, e-mail przetargi@skolyszyn.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn - etap II
Numer referencyjny: GPIR.271.1.17.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje budowê o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn. Zamówienie zosta³o podzielone na 4 czê¶ci i obejmuje wykonanie m.in. nastêpuj±cych robót: 1) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci Lipnica Górna przy drodze powiatowej Nr DP1833R od ronda Serwoniec w kierunku granicy Gminy Sko³yszyn i Gminy Brzyska. Zadanie obejmuje budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Lipnica Górna oraz B±czal Górny poprzez wykonanie linii napowietrzno-kablowej. Zaprojektowano monta¿ 7 lamp o¶wietleniowych LED: 3x80W (minimum 12000lm) oraz 4x60W (minimum 9000lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W, wykonanie linii napowietrzno-kablowej (kabel NN AsXSn 2x35mm2 - 316 m, u³o¿enie kabla linii kablowej 4x35mm2w rurze ochronnej, monta¿ o¶wietleniowych s³upów z ¿erdzi wirowanych (wys. 10,5 m - 9 szt.), wysiêgników rurowych (7 szt.). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie uk³adu pomiarowo-sterowniczego, wykonanie przy³±cza kablowego. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±. 2) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci B±czal Górny "Serwoniec" przy drodze powiatowej nr DP1829R - etap II. Zadanie obejmuje kontynuacjê budowy o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci B±czal Górny. W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ monta¿ 9 kolejnych (od nr 12 do 20) lamp o¶wietleniowych LED: 1x80W (minimum 12000lm), 8x60W (minimum 9000lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W; wykonanie linii napowietrznej NN (kabel AsXSn 2x35mm2 - 417 m); monta¿ o¶wietleniowych s³upów z ¿erdzi wirowanych (wys. 10,5 m - 7 szt., wys. 12 m - 2 szt.) z wysiêgnikiem. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±. 3) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci Lipnica Górna przy drodze gminnej G7 w okolicy Domu Ludowego. Zadanie obejmuje budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Lipnica etap 1 i etap 2. Zaprojektowano ³±cznie monta¿ 20 lamp o¶wietleniowych LED: 18x60W (minimum 9000lm), 2x100W (minimum 15000lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W, wykonanie linii napowietrzno-kablowej (kabel NN AsXSn 2x35mm2 - 770 m, u³o¿enie kabla linii kablowej (YAKSXS 4x35mm2 w rurze ochronnej); monta¿ o¶wietleniowych s³upów z ¿erdzi wirowanych (wys. 10,5 m - 6 szt., wys. 12 m - 1 szt., wys. 10 m z ustojami - 9 szt.), monta¿ wysiêgników rurowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie uk³adu pomiarowo-sterowniczego, wykonanie przy³±cza kablowego. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, osprzêtu, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±. 4) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci Kunowa przy drodze gminnej Nr 113706R w kierunku cmentarza. Zadanie obejmuje budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Kunowa poprzez wykonanie linii napowietrzno-kablowej. Zaprojektowano monta¿ 6 lamp o¶wietleniowych LED 70W (minimum 10500lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W, wykonanie linii napowietrzno-kablowej (kabel NN AsXSn 2x35mm2 - 91 m, u³o¿enie kabla linii kablowej (YAKSXS 4x35mm2 w rurze ochronnej - 254 m); monta¿ o¶wietleniowych s³upów stalowych sto¿kowych, wys. 7 m - 3 szt., monta¿ wysiêgników rurowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie uk³adu pomiarowo-sterowniczego, wykonanie przy³±cza kablowego. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, osprzêtu, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±.

II.5) G³ówny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233210-7
45233200-4
45316100-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 50
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie okre¶li³ szczególnego wykazania spe³nienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie okre¶li³ szczególnego wykazania spe³nienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie okre¶li³ szczególnego wykazania spe³nienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Aktualne o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia wed³ug za³±cznika Nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców dzia³aj±cych przez pe³nomocnika - pe³nomocnictwo (przedstawione w formie orygina³u). 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (Konsorcjum, spó³ka cywilna) - pe³nomocnictwo (przedstawione w formie orygina³u) podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania woli ka¿dego z Wykonawców. 4) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom niebêd±cych podmiotami, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w formularzu ofertowym i o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 5) O¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca sk³ada wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ. O¶wiadczenie Wykonawca musi z³o¿yæ w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o z³o¿onych ofertach. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczeniem Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu jako za³±cznik Nr 4 do SIWZ. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: * zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; * sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; * zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; * czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Zamawiaj±cy dopuszcza w celu potwierdzenia powy¿szych warunków z³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczenia (zobowi±zania) podpisanego przez podmiot udostêpniaj±cy zdolno¶ci lub zasoby zawieraj±cego wszystkie informacje wymagane przez Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie musi zostaæ z³o¿one w oryginale. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Sposób dokonania oceny spe³nienia wymaganych warunków: 1) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia / nie spe³nia w oparciu o z³o¿one dokumenty. 2) Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie stosuje procedury "odwróconej" zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP. 3) Wykonawca, w terminie sk³adania ofert zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP wraz z ofert± (za³. nr 1 do SIWZ) do³±cza o¶wiadczenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 3 i 4 do SIWZ) oraz sk³ada pozosta³e dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego. Wykonawca w ofercie jest zobowi±zany równie¿ poinformowaæ Zamawiaj±cego o korzystaniu z potencja³u podmiotu trzeciego oraz do³±czyæ zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci - Zamawiaj±cy zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP wezwie Wykonawcê, do z³o¿enia, uzupe³nienia, poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia, poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne bêdzie uniewa¿nienie postêpowania. Wymienione wy¿ej dokumenty musz± byæ z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Tak
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Oferta zgodnie z art. 10a ust. 5 ustawy PZP musi zostaæ z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w wersji elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view . 2. Wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z art. 10a ust. 5 ustawy PZP Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ w postaci elektronicznej i opatrzyæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zawiadomienia, wezwania do uzupe³nienia, z³o¿enia dokumentów, wyja¶nieñ oraz inne informacje Zamawiaj±cy i Wykonawca przekazuj± za po¶rednictwem platformy zakupowej przy niniejszym postêpowaniu lub poczty elektronicznej. W tym przypadku dokumenty nie wymagaj± podpisania kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Adres elektroniczny Zamawiaj±cego: (e-mail: przetargi@skolyszyn.pl . 4. Wszelkie wymagane ustaw± PZP informacje dotycz±ce postêpowania (og³oszenia, zmiany, SIWZ, modyfikacje, odpowiedzi na zapytania, itp.) zamieszczane bêd± na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn przy niniejszym postêpowaniu.


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy jest przedstawiony w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Na ka¿d± czê¶æ zamówienia zostanie zawarta odrêbna umowa. 2. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na ni¿ej okre¶lonych zasadach: 1) Termin realizacji przedmiotu Umowy mo¿e byæ zmieniony w przypadku, gdy niemo¿no¶æ dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a po zawarciu Umowy, z nastêpuj±cych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego: a) konieczno¶æ spe³nienia innych nieprzewidzianych pierwotnie wymogów dla pozyskania i wydatkowania ¶rodków zewnêtrznych; b) konieczno¶æ przeprowadzenia innych postêpowañ administracyjnych i s±dowych; c) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy lub na ¶wiadczenia Stron; d) skoordynowania zakresu i powi±zania inwestycji z projektami realizowanymi przez Gminê; e) zmiana zakresu lub przebiegu inwestycji i spowodowana tym konieczno¶æ zmian w dokumentacji i uzyskania nowych lub zmiany posiadanych opinii, uzgodnieñ, projektów podzia³ów i decyzji administracyjnych; f) wstrzymanie prac w zwi±zku z orzeczeniem organu administracji lub s±du; g) konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania i zakoñczenia robót objêtych umow± podstawow±, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (je¿eli zajdzie taka konieczno¶æ) wymagaæ bêdzie wiêcej ni¿ 2 tygodnie; h) wyst±pienia warunków pogodowych maj±cych wp³yw na niemo¿liwo¶æ prowadzenia robót budowlanych jak: d³ugotrwa³e intensywne opady trwaj±ce bez przerwy powy¿ej 14 dni, powód¼ (czas niezbêdny na osuszenie zalanego terenu i mo¿liwo¶æ kontynuacji lub rozpoczêcia robót), niskie temperatury (poni¿ej -5°C) utrzymuj±ce siê przez okres co najmniej 14 dni, które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót; i) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia³ów niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia zadania (jak m.in. decyzji zezwalaj±cej na realizacjê inwestycji drogowej, pozwolenia na budowê, zg³oszenia robót nie wymagaj±cych uzyskania pozwolenia na budowê w zakresie koniecznych zmian); j) wstrzymania robót na okres d³u¿szy ni¿ 3 tygodnie spowodowanego wykryciem np.: przedmiotów niebezpiecznych, szcz±tków ludzkich, zabytków, pozosta³o¶ci budowli podziemnych; k) b³êdów projektowych powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania prac lub ich czê¶ci na okres co najmniej 2 tygodni; l) zaistnienia przyczyn og³oszenia stanu wyj±tkowego, zwi±zanych z nasileniem sytuacji COVID-19, problemów z uzyskaniem materia³ów budowlanych, dostêpno¶ci± pracowników wykonuj±cych zadanie lub innymi trudno¶ciami spowodowanymi ograniczeniami zwi±zanymi z wprowadzeniem stanu epidemiologicznego lub pandemicznego, w szczególno¶ci pandemi± wirusa COVID-1,9 o termin wpisany w odpowiednie rozporz±dzenia, zgodnie z ustaw± z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2020 r., poz. 568 z pó¼n.zm.). 2) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia ze wzglêdu na: a) ograniczenie zakresu przy ewentualnym jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, je¿eli oka¿e siê, ¿e niektóre elementy sk³adowe dokumentacji projektowo - kosztorysowej bêd± zbêdne z punktu widzenia postêpowania administracyjnego i procesu inwestycyjnego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zamawiaj±cy pisemnie poinformuje Wykonawcê o zbêdno¶ci którego¶ z elementów. Przyst±pienie do wykonywania poszczególnych elementów dokumentacji nastêpowaæ bêdzie w porozumieniu z Zamawiaj±cym; b) wprowadzenie robót zamiennych, je¿eli ich wprowadzenie nie bêdzie skutkowaæ pogorszeniem parametrów, jako¶ci wykonanej inwestycji i autor dokumentacji projektowej zaakceptuje wprowadzone roboty zamienne; c) zmianê przebiegu inwestycji, zmniejszenie lub zwiêkszenie zakresu opracowania, z ewentualn± odpowiedni± zmian± wynagrodzenia, wynikaj±c± z: - b³êdów projektowych; - protestów mieszkañców; - objêcia obiektów lub terenów ochron± (np. ochron± zabytków, jedn± z form ochrony przyrody, w tym obszarem Natura 2000); - niemo¿no¶ci zachowania odleg³o¶ci gwarantuj±cej brak szkodliwego wp³ywu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko i zdrowie ludzi; - wybór innego trybu realizacji inwestycji, powoduj±cego zbêdno¶æ jednych i konieczno¶æ wykonania innych opracowañ. d) zmianê sposobu realizacji robót, je¿eli wykonanie robót w oparciu o projekt budowlany jest niemo¿liwe do wykonania lub istnieje zamienny (korzystniejszy) sposób wykonania robót, pod warunkiem wyra¿enia zgody przez autora projektu budowlanego. 3) Zmiany umowy okre¶lone w ust. 2 wymagaj± sporz±dzenia protoko³u konieczno¶ci podpisanego przez przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy. 4) Poza przypadkami okre¶lonymi wy¿ej, istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w przypadku zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej. 4. Wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy mo¿e zostaæ zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. 5. Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy robót mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X pkt 6 SIWZ. 6. W przypadku, którym mowa w ust. 3 pkt. 1 l, procedura i szczegó³y dokonywania zmian umowy w przypadkach zwi±zanych z COVID-19 okre¶lone zosta³y w ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2020 r., poz. 568 z pó¼n.zm.). 7. Ka¿da zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody Zamawiaj±cego i formy pisemnego aneksu - pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy wyra¿enia zgody na zmianê umowy. Niedopuszczalne s± jednak, pod rygorem niewa¿no¶ci, zmiany postanowieñ zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub SIWZ w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 2) Zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: * zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; * zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego; * warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 3) Zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: * konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ; * warto¶æ zmiany nie przekracza warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 4) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: * na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w ppkt 1; * w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile mowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; * w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców. 5) Zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, s± nieistotne je¿eli nie wystêpuj± ni¿ej wymienione okoliczno¶ci: * zmienia siê ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; * nie zmienia siê ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: - zmiana wprowadza warunki, które gdyby by³y postawione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postêpowaniu wziêliby lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjêto by oferty innej tre¶ci; - zmiana narusza równowagê ekonomiczn± umowy na korzy¶æ Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie; - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z umowy; - polega na zast±pieniu Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia nowym Wykonawc±, w przypadkach innych ni¿ wymienione w ppkt 4. 6) £±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia, okre¶lonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Od czynno¶ci Zamawiaj±cego niezgodnej z przepisami ustawy PZP podjêtej w postêpowaniu lub zaniechania czynno¶ci, do której Zamawiaj±cy jest zobowi±zany, Wykonawcy, który ma interes w uzyskaniu zamówienia, poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy - przys³uguje odwo³anie. 2. W zwi±zku z warto¶ci± zamówienia mniejszej ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP odwo³anie w przypadku tego zamówienia przys³uguje wy³±cznie wobec czynno¶ci: 1) okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu; 2) wykluczenia odwo³uj±cego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3) odrzucenia oferty odwo³uj±cego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Odwo³anie powinno wskazywaæ czynno¶æ lub zaniechanie czynno¶ci Zamawiaj±cego, której zarzuca siê niezgodno¶æ z przepisami ustawy, zawieraæ zwiêz³e przedstawienie zarzutów, okre¶laæ ¿±danie oraz wskazywaæ okoliczno¶ci faktyczne i prawne uzasadniaj±ce wniesienie odwo³ania. 4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu lub równowa¿nego ¶rodka, spe³niaj±cego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 5. Odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. 6. Domniemywa siê, i¿ Zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia, je¿eli przes³anie jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 7. Wykonawca mo¿e w terminie przewidzianym do wniesienia odwo³ania poinformowaæ Zamawiaj±cego o niezgodnej z przepisami ustawy czynno¶ci podjêtej przez niego lub zaniechaniu czynno¶ci, do której jest on zobowi±zany na podstawie ustawy, na które nie przys³uguje odwo³anie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy PZP. 8. W przypadku uznania zasadno¶ci przekazanej informacji zamawiaj±cy powtarza czynno¶æ albo dokonuje czynno¶ci zaniechanej, informuj±c o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie PZP dla tej czynno¶ci. 9. Na czynno¶ci, o których mowa w pkt 8, nie przys³uguje odwo³anie, z zastrze¿eniem pkt 2. 10. Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przes³ania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia - je¿eli zosta³y przes³ane w sposób okre¶lony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie (drog± elektroniczn±) ustawy PZP albo w terminie 10 dni - je¿eli zosta³y przes³ane w inny sposób. 11. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, a tak¿e wobec postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 12. Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone w pkt 10 i 11 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. 13. W przypadku wniesienia odwo³ania wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiaj±cy mo¿e przed³u¿yæ termin sk³adania ofert. 14. W przypadku wniesienia odwo³ania po up³ywie terminu sk³adania ofert bieg terminu zwi±zania ofert± ulega zawieszeniu do czasu og³oszenia przez Izbê orzeczenia. 15. Zamawiaj±cy, nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem wa¿no¶ci wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postêpowania, do przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbêdny do zabezpieczenia postêpowania do zawarcia umowy. Je¿eli odwo³anie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje siê jedynie do Wykonawcy, którego ofertê wybrano jako najkorzystniejsz±. 16. Zamawiaj±cy przesy³a niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odwo³ania innym Wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu, a je¿eli odwo³anie dotyczy tre¶ci og³oszenia o zamówieniu lub postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej - wzywaj±c wykonawców do przyst±pienia do postêpowania odwo³awczego. 17. Wykonawca mo¿e zg³osiæ przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwo³ania, wskazuj±c stronê, do której przystêpuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje. Zg³oszenie przyst±pienia dorêcza siê Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopiê przesy³a siê Zamawiaj±cemu oraz Wykonawcy wnosz±cemu odwo³anie. 18. Wykonawcy, którzy przyst±pili do postêpowania odwo³awczego, staj± siê uczestnikami postêpowania odwo³awczego, je¿eli maj± interes w tym, aby odwo³anie zosta³o rozstrzygniête na korzy¶æ jednej ze stron. 19. Szczegó³y dalszego postêpowania odwo³awczego zawiera ustawa PZP - Dzia³ VI - ¦rodki ochrony prawnej.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: 1) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci Lipnica Górna przy drodze powiatowej Nr DP1833R od ronda Serwoniec w kierunku granicy Gminy Sko³yszyn i Gminy Brzyska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Lipnica Górna oraz B±czal Górny poprzez wykonanie linii napowietrzno-kablowej. Zaprojektowano monta¿ 7 lamp o¶wietleniowych LED: 3x80W (minimum 12000lm) oraz 4x60W (minimum 9000lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W, wykonanie linii napowietrzno-kablowej (kabel NN AsXSn 2x35mm2 - 316 m, u³o¿enie kabla linii kablowej 4x35mm2w rurze ochronnej, monta¿ o¶wietleniowych s³upów z ¿erdzi wirowanych (wys. 10,5 m - 9 szt.), wysiêgników rurowych (7 szt.). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie uk³adu pomiarowo-sterowniczego, wykonanie przy³±cza kablowego. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231000-5, 45233210-7, 45233200-4, 45316100-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 50
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: 2) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci B±czal Górny "Serwoniec" przy drodze powiatowej nr DP1829R - etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje kontynuacjê budowy o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci B±czal Górny. W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ monta¿ 9 kolejnych (od nr 12 do 20) lamp o¶wietleniowych LED: 1x80W (minimum 12000lm), 8x60W (minimum 9000lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W; wykonanie linii napowietrznej NN (kabel AsXSn 2x35mm2 - 417 m); monta¿ o¶wietleniowych s³upów z ¿erdzi wirowanych (wys. 10,5 m - 7 szt., wys. 12 m - 2 szt.) z wysiêgnikiem. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231000-5, 45233210-7, 45233200-4, 45316100-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 50
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: 3) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci Lipnica Górna przy drodze gminnej G7 w okolicy Domu Ludowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Lipnica etap 1 i etap 2. Zaprojektowano ³±cznie monta¿ 20 lamp o¶wietleniowych LED: 18x60W (minimum 9000lm), 2x100W (minimum 15000lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W, wykonanie linii napowietrzno-kablowej (kabel NN AsXSn 2x35mm2 - 770 m, u³o¿enie kabla linii kablowej (YAKSXS 4x35mm2 w rurze ochronnej); monta¿ o¶wietleniowych s³upów z ¿erdzi wirowanych (wys. 10,5 m - 6 szt., wys. 12 m - 1 szt., wys. 10 m z ustojami - 9 szt.), monta¿ wysiêgników rurowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie uk³adu pomiarowo-sterowniczego, wykonanie przy³±cza kablowego. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, osprzêtu, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231000-5, 45233210-7, 45233200-4, 45316100-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 50
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: 4) Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie miejscowo¶ci Kunowa przy drodze gminnej Nr 113706R w kierunku cmentarza.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Kunowa poprzez wykonanie linii napowietrzno-kablowej. Zaprojektowano monta¿ 6 lamp o¶wietleniowych LED 70W (minimum 10500lm) - skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W, wykonanie linii napowietrzno-kablowej (kabel NN AsXSn 2x35mm2 - 91 m, u³o¿enie kabla linii kablowej (YAKSXS 4x35mm2 w rurze ochronnej - 254 m); monta¿ o¶wietleniowych s³upów stalowych sto¿kowych, wys. 7 m - 3 szt., monta¿ wysiêgników rurowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie uk³adu pomiarowo-sterowniczego, wykonanie przy³±cza kablowego. Nale¿y równie¿ wykonaæ monta¿ kompletnych przewodów do opraw, przewodów uziemiaj±cych i wyrównawczych, osprzêtu, wykonaæ pomiary oraz zapewniæ obs³ugê geodezyjn±
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231000-5, 45233210-7, 45233200-4, 45316100-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 50
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.