eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Termomodernizacja i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 11 przy ul. Sk³odowskiej w Tychach

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-04



Og³oszenie nr 581200-N-2020 z dnia 2020-09-04 r.

Prezydent Miasta Tychy: Termomodernizacja i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 11 przy ul. Sk³odowskiej w Tychach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie projektu: Termomodernizacja i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 11 przy ul. Sk³odowskiej w Tychach. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywno¶æ energetyczna, odnawialne ¼ród³a energii i gospodarka niskoemisyjna dla dzia³ania: 4.3. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddzia³ania: 4.3.1. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPSL.04.03.01-24-0021/19-00 z dnia 06.03.2020 r.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000, ul. Al. Niepodleg³o¶ci  49 , 43-100  Tychy, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.umtychy.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta Tychy Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy, Biuro Obs³ugi Klienta - parter budynku


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 11 przy ul. Sk³odowskiej w Tychach
Numer referencyjny: RZP.271.24.2020.AW
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych objêtych dokumentacj± projektow± (wskazan± poni¿ej) zgodnie z Ustaw± Prawo Budowlane t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, zgodnie ze sztuk± budowlan± i technologi± wykonywania robót, a tak¿e wytycznymi producentów wyrobów budowlanych i materia³ów, w tym m.in.: o docieplenie ¶cian zewnêtrznych, stropodachów, o czê¶ciow± wymianê stolarki, o wymianê instalacji C.O. i CWU wraz z wszystkimi robotami odtwórczymi, o wymianê pionów wody zimnej i kanalizacji wraz z wszystkimi robotami odtwórczymi i towarzysz±cymi, o wymianê opraw o¶wietleniowych, o roboty we wnêtrzach budynku (m.in. malowanie, wymiana posadzek, wymianê balustrad, czyszczenie i malowanie na¶wietli), o wykonanie wentylacji mechanicznej, o roboty w piwnicy, o instalacjê o¶wietlenia zewnêtrznego i monitoringu, o zagospodarowanie terenu (w tym m.in. modernizacja utwardzeñ, modernizacja schodów wej¶cia g³ównego i od strony dziedziñca, czê¶ciowa wymiana ogrodzenia, wykonanie ogródka deszczowego, modernizacja murku zieleñca). Z realizacji wy³±czone jest wykonanie drena¿u opaskowego i izolacji ¶cian fundamentowych (prace te s± ju¿ zrealizowane). Roboty w bliskim s±siedztwie w/w zakresu prac nale¿y wykonywaæ z zachowaniem szczególnej ostro¿no¶ci. W przypadku uszkodzenia wykonanego zakresu robót odpowiedzialno¶æ za naprawê spoczywa na Wykonawcy. Po stronie wykonawcy pozostaje: przeszkolenie 3 pracowników szko³y w zakresie u¿ytkowania m.in.: wentylacji mechanicznej, instalacji CO, elementów niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania placówki. W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca bêdzie zobligowany do przedstawienia Zamawiaj±cemu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Powy¿sze dokumenty po akceptacji Zamawiaj±cego bêd± stanowi³y za³±cznik do umowy. Realizacja zadania jest wspó³finansowana ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020, O¶ Priorytetowa IV poddzia³anie: 4.3.1. Efektywno¶æ energetyczna i odnawialne ¼ród³a energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. W zwi±zku powy¿szym Wykonawca zobowi±zany jest do rozliczenia zadania zgodnie z wymogami instytucji wspó³finansuj±cej. Z uwagi na fakt, i¿ roboty bêd± prowadzone na czynnym obiekcie Wykonawca uzgodni szczegó³owy harmonogram prac z Dyrekcj± szko³y i zapewni mo¿liwo¶æ sta³ego funkcjonowania placówki z mo¿liwie najmniejszymi uci±¿liwo¶ciami dla uczniów i pracowników. Wymianê instalacji CO nale¿y prowadziæ poza sezonem grzewczym. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zorganizowania cotygodniowej rady budowy z udzia³em kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiaj±cego i Dyrekcji szko³y. Odbiory czê¶ciowe wewn±trz budynku bêd± dokonywane po wykonaniu wszystkich robót dla poszczególnych pomieszczeñ, co umo¿liwi przekazanie ich do u¿ytkowania. Wszystkie roboty zanikowe i ulegaj±ce zakryciu bêd± odbierane przez Zamawiaj±cego, o czym Wykonawca bêdzie zobowi±zany powiadomiæ z dwudniowym wyprzedzeniem. Dla wszystkich zabudowywanych materia³ów Wykonawca przedstawi dokument dopuszczaj±cy do stosowania w budownictwie. Wykonawca bêdzie prowadzi³ roboty z uwzglêdnieniem wymagañ ustawy "Prawo budowlane". Po stronie Wykonawcy pozostaje m.in. wykonanie wszystkich obowi±zków na³o¿onych na Zamawiaj±cego w ramach wydanej decyzji o pozwoleniu na budowê, stanowi±cych za³±cznik nr 4a do SIWZ (Decyzja nr 325/2018 z dnia 1.06.2018 - dotycz±ce termomodernizacji, modernizacji). Po stronie Wykonawcy bêdzie tak¿e uzyskanie decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie oraz spe³nienie pozosta³ych wymagañ na³o¿onych przez PINB na Zamawiaj±cego na etapie zawiadomienia o zakoñczeniu budowy. Po zakoñczeniu inwestycji Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu kompletu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w tym m.in. dokumentów dopuszczaj±cych do stosowania w budownictwie dla wszystkich u¿ytych materia³ów i wyrobów, instrukcji u¿ytkowania i wyników wszystkich badañ i kontroli technicznych wymaganych projektem i obowi±zuj±cymi przepisami. Ponadto przedstawi ¶wiadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz operat geodezyjny powykonawczy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ i obejmuje: 1. Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze STWiOR Termomodernizacja i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 11 w Tychach przy ul. Sk³odowskiej 4, autorstwa Studio S1, Marek Stojanowski 2. Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze STWiOR instalacji elektrycznej wymiany opraw o¶wietleniowych na oprawy LED, autorstwa Pracowni Projektowej Tomasz Sierociñski 3. Projekt uzupe³niaj±cy wraz ze STWiOR autorstwa K4 Studio Projektowo Marek Dyczka, ul. Batorego 13 A/7, 43-200 Pszczyna. Powy¿sze dokumentacje (pkt 1,2,3) nale¿y rozpatrywaæ ³±cznie. W przypadku rozbie¿no¶ci miêdzy projektami pracowni Studio S1 i Pracowni Projektowej Tomasz Sierociñski, a K4 Studio Projektowe, jako wi±¿±ce nale¿y przyjmowaæ za³o¿enia projektu K4 Studio Projektowe.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233200-1
45111220-6
45443000-4
45321000-3
45421100-5
45300000-0
31524000-5
45330000-9
45331100-7
45400000-1
45430000-0
45442100-8
45331210-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 o warto¶ci nie wiêkszej ni¿ 10% zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia polegaæ bêd± na powtórzeniu podobnych robót, co zamówienia podstawowe i bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanym w punkcie 3.1. SIWZ. 3. Zamawiaj±cy udzieli ww. zamówieñ po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-10-08

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie musi zostaæ zrealizowane od daty podpisania umowy do 8 pa¼dziernika 2021 r. 2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani, wykonuj±cy roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy byli zatrudnieni przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. 3. Wymaga siê, aby umowy o pracê by³y zawarte co najmniej na czas wykonywania przedmiotu umowy. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a tak¿e sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lono w ogólnych warunkach umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; - wymagane jest posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej o warto¶ci min. 2 000 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli przedstawi: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; Wymagane jest wykonanie: a) 1 roboty budowlanej obejmuj±cej ocieplenie ¶cian budynków o powierzchni minimum 1 500 m2 wykonanej w ramach jednej umowy, b) 1 roboty budowlanej obejmuj±cej wykonanie instalacji c.o. o warto¶ci minimum 300 000,00 z³ brutto wykonanej w ramach jednej umowy, Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. UWAGA: W przypadku wykonania roboty obejmuj±cej wiêcej ni¿ jeden wymagany zakres robót, wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, mo¿e pos³u¿yæ siê t± sam± robot± budowlan± z zachowaniem warto¶ci i zakresów okre¶lonych przez zamawiaj±cego dla ka¿dego z minimalnych wymagañ. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest skierowanie przez wykonawcê do realizacji zamówienia: - jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnieñ budowlanych okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnieñ budowlanych okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnieñ budowlanych okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika robót w bran¿y budowlanej z do¶wiadczeniem na tym stanowisku w minimum jednej robocie budowlanej o warto¶ci min. 800 000,00 z³ brutto, wykonanej w ramach jednej umowy i zrealizowanej w przeci±gu ostatnich 5 lat. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ przedmiotowy warunek stanowi kryterium oceny ofert w zakresie do¶wiadczenia kierownika robót. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie powy¿szych funkcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia: 1.1 W przypadku, wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów winien byæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolno¶ci technicznej i/lub zawodowej winien byæ spe³niony ³±cznie. 1.4 W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia winno byæ spe³nione przez ka¿dego z Wykonawców. 2. Poleganie na zasobach innych podmiotów: 2.1 Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w punkcie 6.1.2 lit. b i/lub c SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 2.2 Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (za³±cznik nr 2a do SIWZ). 2.3 Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpnienie Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwol± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp tj. na podstawie dokumentów wskazanych w punkcie 7.5.1 SIWZ oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp. 2.4 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- w sytuacji ekonomicznej lub finansowej; W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; o wymagane jest posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej o warto¶ci min. 2 000 000,00 z³. - zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Wykonawca spe³ni warunek je¿eli przedstawi: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; Wymagane jest wykonanie: a) 1 roboty budowlanej obejmuj±cej ocieplenie ¶cian budynków o powierzchni minimum 1 500 m2 wykonanej w ramach jednej umowy, b) 1 roboty budowlanej obejmuj±cej wykonanie instalacji c.o. o warto¶ci minimum 300 000,00 z³ brutto wykonanej w ramach jednej umowy, Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±ce, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. UWAGA: W przypadku wykonania roboty obejmuj±cej wiêcej ni¿ jeden wymagany zakres robót, wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, mo¿e pos³u¿yæ siê t± sam± robot± budowlan± z zachowaniem warto¶ci i zakresów okre¶lonych przez zamawiaj±cego dla ka¿dego z minimalnych wymagañ. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest skierowanie przez wykonawcê do realizacji zamówienia: - jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnieñ budowlanych okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnieñ budowlanych okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnieñ budowlanych okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika robót w bran¿y budowlanej z do¶wiadczeniem na tym stanowisku w minimum jednej robocie budowlanej o warto¶ci min. 800 000,00 z³ brutto, wykonanej w ramach jednej umowy i zrealizowanej w przeci±gu ostatnich 5 lat. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ przedmiotowy warunek stanowi kryterium oceny ofert w zakresie do¶wiadczenia kierownika robót. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie powy¿szych funkcji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1.1 wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ; 1.2 o¶wiadczenia wymienione w pkt 6.4.2; 7.1 - 7.4 SIWZ (za³±cznik nr 2 i 2a do SIWZ); 1.3 dowód wp³aty wadium; 1.4 pe³nomocnictwo lub umowa podmiotów wystêpuj±cych wspólnie wskazuj±ce, ¿e osoba wystêpuj±ca w imieniu wykonawcy jest do tego upowa¿niona (orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 30 000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100 PLN); Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spó³ka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach miêdzynarodowych): PKOP PL PW b) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). W przypadku wniesienia wadium w formach okre¶lonych w ppkt b do e dokument winien byæ wystawiony na Gminê Miasta Tychy, Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres rêkojmi za wady20,00
Do¶wiadczenie kierownika robót20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ogólne warunki umowy stanowi± za³±cznik nr 3 do SIWZ. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty. Warunki zmiany s± nastêpuj±ce: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 4 wzoru umowy jedynie w nastêpuj±cych przypadkach: a) w razie wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli losowego zdarzenia zewnêtrznego, którego skutków nie da siê przewidzieæ, np. intensywne opady atmosferyczne deszczu, ¶niegu, gradu, huragan, wyst±pienie w terminie realizacji umowy ponadprzeciêtnych temperatur uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót zgodnie z procesem technologicznym (np temperatura uniemo¿liwiaj±ca krzepniêcie betonu, pow³ok syntetycznych, prowadzenia robót ziemnych) a tak¿e w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków wyst±pienia si³y wy¿szej, b) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy np. spowodowany stanem wyj±tkowym, embargiem, stanem klêski ¿ywio³owej nieprzewidziany brak dostêpu do materia³ów czy urz±dzeñ niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, c) w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, d) decyzji s³u¿b konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych), e) opó¼nieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbêdnych uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych b±d¼ obligatoryjnych wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, f) w razie konieczno¶ci dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu o któr± ma byæ wykonany przedmiot umowy, je¿eli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy oka¿e siê, ¿e dokumentacja ta zawiera b³êdy, braki lub wady, g) w razie zlecenia dodatkowych prac na podstawie art. 144 PZP albo innych prac niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, 2. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w pkt 20.3.1 bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej, zaakceptowanej przez ka¿d± ze stron umowy. 3. W przypadkach wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1, strony ustalaj± nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrze¿eniem, ¿e okres przesuniêcia terminu wykonania równy bêdzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy a w przypadku, o którym mowa w lit. g) okresowi wykonywania robót. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny byæ dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem niewa¿no¶ci. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug - w takim przypadku, na pisemny wniosek wykonawcy b±d¼ zamawiaj±cego zostanie sporz±dzony aneks do umowy uwzglêdniaj±cy zmiany warto¶ci umowy wynikaj±ce z tego tytu³u.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.