eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Organizacja kolonii letnich dla dzieci z gminy Bolesławiec w roku 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Bolesławiec: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z gminy Bolesławiec w roku 2012
Numer ogłoszenia: 58028 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21614 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie, Kruszyn, ul. Kasztanowa 1b, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 14 77, faks 75 732 14 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z gminy Bolesławiec w roku 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Zakwaterowanie uczestników kolonii letnich tj. 180 (+6, -6) dzieci i 14 osób kadry pedagogicznej w dwóch turnusach 14 dniowych (13 noclegów) w lipcu 2012r., następujących po sobie, w budynkach murowanych - w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane - położonych na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu: a)dzieci; w pokojach maksimum sześcioosobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) w każdym pokoju, z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń. Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych, b)wychowawcy powinni być zakwaterowani w min. 2 pokojach, zaś kierownik w osobnym pokoju. c)ośrodek nie może być oddalony od morza o więcej niż 1000m, 2.Wyżywienie: zapewnienie całodniowego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek); dzienna stawka żywieniowa na jedno dziecko nie może być niższa niż 20zł. 3. Obiekty sportowe, kulturalne i rekreacyjne: zagwarantowanie korzystania przez dzieci z obiektów sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych znajdujących się na terenie ośrodka ; wymagane jest aby proponowane obiekty sportowe i kulturalne były o powierzchni gwarantującej organizowanie meczów i imprez grupowych; obiekty muszą wyposażone w urządzenia niezbędne do przeprowadzania rozgrywek sportowych (np. przy propozycji boiska do gry w koszykówką, boisko musi posiadać dwa kosze i powierzchnię niezbędną dla dwóch drużyn, itp.); 4.Opieka medyczna: zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej (pielęgniarka mieszka na terenie ośrodka); 5.Nadzór ratowników; zapewnienie nadzoru przez ratowników nad dziećmi korzystającymi z kąpieli w morzu (ratownik tylko do dyspozycji kolonii Zamawiającego). 6.Ubezpieczenie uczestników kolonii oraz kadry pedagogicznej od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy) oraz posiadanie przez usługodawcę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC. 7.Atrakcje: zorganizowanie całodniowej wycieczki z przewodnikiem do atrakcyjnych miejsc oddalonycho 150km od miejsca zakwaterowania oraz rejs statkiem po morzu dla uczestników kolonii plus dodatkowe atrakcje zaproponowane w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLTUR POLSKA Sp. z o.o., ul. Prosta 53, Zielona Góra, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170235,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170235,00 / Oferta z najwyższą ceną: 269100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.