Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Bolesławiec: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z gminy Bolesławiec w roku 2012
Numer ogłoszenia: 21614 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie , Kruszyn, ul. Kasztanowa 1b, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 14 77, faks 75 732 14 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gokis.boleslawiec.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z gminy Bolesławiec w roku 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację kolonii dla dzieci i młodzieży w miejscowości nad Morzem Bałtyckim w województwie zachodniopomorskim w następującym zakresie: 1. Zakwaterowanie uczestników kolonii letnich tj. 180 (+6, -6) dzieci i 14 osób kadry pedagogicznej w dwóch turnusach 14 dniowych (13 noclegów) w lipcu 2012r., następujących po sobie, w budynkach murowanych - w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane - położonych na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu: a) dzieci; w pokojach maksimum sześcioosobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) w każdym pokoju, z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń. Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych, b) wychowawcy powinni być zakwaterowani w min. 2 pokojach, zaś kierownik w osobnym pokoju, c) ośrodek nie może być oddalony od morza o więcej niż 1000 m, 2. Wyżywienie: zapewnienie całodniowego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek); dzienna stawka żywieniowa na jedno dziecko nie może być niższa niż 20 zł. 3. Obiekty sportowe, kulturalne i rekreacyjne: zagwarantowanie korzystania przez dzieci z obiektów sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych znajdujących się na terenie ośrodka; wymagane jest aby proponowane obiekty sportowe i kulturalne były o powierzchni gwarantującej organizowanie meczów i imprez grupowych; obiekty muszą wyposażone w urządzenia niezbędne do przeprowadzania rozgrywek sportowych (np. przy propozycji boiska do gry w koszykówką, boisko musi posiadać dwa kosze i powierzchnię niezbędną dla dwóch drużyn, itp.); 4. Opieka medyczna: zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej (pielęgniarka mieszka na terenie ośrodka); 5. Nadzór ratowników; zapewnienie nadzoru przez ratowników nad dziećmi korzystającymi z kąpieli w morzu (ratownik tylko do dyspozycji kolonii Zamawiającego). 6. Ubezpieczenie uczestników kolonii oraz kadry pedagogicznej od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy) oraz posiadanie przez usługodawcę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC. 7. Atrakcje: zorganizowanie całodniowej wycieczki z przewodnikiem do atrakcyjnych miejsc oddalonych do 150 km od miejsca zakwaterowania oraz rejs statkiem po morzu dla uczestników kolonii plus dodatkowe atrakcje zaproponowane w ofercie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone bez obowiązku wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Organizatorem kolonii może być osoba fizyczna lub prawna, posiadająca koncesję na organizację wypoczynku dzieci i młodzieży. Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi (kolonie) odpowiadające przedmiotowi zamówienia wraz z referencjami potwierdzającymi, iż usługa została wykonana należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje: budynkiem murowanym, z pokojami maksimum sześcioosobowymi z pełnym węzłem sanitarnym; obiektami sportowymi, kulturalnymi, rekreacyjnymi dostępnymi dla kolonistów znajdujących się na terenie ośrodka; stołówką. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opinię o zgłoszonym(ych) do oferty obiekcie(ach) jako miejsc zakwaterowania wydaną przez właściwą miejscowo Komendę Powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej lub ostatni protokół okresowej kontroli obiektu(ów) Państwowej Straży Pożarnej. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i wybrana zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnego zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku właściwemu kuratorowi oświaty. 2. Wykaz dodatkowych atrakcji nie ujetych w przedmiocie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Standard obiektu i ośrodka - 18
- 3 - Dodatkowe atrakcje - 7
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie, ul. Kasztanowa 1b, Kruszyn, 59-700 Bolesławiec, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie, ul. Kasztanowa 1b, Kruszyn, 59-700 Bolesławiec, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa drogi ul. Generała Józefa Hallera i ul. Sokolej w formule zaprojektuj i wybuduj oraz budowa drogi ul. Generała Tadeusza Rozwadowskiego.
- Budowa drogi ul. Stokrotek
- Sukcesywne dostawy leków (neuroleptyki, antybiotyki, środki przeciwepileptyczne, środki przeciwbólowe, neuroanaleptyki, produkty lecznicze dla układu nerwowego)
- Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Bolesławcu
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.