eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie i w Ludowie Polskim

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23



Ogłoszenie nr 575687-N-2017 z dnia 2017-08-23 r.

Zarząd Powiatu w Strzelinie: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie i w Ludowie Polskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne, projekt pt: "Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kamienna  10 , 57100   Strzelin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (071) 392 30 16, e-mail przetargi@powiatstrzelinski.pl, faks (071) 392 30 15.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatstrzelinski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.powiatstrzelinski.pl zakładka BiP, http://blizejrynkupracy.powiatstrzelinski.pl/index.php/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Strzelinie,
Adres:
ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie i w Ludowie Polskim
Numer referencyjny: 6/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW BARISTY ESPRESSO & LATTE ART W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" I kurs dla 18 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 18 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU BARMAŃSKIEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" dla 18 osób w terminie od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW CARVINGU W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" I kurs dla 24 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 24 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW CUKIERNICZYCH - TORTY W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" I warsztaty dla 12 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II warsztaty dla 12 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" dla 20 osób w terminie od 2 kwietnia 2018 r. do 31 maja 2018 r. CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" I kurs dla 25 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" I kurs dla 20 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE I kurs dla 5 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 5 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AGREGAT TYNKARSKI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" I kurs dla 10 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW RUSZTOWANIA METALOWE W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" I kurs dla 9 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 9 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" I kurs dla 20 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW SPAWACZA W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" I kurs dla 15 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OBSŁUGI KASY FISKALNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" I kurs dla 30 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AUTOCAD I STOPIEŃ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" I kurs dla 15 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. CZĘŚĆ XV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" I kurs dla 30 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 30 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r.

II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-11

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli: w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW BARISTY ESPRESSO & LATTE ART W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM": a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu baristy dla grupy minimum 9-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów baristy; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU BARMAŃSKIEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM": a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu barmańskiego dla grupy minimum 9-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu kursów barmana; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW CARVINGU W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM": a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu carvingu dla grupy minimum 10-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu kursów carvingu; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW CUKIERNICZYCH - TORTY W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM": a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu cukierniczego dla grupy minimum 6-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu kursów cukierniczych; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM": a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi w zakresie grupowego kursu na operatorów kombajnu zbożowego dla grupy minimum 10-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora kombajnu zbożowego; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM": a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów wózka widłowego dla grupy minimum 10-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora wózka widłowego; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM" a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na prawo jazdy kat. "B" dla grupy minimum 10-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) dwoma osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej dwoma instruktorami nauki jazdy z dwuletnim doświadczeniem w pracy jako instruktor nauki kat. "B"; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów koparek jednonaczyniowych dla grupy minimum 3-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora koparki jednonaczyniowej; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AGREGAT TYNKARSKI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów agregatu tynkarskiego dla grupy minimum 5-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora agregatu tynkarskiego; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW RUSZTOWANIA METALOWE W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na montażystów rusztowań budowlanych - metalowych dla grupy minimum 5-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na montażystę rusztowań budowlanych - metalowych; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów wózka widłowego dla grupy minimum 10-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora wózka widłowego; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OBSŁUGI KASY FISKALNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu obsługi kasy fiskalnej dla grupy minimum 15-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu kasy fiskalnej; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AUTOCAD I STOPIEŃ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu nauki programu autocad dla grupy minimum 8-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu nauki programu autoCad; w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ XV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE" a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na prawo jazdy kat. "B" dla grupy minimum 15-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) dwoma osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej dwoma instruktorami nauki jazdy z dwuletnim doświadczeniem w pracy jako instruktor nauki kat. "B";
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia (należy wskazać okres, w którym nabyło się wymagane doświadczenie), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w wykazie te same osoby, które zostały wskazane w formularzu oferty do oceny w kryterium "doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia".
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby; 3) certyfikaty jakości usług, o których mowa w punkcie 20 SIWZ, stanowiące podstawę przyznania punktów w kryterium oceny ofert: "certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę".

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a) w zakresie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a Wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób - ze względu na przyjęte kryterium oceny oferty, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż przedstawiona osoba posiada tożsame kwalifikacje, b) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, jeżeli konieczność zmiany terminu wywołana jest przyczynami nie leżącymi po stronie Wykonawcy i przyczyny te będą miały bezpośredni wpływ na realizację zamówienia. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji, pod warunkiem uzyskania zgody na przedłużenie od Instytucji Zarządzającej. Dodatkowo w takim przypadku Wykonawca ma obowiązek udowodnić i wykazać Zamawiającemu, jakie okoliczności oraz w jaki sposób spowodowały utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, c) w sytuacji, gdy nastąpi przekształcenie organizacyjne Wykonawcy/Zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy Wykonawcy/Zamawiającego - spisane aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy, d) w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności (niezwłocznie po ich zaistnieniu), które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji i których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty lub zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Zmiany postanowień umowy dokonane z naruszeniem postanowień ust. 1, 2, 3 oraz 4 są nieważne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-31, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW BARISTY ESPRESSO & LATTE ART W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów BARISTY ESPRESSO & LATTE ART dla łącznie 36 osób w następujących terminach: I kurs dla 18 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 18 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. 2. Zakres każdego z kursów obejmuje: * techniki pracy baristy, * teoretyczne informacje o kawie, * praktyczne przygotowanie espresso, * techniki spieniania mleka oraz wykończenia napojów na bazie kawy. 3. Materiały, sprzęt i produkty zapewnia firma prowadząca kurs. 4. Kursy będą odbywały się na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. Pracowania zostanie bezpłatnie udostępniona Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU BARMAŃSKIEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie kursu BARMAŃSKIEGO dla 18 osób w terminie od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. II. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu kursu. III. Zakres kursu: 1. Teoria: * technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo alkoholowe, historia, charakterystyka, klasyfikacje i znane marki poszczególnych rodzajów alkoholi: wódka czysta, wódki gatunkowe, gin, brandy, koniak, armaniak, calvados, brandy de jerez, grappa, likiery, bittery, whisky (szkocka, irlandzka, amerykańska, kanadyjska, japońska), rum, cachaça, tequila, mezcal, absynt, wino musujące, wino wzmacniane, wermuty; * Sylwetka barmana, kontakt z Gośćmi, elementy psychologii sprzedaży, charakterystyka pracy barmana w różnych typach lokali gastronomicznych; 2. Prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, miary barowe; 3. Zajęcia praktyczne: * Przyrządzanie drinków na bazie wyżej wymienionych alkoholi metodami: shaking, stiring, throwing, building; * Przygotowanie drinków z kategorii: cocktails, daisy, highball, cream drinks, sour, collins, cooler, julep, pick-me-up, frozen drinks, mocktails, special drinks; * Serwowanie napojów mieszanych; * Striped drinks: przyrządzanie shotów warstwowych różnymi metodami; * Classic cocktails and modern classic cocktails; * Zasady perfect serve; * Zaawansowane techniki dekorowania drinków przy pomocy świeżych owoców, takich jak: carambola, physalis, kumquat, pitaja, marakuja, ananas, kiwi, banan, cytryny, limonki, pomarańcze, winogrona, melon, arbuz i inne; * Drinki na bazie wyżej wymienionych świeżych owoców; * Drinki efektowne, płonące, rainbow shots; Kurs będzie odbywał się na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. Pracowania zostanie bezpłatnie udostępniona Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW CARVINGU W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów CARVINGU dla łącznie 48 osób w następujących terminach: I kurs dla 24 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 24 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. II. Zakres kursu: 1. Teoria: Zapoznanie się z historią carvingu , narzędziami do carvingu, sposobem ich prawidłowego trzymania i używania. 2. Ćwiczenia kształtujące prawidłowe posługiwanie się nożem tajskim i narzędziami do carvingu. 3. Wycinanie kwiatów z: -Papryki ( 2 rodzaje i różne kolory papryki ) -Cukinii ( kwiaty i liście ) -Kapusty pekińskiej -Szyszka z marchewki -Róża z kalarepy lub rzepy czarnej -Róża i inne rodzaje zdobień w melonie z dodatkowymi motywami roślinnymi -Praca z arbuzem. -Nauka komponowania elementów kwiatowych. 4. Utrwalenie i wykorzystanie wcześniejszych elementów. 5. Nauka planowania kompozycji i łączenia motywów. 6. Tworzenie kompozycji kwiatowej z wyrzeźbionych owoców i warzyw. 7. Omówienie sposobów przechowywania i pielęgnacji dekoracji karvingowych. 8. Materiały, sprzęt i produkty zapewnia firma prowadząca kurs. Kursy będą odbywały się na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. Pracowania zostanie bezpłatnie udostępniona Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW CUKIERNICZYCH - TORTY W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch warsztatów cukierniczych - torty dla łącznie 24 osób w następujących terminach: I warsztaty dla 12 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II warsztaty dla 12 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia warsztatów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z warsztatów. 2. Warsztaty obejmują: * pieczenie biszkoptów * przygotowanie musów czekoladowych i owocowych * przygotowanie bazy do nasączania tortu * składanie tortów * wykonywania dekoracyjnej kompozycji np. z owoców 4. Materiały, sprzęt i produkty zapewnia firma prowadząca kurs. 5. Wykonawca przygotowuje egzemplarz materiałów wykorzystywanych na kursie dla każdego z uczestników i osobny dla zamawiającego do dokumentacji. 6. Warsztaty będą się odbywały na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. Pracowania zostanie bezpłatnie udostępniona Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSU OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu OPERATOR KOMBAJNU ZBOŻOWEGO dla 20 osób w terminie od 2 kwietnia 2018 r. do 31 maja 2018 r. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu kursu. Harmonogram przeprowadzenia kursu musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. 2. Kurs (szkolenie teoretyczne oraz praktyczne) będzie odbywał się na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i plac manewrowy- miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim, Ludów Polski 16, 57-100 Strzelin. W trakcie kursu operatora kombajnu zbożowego uczeń zdobywa teoretyczną wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie użytkowania i obsługi technicznej kombajnu. Ramowy program kursu: * BHP podczas pracy operatora kombajnu zbożowego; * Przepisy przeciwpożarowe w czasie pracy kombajnisty; * Typy stosowanych kombajnów zbożowych; * Budowa kombajnu zbożowego; * Zasada działania kombajnu; * Regulacje kombajnu; * Technika pracy kombajnem; * Organizacja pracy podczas zbioru zbóż; * Konserwacja kombajnu; * Przepisy ruchu drogowego odnośnie pojazdów wolnobieżnych; * Nauka jazdy i pracy kombajnem 7.Teoria: 1. Ogólna budowa i charakterystyka techniczno-eksploatacyjna kombajnu zbożowego model ZO 58 lub nowszy. 2. Budowa i rodzaje silników stosowanych w kombajnach rolniczych. 3. Budowa i obsługa układu smarowania oraz zasilania. 4. Budowa i obsługa układu chłodzenia oraz rozrządu. 5. Instalacja elektryczna kombajnu. 6. Ogólna budowa i obsługa zespołu żniwnego. 7. Nagarniacz budowa i regulacja. 8. Zespół tnący i przenośnik ślimakowo palcowy. 9. Przenośnik pochyły poziomowanie zespołu żniwnego. 10. Schemat technologiczny- droga ziarna, słomy i plew. 11. Budowa i regulacja zespołu młócącego. 12. Wytrząsacze i zespół czyszczący. 13. Przenośniki i zbiorniki ziarna. 14. Budowa układu hydrauliki siłowej kombajnu. 15. Rozdzielacze, siłowniki i pompa hydrauliczna. 16. Orbitrol, akumulator hydrauliczno- gazowy. 17. Usterki układu hydraulicznego. 18. Schemat przeniesienia napędów strona lewa i prawa kombajnu. 19. Przekładanie bezstopniowe regulacja, budowa. 20. Sprzęgła przeciążeniowe regulacja, budowa. 21. Wyposażenie dodatkowe kombajnu. 22. Przegląd codzienny kombajnu. 23. Przeglądy P2 i P3. 24. Przegląd przed i po sezonie. 25. Dobór parametrów zbioru (regulacja kombajnu). 26. Technika zbioru- planowanie . 27. Wyposażenie przeciwpożarowe i jego wykorzystanie . 28. Przepisy ruchu drogowego. 29. Nowoczesne rozwiązania w kombajnach. 30. BHP podczas eksploatacji kombajnu. 31. Egzamin teoretyczny w formie testu. 8.Zajęcia praktyczne: 1. Obsługa codzienna kombajnu zbożowego. 2. Uruchamianie silnika, jazda do przodu i do tyłu. 3. Jazda kombajnem po łuku, cofanie i zawracanie. 4. Uruchamianie zespołu żniwnego, regulacja parametrów koszenia oraz szczelin omłotowej. 5. Jazda kombajnem z włączonym zespołem roboczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-04-02
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla łącznie 45 osób w następujących terminach: I kurs dla 25 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowany przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Cel kursu: Celem kursu na wózki widłowe jest uzyskanie kwalifikacji operatora wózków widłowych z napędem silnikowym zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Ramowy program kursu: * zapoznanie z budową i zasadami działania wózków różnych typów, pozwalające na ich prawidłową eksploatację, * przygotowanie do samodzielnego prowadzenia wózka widłowego i wykonywania operacji manewrowych osprzętem wózka widłowego oraz do jego obsługi codziennej, * zaznajomienie z obowiązującymi przepisami bhp, zasadami poruszania się wózkiem widłowym po terenie zakładu pracy, bezpieczeństwem przeciwpożarowym, zasadami udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, * uzyskanie teoretycznych wiadomości do wykonania wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, * uzyskanie wiadomości o zagrożeniach, wypadkach i sytuacjach niebezpiecznych związanych z wymianą butli, * nabycie umiejętności praktycznej wymiany butli, * postępowanie w sytuacjach awaryjnych. Na program zajęć składa się część teoretyczna oraz praktyczna. W pierwszym przypadku słuchacze uzyskają wiedzę z obszaru ładunkoznawstwa i dozoru technicznego, jak też na temat budowy wózka czy niezbędnych czynności podczas poszczególnych etapów pracy. Z kolei druga część pozwoli zdobyć umiejętności obsługi urządzeń - czy to na halach produkcyjnych, czy też na placach manewrowych. Istotnym elementem szkoleń jest również należyte przygotowanie uczestników kursu pod względem BHP. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu na miejsce i z powrotem na własny koszt. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i plac manewrowy - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim, Ludów Polski 16, 57-100 Strzelin. Jednorazową opłatę za egzamin przed komisją Dozoru Technicznego dla każdego uczestnika kursu ponosi Wykonawca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów prawa jazdy kat. "B" dla łącznie 40 osób w następujących terminach: I kurs dla 20 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. 2. Cel kursu: Celem kursu na prawo jazdy kat."B" jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B (samochód osobowy). Uczestnicy kursu poznają przepisy ruchu drogowego, zasady przewozu osób lub ładunku, nabędą umiejętności obsługi mechanizmów pojazdu i kierowania pojazdem oraz udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu pozwalającego na przystąpienie do egzaminu państwowego przed WORD. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i plac manewrowy - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim, Ludów Polski 16, 57-100 Strzelin. Program kursu musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. z późniejszymi zmianami. Przy realizacji zajęć praktycznych Wykonawca powinien dysponować minimum 2 samochodami osobowymi, dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). W przypadku zaistnienia takiej konieczności Wykonawca ma zapewnić samochód przystosowany do szkolenia osób niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na koparkę jednonaczyniową kl.III wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego dla łącznie 10 osób w następujących terminach: I kurs dla 5 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 5 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. 2. Cel kursu: Celem kursu na koparkę jednonaczyniową jest uzyskanie kwalifikacji operatora koparki jednonaczyniowej zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Program nauczania: * Użytkowanie Ekspl. * DTR * BHP * Pod. Elektrotechniki * Silniki spalinowe * Elementy hydrauliki * Budowa maszyny * Technologia robót * Staż wstępny * Zajęcia praktyczne. Forma egzaminu: Egzamin 2-częściowy (część praktyczna + część teoretyczna) przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu z CKZiU w Strzelinie na miejsce i z powrotem na własny koszt. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AGREGAT TYNKARSKI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na operatora agregatów tynkarskich wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego dla łącznie 20 osób w następujących terminach: I kurs dla 10 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowany przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Cel kursu: Celem kursu na agregat tynkarski jest uzyskanie kwalifikacji operatora agregatów tynkarskich zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Koszty organizacji egzaminu na terenie CKZiU w Strzelinie lub w innym miejscu i opłatę za egzamin ponosi Wykonawca. Program nauczania: * Użytkowanie ekspl. * Dokumentacja tech. * BHP * Pod. elektrotechniki * Budowa agregatów * Technologia robót * Zajęcia praktyczne 5. Forma egzaminu: Egzamin 2-częściowy (część praktyczna + część teoretyczna) przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu z CKZiU w Strzelinie na miejsce i z powrotem na własny koszt. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW RUSZTOWANIA METALOWE W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na rusztowania metalowe wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego dla łącznie 18 osób w następujących terminach: I kurs dla 9 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 9 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowany przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Cel kursu: Celem kursu na rusztowania metalowe jest uzyskanie kwalifikacji montażysta rusztowań budowlano - montażowo metalowych zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Program nauczania: * BHP * Użytkowanie ekspl. * Budowa rusztowań * Technologia montażu * Zajęcia praktyczne Forma egzaminu: Egzamin 2-częściowy (część praktyczna + część teoretyczna) przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu z CKZiU w Strzelinie na miejsce i z powrotem na własny koszt. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na wózki jezdniowe podnośnikowe z wymianą butli wraz z egzaminami zewnetrznymi przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla łącznie 40 osób w następujących terminach: I kurs dla 20 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowany przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Cel kursu: Celem kursu na wózki jezdniowe jest uzyskanie kwalifikacji operatora wózków jezdniowych podnośnikowych kat.II WJO z wymianą butli zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją z Urzędu Dozoru Technicznego. Program szkolenia uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego zawierający m.in.: ? typy stosowanych wózków ? budowa wózków jezdniowych ? czynności operatora przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu pracy ? BHP ? wiadomości o dozorze technicznym ? zajęcia praktyczne ? przygotowanie uczestnika szkolenia do wykonywania czynności związanych z wymianą butli ? wymiana butli przez uczestnika szkolenia Forma egzaminu: Egzamin 2-częściowy (część praktyczna + część teoretyczna) przed komisją z Urzędu Dozoru Technicznego. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu z CKZiU w Strzelinie na miejsce i z powrotem na własny koszt. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i plac manewrowy - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW SPAWACZA W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na spawacza półautomatami spawalniczymi MAG wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach dla łącznie 25 osób w następujących terminach: I kurs dla 15 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowany przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Cel kursu: Celem kursu na spawacza jest uzyskanie kwalifikacji spawacza zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.. Program nauczania: a) Część A - MAG * Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego * Urządzenia spawalnicze * Bezpieczeństwo i higiena pracy * Bezpieczna praca na hali produkcyjnej * Materiały dodatkowe do spawania * Spawanie w praktyce * Oznaczanie i wymiarowanie spoin * Metody przygotowania złączy do spawania * Kwalifikowanie spawaczy b) Część B - MAG * Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG/MIG * Materiały dodatkowe do spawania * Bezpieczeństwo i higiena pracy * Charakterystyka spawania MAG/MIG oraz typowe parametry c) Część C - MAG * Podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia * Spawalność, złącza spawane i odkształcenia złączy ze stali nierdzewnych * Materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych * Korozja i obróbka cieplna po spawaniu d) Część D - dla MAG * Instruktaż wstępny i szkolenie praktyczne Forma egzaminu: Egzamin 2-częściowy (część praktyczna + część teoretyczna) przed komisją z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu z CKZiU w Strzelinie na miejsce i z powrotem na własny koszt. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW OBSŁUGI KASY FISKALNEJ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na obsługe kasy fiskalnej dla łącznie 50 osób w następujących terminach: I kurs dla 30 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 20 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Cel kursu: Celem kursu na obsługę kasy fiskalnej jest opanowanie wiadomości i umiejętności potrzebnych do samodzielnego obsługiwania kasy fiskalnej. Program nauczania: * obsługa kasy fiskalnej, * wykonywanie raportów, * programowanie kasy Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą się odbywały w CKZiU w Strzelinie. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 30,00
Cena oferty 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW AUTOCAD I STOPIEŃ W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na obsługę program Autocad I stopnia dla łącznie 25 osób w następujących terminach: I kurs dla 15 osób od daty podpisania umowy do 11 grudnia 2017 r. II kurs dla 10 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowany przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Program nauczania: * obsługa programu Autocad, * tworzenie rysunków w 2D Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: CZĘŚĆ XV ZAMÓWIENIA pn. "PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. "B" W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów prawa jazdy kat. "B" dla łącznie 60 osób w następujących terminach: I kurs dla 30 osób od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r. II kurs dla 30 osób od 2 stycznia 2018 r. do 11 czerwca 2018 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. Cel kursu: Celem kursu na prawo jazdy kat."B" jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B (samochód osobowy). Uczestnicy kursu poznają przepisy ruchu drogowego, zasady przewozu osób lub ładunku, nabędą umiejętności obsługi mechanizmów pojazdu i kierowania pojazdem oraz udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu pozwalającego na przystąpienie do egzaminu państwowego przed WORD. Wykonawca ma obowiązek odbioru uczniów na zajęcia praktyczne z terenu Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie - ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i plac manewrowy - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin. Koszty organizacji egzaminu wewnętrznego na terenie CKZiU w Strzelinie lub w innym miejscu ponosi Wykonawca - w tym miedzy innymi transport uczestników kursu na/z egzamin. Przy realizacji zajęć praktycznych Wykonawca powinien dysponować minimum 2 samochodami osobowymi, dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). W przypadku zaistnienia takiej konieczności Wykonawca ma zapewnić samochód przystosowany do szkolenia osób niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-11
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia30,00
Certyfikaty jakości usług posiadane przez wykonawcę10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.