To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 5745 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Świnoujście: Wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie do 23 szt. toalet przenośnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście w latach 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356364-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Świnoujście, krajowy numer identyfikacyjny
811684290, ul.
ul. Wojska Polskiego
1/5,
72-600
Świnoujście, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 3212780, faks
91 3215995, e-mail
sekretariat@um.swinoujscie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie do 23 szt. toalet przenośnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście w latach 2017-2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Wynajem, obsługa i utrzymanie toalet przenośnych w całym okresie trwania umowy wraz z serwisem eksploatacyjnym będzie obejmował: 1.Transport, montaż i ustawienie toalet przenośnych na wskazane przez Zamawiającego miejsce (termin montażu, rodzaj wyposażenia oraz dokładną lokalizację należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym). 2.Prowadzenie bieżącej obsługi toalet przenośnych z częstotliwością określoną w załączniku nr 2.1 do SIWZ - "Wykaz i lokalizacja toalet przenośnych oraz częstotliwość obsługi na terenie miasta Świnoujście" polegającej na: a)opróżnianiu i odkażaniu zbiorników na fekalia, b)myciu i dezynfekcji kabin, c)myciu muszli ustępowej, pisuaru, sedesu, umywalki, d)myciu ścian i podłogi, e)uzupełnianiu ręczników papierowych i papieru toaletowego, f)zalewanie zbiornika płynem odkażająco-zapachowym, g)wywozie i przekazaniu ścieków do miejsca odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Prowadzenie okresowych przeglądów technicznych kabin oraz niezwłoczną naprawę wad technicznych, usterek oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działań osób trzecich. 4.Uczestniczenie w kontrolach toalet przeprowadzanych przez Służby Sanitarno-epidemiologiczne oraz przedstawiciela Zamawiającego. 5.Usuwanie na bieżąco, jednak nie później niż w ciągu 24 godz. wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na kabinach sanitarnych. 6.Wykonywanie prac interwencyjnych w zakresie obsługi kabin (toalet) i umywalek przenośnych na polecenie przedstawiciela Zamawiającego. 7.Zapewnienie (w terminie zgodnym z ofertą) toalety zastępczej w przypadku zniszczenia, kradzieży lub innego powodu wyłączenia toalety przenośnej z użytkowania. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 8.Utrzymanie czystości i porządku na terenie dookoła toalety przenośnej w pasie ok. 10 m od niej, w tym: zamiatanie, zbieranie nieczystości, grabienie liści, odśnieżanie, usuwanie śliskości na drodze, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy możliwość zmiany ilości i lokalizacji kabin przenośnych. Zmiany miejsca i ilości ustawianych toalet przedstawiciel Zamawiający określać będzie telefonicznie oraz potwierdzać za pośrednictwem poczty e-mail. II. Charakterystyka techniczna toalety przenośnej (kabiny) 1.Wymiary: a)wysokość - powyżej 2,1 m, b)szerokość minimalna - powyżej 1,1 m 2.Zbiornik na fekalia o pojemności - minimum 250 l. 3.Wyposażenie standardowe toalety: a)zakryty, bezodpływowy zbiornik na fekalia, wyposażony w wentylację, b)pisuar, c)automatyczny system spłukiwania czystą wodą, d)umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę, e)dozownik mydła w płynie, f)podajnik ręczników papierowych, g)podajnik papieru toaletowego, h)wieszak na ubranie, i)zamek wewnętrzny, j)lustro, k)podwójny system wentylacji kabiny, l)oznaczenie: damski/męski, m)wskaźnik: wolne/zajęte, 4.W miesiącu grudniu w związku z możliwością wystąpienia temperatur ujemnych, Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania toalet przenośnych bez zbiornika z wodą do spłukiwania, pisuaru oraz bez możliwości umycia rąk. 5.Bez względu na porę roku, każda dostarczona i użytkowana toaleta przenośna winna być wyposażona w zbiornik na fekalia z płynem odkażająco-zapachowym. 6.Dostarczone na miejsce wskazane przez Zamawiającego toalety przenośne powinny spełniać następujące wymogi: a)zbiornik na fekalia winien być opróżniony i odkażony, b)kabina winna być czysta na zewnątrz i wewnątrz oraz zdezynfekowana, c)stan techniczny - dobry (bez uszkodzeń),
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
90600000-3,
90511000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT449905.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 485897.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, urządzeń ITS i aktywnych przejść dla pieszych w Świnoujściu w latach 2024 - 2025"
- Remont i przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w Świnoujściu
- Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Rozbiórka trzech obiektów budowlanych nr 34, 35, 42 w kompleksie 4310
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- Remont nabrzeża MP 71 w kk 4370
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.