Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Jednorożec: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Poprawa warunków edukacyjnych dzieci i młodzieży w gminie Jednorożec
Numer ogłoszenia: 57121 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, faks 029 7517031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Poprawa warunków edukacyjnych dzieci i młodzieży w gminie Jednorożec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - budową hali widowiskowo - sportowej z zapleczem wraz z łącznikiem pomiędzy Szkołą Podstawową, a projektowaną halą w Jednorożcu, - remontem budynku Publicznego Gimnazjum w Jednorożcu, - modernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Jednorożcu. Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji przedstawia dokumentacja techniczna, która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Inspektor nadzoru inwestorskiego w szczególności zobowiązany będzie do: 1.Wszelkich czynności związanych z obsługą inwestycji pn. Poprawa warunków edukacyjnych dzieci i młodzieży w gminie Jednorożec, w szczególności do pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; 2.Kontroli i koordynacji wszelkich prac i czynności związanych z przygotowaniem, realizacją, zakończeniem i odbiorem końcowym inwestycji, a także odbiorem ostatecznym inwestycji. 3.Realizowania w imieniu i na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi do czasu oddania do użytkowania inwestycji oraz po jej oddaniu do użytkowania w okresie gwarancyjnym do moment dokonania odbiorów pogwarancyjnych i otrzymania akceptacji świadectwa odbioru ostatecznego. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru budowlanego określa SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Poprzez posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę - wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na inwestycji finansowanej z udziałem środków pochodzących z programów Unii Europejskiej, obejmującej roboty budowlane w zakresie budowy obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 7 000 000 PLN brutto. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na inwestycji finansowanej z udziałem środków pochodzących z programów Unii Europejskiej, obejmującej roboty budowlane w zakresie budowy obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 7 000 000 PLN brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego) dołączonych do oferty. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem do dyspozycji niezbędnego potencjału kadrowego w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto inspektor robót budowlanych winien okazać się co najmniej 1 zrealizowanym i rozliczonym kontraktem w branży budowlanej o wartości min.7 000.000,00 zł brutto; b)inspektora nadzoru branży sanitarnej - posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c)inspektora nadzoru branży elektrycznej - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; d)inspektora ds. rozliczeń finansowych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie rozliczeń finansowo-rzeczowych zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Osoba wskazana w tym punkcie powinna wykazać się doświadczeniem przy rozliczaniu przynajmniej jednej umowy o wartości min. 2 000 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji inspektora nadzoru w kilku w/w specjalnościach pod warunkiem posiadania odpowiedniego doświadczenia i uprawnień. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, o których mowa powyżej /pkt.a)-d)/ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg zał. Nr 4 do SIWZ); 2)Oświadczenie, że osoby wskazane w wykazie powyżej, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego) dołączonych do oferty. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujący dokument: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego) dołączonych do oferty. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej z Wykonawcą umowy, o której mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie: 1. Zmiany terminu obowiązywania umowy spowodowanej: a)wystąpieniem robót dodatkowych, określonych w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w pkt 2, b)wystąpieniem zdarzeń losowych takich jak śmierć wykonawcy inwestycji będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, c)wstrzymaniem budowy przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę inwestycji, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., d)wystąpieniem siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, e)wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych, f)wystąpieniem przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych niezawinionego przez wykonawcę inwestycji, g)wystąpieniem osuwisk gruntu nieustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, dotyczy również wystąpienia innych, niedających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, h)wystąpieniem udokumentowanych przez wykonawcę inwestycji, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie urządzeń technologicznych, i)zmianą umowy z wybranym wykonawca inwestycji, która pociąga za sobą konieczność zmiany umowy z inspektorem nadzoru budowlanego, j)zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy o dofinansowanie Projektu, w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Projektu, k)zaistnieniem istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Wystąpieniem innych okoliczności skutkujących koniecznością wprowadzenia zmian do umowy, w tym: a)zmiany stawek podatku od towarów i usług, b)zmiany nazwy zadania, c)zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy tzn. Inspektora nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, d)zmiany nr rachunku bankowego Wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, e)braku lub przerwania dofinansowania realizacji inwestycji z Unii Europejskiej w ramach RPO WM 2007 - 2013, f)koniecznością sprostowania oczywistych omyłek i błędów pisarskich, g)innych zmian dotyczących realizacji Projektu i/lub koniecznych do prawidłowej realizacji niniejszej umowy. 3. Zmiany dokonane w przypadkach określonych w niniejszym paragrafie wymagają dochowania formy pisemnej. Warunkiem dokonania ww. zmian są następujące przesłanki: 1) wprowadzenie zmian jest konieczne do prawidłowej realizacji Projektu na zasadach przyjętych w umowie o dofinansowanie, 2) wprowadzone zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego i nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia dla Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jednorożcu
ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec
pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 8 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach RPO WM 2007-2013 działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.