Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-05-30
Ogłoszenie nr 566474-N-2018 z dnia 2018-05-30 r.
Gmina Witnica: Usługi szkoleniowe i kursy dla uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Witnica, krajowy numer identyfikacyjny
21096688100000, ul.
Plac Andrzeja Zabłockiego
6
,
66-460
Witnica, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 216 446, e-mail
wrg@witnica.pl, faks
957 515 218.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w siwz.
Adres:
Gmina Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, 66-460 Witnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe i kursy dla uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Witnicy
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia objęte jest świadczenie usług realizacji kursów i szkoleń, podzielonych na zamówienia udzielane w częściach. Kursy i szkolenia, podzielone zostały na następujące części zamówienia: CZĘŚĆ NR 1: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs spawania metodą MAG - 7 osób x 115 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie ślusarz. Celem kursu jest: nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku spawacza w osłonie dwutlenku węgla oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Procesy spawania i pokrewne spawaniu, Rysunek techniczny w spawalnictwie, Materiały podstawowe, Materiały dodatkowe, Podstawy elektrotechniki, Urządzenia i sprzęt do spawania, Technika i technologia spawania, Niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych, Konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie, Szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy, Przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa, Bhp i ppoż. przy pracach spawalniczych, Zajęcia praktyczne. Czas trwania kursu: max. 21 dni, 115 godzin lekcyjnych (90 praktyki i 25 teorii). Uprawnienia/certyfikaty: kurs zakończony egzaminem państwowym przeprowadzanym przez Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz międzynarodowy certyfikat wydany w trzech językach. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, koszty stosownych badań lekarskich, ubranie robocze, materiały dydaktyczne dla uczestników, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego i międzynarodowego certyfikatu wydanego w trzech językach. CZĘŚĆ NR 2: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs montera rusztowań - 1 osoby x 80 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze budowlanym (m.in.: murarz-tynkarz). Celem kursu jest przygotowanie uczestników kursu do wykonywania zawodu montażysty rusztowań budowlano-montażowych metalowych oraz do zdania egzaminu państwowego. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: BHP przy montażu i użytkowaniu rusztowań. Dokumentacja techniczna oraz zasady użytkowania rusztowań budowlano-montażowych metalowych. Konstrukcja rusztowań budowlano-montażowych z rur stalowych oraz systemowych. Technologia montażu i demontażu rusztowań. Prace przygotowawcze przed montażem rusztowań. Ćwiczenia w zakresie montażu i demontażu rusztowania rurowego, modułowego i ramowego. Czas trwania kursu: max. 14 dni, 80 godzin lekcyjnych (32 h praktyki i 48 h teorii). Uprawnienia/certyfikaty: Kurs kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego z siedzibą w Warszawie. Każdy uczestnik kursu po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu państwowego otrzymuje świadectwo, uprawnienia oraz wpis do Książki Operatora Maszyn Roboczych - książeczka montera rusztowań. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, materiały dydaktyczne dla uczestników, stosowne badania lekarskie, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego. CZĘŚĆ NR 3: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs operatora wózka widłowego - 11 osób x 50 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w zawodzie ślusarz, technik logistyk i inne zawody. Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli LPG w wózkach zasilanych gazem. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Typy stosowanych wózków jezdniowych. Budowa wózka. Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami. Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa. Wiadomości z zakresu BHP. Praktyczna nauka jazdy. Wiadomości o dozorze technicznym. Czas trwania kursu: max. 9 dni, 50 godzin lekcyjnych (20 praktyki i 30 teorii). Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz po zdaniu egzaminu państwowego Zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania zaświadczenia kwalifkacyjnego. CZĘŚĆ NR 4: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja + D-dozór) - 2 osoby x 70 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów zajmujących się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie? elektryczna? (m.in.: elektryk). Celem kursu jest przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji "E" i dozoru "D" urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 1 kV. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Poznanie podstawowych praw fizyki stosowanych w elektrotechnice. Budowa i obsługa urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Umiejętność wykonywania prac kontrolno-pomiarowych. Umiejętność sporządzania protokołów przeprowadzonych badań. Umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. Zasady postępowania w czasie awarii, pożaru lub innych zakłóceń urządzeń podczas pracy. Racjonalne gospodarowanie energią i paliwami. Czas trwania kursu: max. 10 dni; 70 godzin lekcyjnych. Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz po zdanym ustnym egzaminie państwowym przed Komisją Kwalifikacyjną uczniowie otrzymują świadectwa kwalifikacyjne - uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji do 1 kV. Świadectwo jest ważne 5 lat. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne, koszty egzaminu państwowego, koszty wydania świadectwa kwalifkacyjnego. CZĘŚĆ NR 5: Podnoszenie i doskonalenie kompetencji zawodowych uczniów: Kurs obsługi kasy fiskalnej - 4 osoby x 16 h lekcyjnych - przeznaczony jest dla pełnoletnich uczniów kształcących się w obszarze administracyjno - usługowym (m.in.: sprzedawca). Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi kas fiskalnych. Program kursu obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: Przepisy Ministra finansów regulujące stosowanie kas rejestrujących, Rodzaje, budowa I zastosowanie różnych kas fiskalnych, Rodzaje raportów kasowych, Paragon fiskalny, Operacje kasjera i kierownika Programowanie kasy fiskalnej, Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej. Czas trwania kursu: max. 4 dni, 16 godzin lekcyjnych (6 h teorii, 10 h praktyki) Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz po zdaniu egzaminu wewnętrznego sprawdzającego nabyte umiejętności wydanie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu. Kurs należy przeprowadzić w Gorzowie Wlkp. lub w Witnicy. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, materiały dydaktyczne dla uczestników, koszty egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia.
II.5) Główny kod CPV: 80400000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80510000-2 |
80511000-9 |
80530000-8 |
80531000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-08-30
II.9) Informacje dodatkowe: Terminy poszczególnych etapów podano w załączniku do SIWZ - Harmonogram
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla części nr 1 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu spawania MAG w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
Dla części nr 2 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu montowania rusztowań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem zawodowym w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
Dla części nr 3 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu obsługi wózka widłowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedną osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części, a legitymującą się posiadaniem następujących kwalifikacji weryfikowanych następującymi dokumentami: kwalifikacje potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym w grupie, kategorii i zakresie - rodzaju urządzenia odpowiedniego dla zakresu kursu objętego niniejszym zamówieniem, tj. uprawniającym do przeprowadzenia kursu przygotowującego do egzaminu kwalifikacji dla osób na stanowisko operatora wózka widłowego - uprawnienia II WJO.
Dla części nr 4 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu elektryka z uprawnieniami do 1 kV (E-eksploatacja lub D-dozór) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części, a legitymującą się posiadaniem następujących kwalifikacji weryfikowanych następującymi dokumentami: posiadaniem świadectwa kwalifikacyjnego typu E dla wszystkich trzech grup wskazanych w załączniku Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zm.).
Dla części nr 5 zamówienia:
a. posiada doświadczenie w należytym zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń / kursów z zakresu kursu kelnera w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
b. dysponuje co najmniej jedna osobą (trenerem szkolenia teoretycznego i praktycznego) skierowaną do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie kursu / szkolenia, z doświadczeniem w zrealizowaniu co najmniej trzech szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w tej części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług (załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) wykazu osób (załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonawcę na potrzeby zajęć i przekazywanych uczestnikom zajęć | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowy zakres zmian oraz warunki zmiany określa wzór umowy, stanowiący załącznik do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Kurs spawania metodą MAG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8, 80510000-2, 80511000-9, 80530000-8, 80531000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-25
data zakończenia: 2018-07-08
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonawcę na potrzeby zajęć i przekazywanych uczestnikom zajęć | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Kurs montera rusztowań |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonawcę na potrzeby zajęć i przekazywanych uczestnikom zajęć | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Kurs operatora wózka widłowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-01
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonawcę na potrzeby zajęć i przekazywanych uczestnikom zajęć | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Kurs elektryka z uprawnieniami do 1 kV |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-07-01
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonawcę na potrzeby zajęć i przekazywanych uczestnikom zajęć | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Kurs obsługi kasy fiskalnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8, 80510000-2, 80511000-9, 80530000-8, 80531000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-21
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Zatrudnianie trenera/wykładowcy prowadzącego szkolenie/kurs/studia w ramach stosunku pracy | 15,00 |
Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia | 10,00 |
Jakość oferowanego programu szkolenia / kursu | 5,00 |
Zastosowanie papieru ekologicznego do wydruku materiałów szkoleniowych, opracowywanych przez Wykonawcę na potrzeby zajęć i przekazywanych uczestnikom zajęć | 5,00 |
Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
- Przeprowadzenie szkoleń miękkich dla kadry menedżerskiej oraz pracowników obsługi klientów III Oddziału ZUS w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.