eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 27 grudnia 2005 r. do końca roku szkolnego 2005/2006



Ogłoszenie z dnia 2005-10-26

POZYCJA 56531

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 27 grudnia 2005 r. do końca roku szkolnego 2005/2006

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Sobieraj Urszula, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.waw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Oświaty i Wychowania, Musińska Hanna, Warszawa, 04-366 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 612-40-04 wew. 115. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych od 27 grudnia 2005 r. do końca roku szkolnego 2005/2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Praga Południe z domu do placówki oświatowej (szkoła, przedszkole) i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej od 27 grudnia 2005 r. do 30 sierpnia 2006r. Przez zapewnienie opieki rozumie się np: pomoc przy wsiadaniu/wysiadaniu, rozłożenie/złożenie wózków, dotarcie do budynku placówki oświatowej (szatnia lub klasa). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa Praga Południe. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagane dokumenty: dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualną licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób, aktualne zaświadczenie z ZUS, US, KRK, wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, wykaz pojazdów samochodowych, oświadczenie o posiadaniu przygotowania do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7, potwierdzenie wniesienia wadium, parafowany wzór umowy, polisa OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.12.2005, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.12.2005, godzina 12:30, Sala 305, III piętro, siedziba zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.