eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Budowa boiska wielofunkcyjnego z zapleczem - etap I,w ramach zadania pod nazwą"Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW - Etap III"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56385 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Milanówek: Budowa boiska wielofunkcyjnego z zapleczem - etap I,w ramach zadania pod nazwą: "Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW - Etap III"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29593-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  45, 05822   Milanówek, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 227 248 039, e-mail przetargi@milanowek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.milanowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego z zapleczem - etap I,w ramach zadania pod nazwą: "Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW - Etap III"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271/11/TOM/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowie boiska wielofunkcyjnego z zapleczem - etap I, w ramach zadania pod nazwą: "Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW - Etap III"; Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego z zapleczem tj. budynkiem szatniowo-magazynowym oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ew. 63 zlokalizowanej przy ul. Szkolnej w Milanówku, co stanowi etap I zadania pod nazwą "Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW - Etap III" szczegółowo opisany projektem budowlanym zatwierdzonym Decyzją Starosty Grodziskiego Nr 112/16 (znak: WAB.6740.1604.2015) z dnia 3 lutego 2016 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) Prace rozbiórkowe związane z likwidacją istniejącego boiska asfaltowego o wymiarach 40 x 22 m wraz z wywozem i utylizacją odpadów; 2) Budowę boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna, koszykówka, bez bieżni i skoczni w dal) o nawierzchni z trawy syntetycznej i włókien polipropylenowych, z wypełnieniem piaskiem kwarcowym oraz granulatem EPDM wraz z podbudową przepuszczalną. Obramowanie boiska z obrzeży betonowych; 3) Dostawę i montaż wraz z regulacją wyposażenia boiska, w zakresie: bramka do piłki ręcznej - 2 sztuki, kosz do gry w koszykówkę - 4 sztuki, piłkochwyt wysokości 5 m - 2 sztuki; 4) Dostawę i montaż ogrodzenia systemowego boiska wraz z wejściami i wjazdami oraz wykonaniem fundamentów; 5) Doprowadzenie energii elektrycznej i wykonanie fundamentów pod słupy oświetleniowe boiska oraz zasilania do montażu punktów dostępowych (4 sztuki) do zasilania elektrycznego urządzeń pomiarowych związanych z obsługą zawodów. Montaż słupów i opraw dla oświetlenia boiska (6 słupów) oraz zasilania do urządzeń pomiarowych; 6) Budowę budynku zaplecza szatniowo-magazynowego wraz z wyposażeniem w media (instalacja wodociągowa z przyłączeniem, instalacja kanalizacyjna z przyłączeniem i odprowadzeniem, ogrzewanie budynku, instalacja elektryczna z przyłączeniem, instalacja wentylacji oraz odprowadzenie wód opadowych) oraz wyposażeniem szatni i sanitariatów; 7) Wykonanie układu pieszego - chodników z kostki betonowej wraz z podbudową; 8) Dostawę i montaż ogrodzenia terenu - stalowego wraz z fundamentami, bramą wjazdową i wejściem; 9) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) "Dokumentacji projektowej", stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 2) "Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych", stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; 3) "Przedmiarze" oddzielnie dla każdego zadania, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: wykonywania prac związanych z obsługą maszyn budowlanych, w tym: koparko-ładowarki oraz wykonywania prac murarskich i tynkarskich obejmujących murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych (z elementów drobno- i średniowymiarowych), wykonywanie okładzin ceramicznych, tynków zewnętrznych i wewnętrznych, na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego(np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy itp.): a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b) Oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1523918.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RAD-BUD Wiesław Radziejowski,  ,  ul. Kozienicka 88,  26-600,  Radom,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1237725.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1237725.71
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1237725.71
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.