To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 56345 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Świnice Warckie: Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E - Etap I przebudowa drogi nr 104467E
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamawiający informuje, iż zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29071-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34398-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świnice Warckie, krajowy numer identyfikacyjny
31101953300000, ul.
ul. Szkolna
1,
99140
Świnice Warckie, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
632 881 021, faks
632 881 174, e-mail
urzadswinice.w@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swinice.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E - Etap I przebudowa drogi nr 104467E
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPR.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E - Etap I przebudowa drogi nr 104467E. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie Gminy Świnice Warckie, powiat Łęczyca, województwo Łódzkie. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: Długość odcinka - 1,455 km 1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie pomiar pomiar 1.000 RAZEM 1.000 1.2 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 1.455 RAZEM 1.455 1.3 Mechaniczne frezowanie pni drzew szt 1.000 RAZEM 1.000 1.4 Mechaniczne karczowanie zagajników średniej gęstości m2 30.000 RAZEM 30.000 2 ROBOTY ZIEMNE I ROZBIÓRKOWE 2.1 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. m2 I-IV głębokości 10 cm m2 6469.000 RAZEM 6469.000 2.2 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 6469.000 RAZEM 6469.000 3 NAWIERZCHNIA DROGI GMINNEJ 3.1 Zakup i montaż rury osłonowej Arot na kablu telekomunikacyjnym (rura grubościenna 120 mm) m 6.500 RAZEM 6.500 3.2 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 cm m2 m2 6469.000 RAZEM 6469.000 3.3 Skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w m2 ilości 0,3 kg/m2) m2 6469.000 RAZEM 6469.000 Lp. Opis i wyliczenia j.m. Poszcz Razem 3.4 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.5 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.6 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości 0,3 kg/m2) m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.7 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm ( warstwa ścieralna) m2 5274.000 RAZEM 5274.000 3.8 Skropienie krawędzi emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) 2930*0.15 m2 439.500 RAZEM 439.500 3.9 Pobocza z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 15 cm m2 2197.000 RAZEM 2197.000 4 ZAJZDY INDYWIDUALNE DO POSESJI 4.1 Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm m2 153.000 RAZEM 153.000 4.2 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, warstwa gr.15 cm m2 135.800 RAZEM 135.800 4.3 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 cm m2 118.500 RAZEM 118.500 4.4 Skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) m2 118.500 RAZEM 118.500 4.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) m2 97.000 RAZEM 97.000 4.6 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 97.000 RAZEM 97.000 4.7 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) m2 97.000 RAZEM 97.000 4.8 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszeczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) m2 84.000 RAZEM 84.000 5 ZJAZDY INDYWIDUALNE DO PÓL 5.1 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 m2 560.000 RAZEM 560.000 6 OBIEKTY INŻYNIERSKIE 6.1 Remont istniejącego przepustu fi 600. Ścianki czołowe proste wylewane na mokro z bet. C30/37. Zbrojone. Objętość betonu w ściance 2 m3. Grubość ścianki 30 cm. Ścianki gór ą i dołem ściągnięte siatkami stalowymi o średnicy drutu 3 mm. Drut ocynkowany. Ława z kruszywa łamanego gr. 30 cm. Elementy przelotowe przepustu z PEHD. Zasypka przepustu z pospółki 0/32 mm. m 11.000 RAZEM 11.000 6.2 Oczyszczenie rowów na dopływie i odpływie przepustó w po 50 m. Wyprofilowanie skarp. m 100.000 RAZEM 100.000 6.3 Montaż bariery stalowej przekładkowej na dojazdach do obiektów in żynierskich. m 56.000 RAZEM 56.000 6.4 Umocnienie skarp na wlotach do obiektów in żynierskich. Umocnienia wykonać na długości 5 m. Umocnienie wykonać z zabruku na betonie C12/15. m2 48.000 RAZEM 48.000 7 ORGANIZACJA RUCHU 7.1 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm szt. 8.000 RAZEM 8.000 7.2 Zakup i przymocowanie tablic znaków drogowych zakaz u, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 szt. 11.000 RAZEM 11.000 8 ROBOTY ODTWORZENIOWE 8.1 Odtworzenie punktów stałej osnowy geodezyjnej szt 2.000 RAZEM 2.000 8.2 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i zaworów szt. 2.000 RAZEM 2.000 8.3 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza km 1.455 RAZEM 1.455 Szczegółowy zakres prac oraz warunki ich realizacji precyzują Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, oraz wzór umowy. Klauzula zatrudnienia 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty z zakresu wykonania nawierzchni drogi, b) roboty z zakresu wykonania poboczy i rowów, c) roboty ziemne, d) obsługa sprzętu drogowego, e) roboty wykonywane przez robotników budowlanych, wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 5.000 PLN, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3., Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45100000-8,
45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT918024.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 749699.76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.