eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnice Warckie › Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E - Etap I przebudowa drogi nr 104467E

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56345 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Świnice Warckie: Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E - Etap I przebudowa drogi nr 104467E
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29071-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34398-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świnice Warckie, krajowy numer identyfikacyjny 31101953300000, ul. ul. Szkolna  1, 99140   Świnice Warckie, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 632 881 021, faks 632 881 174, e-mail urzadswinice.w@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swinice.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E - Etap I przebudowa drogi nr 104467E

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPR.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych nr 104459E i 104467E - Etap I przebudowa drogi nr 104467E. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie Gminy Świnice Warckie, powiat Łęczyca, województwo Łódzkie. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: Długość odcinka - 1,455 km 1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie pomiar pomiar 1.000 RAZEM 1.000 1.2 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 1.455 RAZEM 1.455 1.3 Mechaniczne frezowanie pni drzew szt 1.000 RAZEM 1.000 1.4 Mechaniczne karczowanie zagajników średniej gęstości m2 30.000 RAZEM 30.000 2 ROBOTY ZIEMNE I ROZBIÓRKOWE 2.1 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. m2 I-IV głębokości 10 cm m2 6469.000 RAZEM 6469.000 2.2 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 6469.000 RAZEM 6469.000 3 NAWIERZCHNIA DROGI GMINNEJ 3.1 Zakup i montaż rury osłonowej Arot na kablu telekomunikacyjnym (rura grubościenna 120 mm) m 6.500 RAZEM 6.500 3.2 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 cm m2 m2 6469.000 RAZEM 6469.000 3.3 Skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w m2 ilości 0,3 kg/m2) m2 6469.000 RAZEM 6469.000 Lp. Opis i wyliczenia j.m. Poszcz Razem 3.4 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.5 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.6 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości 0,3 kg/m2) m2 5722.000 RAZEM 5722.000 3.7 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm ( warstwa ścieralna) m2 5274.000 RAZEM 5274.000 3.8 Skropienie krawędzi emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) 2930*0.15 m2 439.500 RAZEM 439.500 3.9 Pobocza z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 15 cm m2 2197.000 RAZEM 2197.000 4 ZAJZDY INDYWIDUALNE DO POSESJI 4.1 Warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm m2 153.000 RAZEM 153.000 4.2 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, warstwa gr.15 cm m2 135.800 RAZEM 135.800 4.3 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 cm m2 118.500 RAZEM 118.500 4.4 Skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) m2 118.500 RAZEM 118.500 4.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) m2 97.000 RAZEM 97.000 4.6 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 97.000 RAZEM 97.000 4.7 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową niemodyfikowaną (w ilości0,3 kg/m2) m2 97.000 RAZEM 97.000 4.8 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszeczeniu 3 cm (warstwa ścieralna) m2 84.000 RAZEM 84.000 5 ZJAZDY INDYWIDUALNE DO PÓL 5.1 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych stab. mech. gr. 20 m2 560.000 RAZEM 560.000 6 OBIEKTY INŻYNIERSKIE 6.1 Remont istniejącego przepustu fi 600. Ścianki czołowe proste wylewane na mokro z bet. C30/37. Zbrojone. Objętość betonu w ściance 2 m3. Grubość ścianki 30 cm. Ścianki gór ą i dołem ściągnięte siatkami stalowymi o średnicy drutu 3 mm. Drut ocynkowany. Ława z kruszywa łamanego gr. 30 cm. Elementy przelotowe przepustu z PEHD. Zasypka przepustu z pospółki 0/32 mm. m 11.000 RAZEM 11.000 6.2 Oczyszczenie rowów na dopływie i odpływie przepustó w po 50 m. Wyprofilowanie skarp. m 100.000 RAZEM 100.000 6.3 Montaż bariery stalowej przekładkowej na dojazdach do obiektów in żynierskich. m 56.000 RAZEM 56.000 6.4 Umocnienie skarp na wlotach do obiektów in żynierskich. Umocnienia wykonać na długości 5 m. Umocnienie wykonać z zabruku na betonie C12/15. m2 48.000 RAZEM 48.000 7 ORGANIZACJA RUCHU 7.1 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm szt. 8.000 RAZEM 8.000 7.2 Zakup i przymocowanie tablic znaków drogowych zakaz u, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 szt. 11.000 RAZEM 11.000 8 ROBOTY ODTWORZENIOWE 8.1 Odtworzenie punktów stałej osnowy geodezyjnej szt 2.000 RAZEM 2.000 8.2 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i zaworów szt. 2.000 RAZEM 2.000 8.3 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza km 1.455 RAZEM 1.455 Szczegółowy zakres prac oraz warunki ich realizacji precyzują Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, oraz wzór umowy. Klauzula zatrudnienia 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty z zakresu wykonania nawierzchni drogi, b) roboty z zakresu wykonania poboczy i rowów, c) roboty ziemne, d) obsługa sprzętu drogowego, e) roboty wykonywane przez robotników budowlanych, wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 5.000 PLN, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3., Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45100000-8, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT918024.99
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych SA,  prdsa@poddebice.info,  ul Łódzka 108,  99-200,  Poddębice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 749699.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 749699.76
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1002920.79
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.