eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › cz. VII: "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Cury³owej w Zalipiu. Relokacja Chaty £±czyñskiej" w ramach projektu "SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w ma³opolskich muzeach na wolnym powietrzu"



Og³oszenie z dnia 2018-05-24



Og³oszenie nr 563037-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Muzeum Okrêgowe w Tarnowie: cz. VII: "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Cury³owej w Zalipiu. Relokacja Chaty £±czyñskiej" w ramach projektu "SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w ma³opolskich muzeach na wolnym powietrzu"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w ma³opolskich muzeach na wolnym powietrzu" realizowanego w ramach osi VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 - 2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okrêgowe w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85001230900000, ul. Rynek  3 , 33100   Tarnów, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 146 212 149, e-mail promocja@muzeum.tarnow.pl, faks 14 6212149 wew. 11.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.tarnow.pl, https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Muzeum Okrêgowe w Tarnowie, Rynek 3, 33-100 Tarnów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: cz. VII: "Restauracja, konserwacja i rewitalizacja Zagrody Felicji Cury³owej w Zalipiu. Relokacja Chaty £±czyñskiej" w ramach projektu "SKANSENOVA - systemowa opieka nad dziedzictwem w ma³opolskich muzeach na wolnym powietrzu"
Numer referencyjny: ZP 26/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich polegaj±cych na przeniesieniu zabytkowej chaty Stefanii £±czyñskiej oraz jej odbudowie na dzia³ce MOT wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbêdnymi robotami elektrycznymi i sanitarnymi w Zalipiu, Gmina Olesno. Chata wpisana jest do inwentarza Muzeum pod nr MT-E-BL/2 i Gminnej Ewidencji Zabytków, obiekt nie jest wpisany do rejestru zabytków. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej opracowanej przez zespó³ projektowy (w sk³adzie: mgr in¿. arch. Iwonê Firê-Rolewicz, in¿. Janusza Kieckê, technika Marka Kubika, in¿. Wac³awa Koziarê, mgr in¿. Artura Gawe³czyka,) stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SIWZ. Wykaz dokumentacji zawarty jest w za³±czniku nr 9 do niniejszej SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45400000-1
45300000-0
45111291-4
45212350-4
45260000-7
45310000-3
45317000-2
45321000-3
45330000-9
45340000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-09-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy) osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia polegaj±cych na pracach ogólnobudowlanych ze szczególnymi umiejêtno¶ciami w zakresie wykonywania prac specjalistycznych okre¶lonych we wzorze umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1. dysponuje lub bêdzie dysponowa³: a) minimum 1 osob±, która bêdzie bra³a udzia³ w realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami, w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury. Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy. b) minimum 1 osob±, która ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzie³ sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczêciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesiêcy bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. 2017 poz. 2187) lub osob±, która posiada: - ¶wiadectwo ukoñczenia szko³y ¶redniej zawodowej oraz tytu³ zawodowy albo wykszta³cenie ¶rednie i dyplom potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadaj±cych danej dziedzinie lub - dyplom mistrza w zawodzie odpowiadaj±cym danej dziedzinie oraz która przez co najmniej 4 lata bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listê Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. 2017 poz. 2187). Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika prac konserwatorskich c) minimum 1 osob± wpisan± na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2016 r. poz. 1432). Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê instalatora Dopuszcza siê ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnieñ lub kwalifikacji. W przypadku uprawnieñ dla osób dopuszcza siê odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, ¿e zachowuj± swoj± wa¿no¶æ oraz z zastrze¿eniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.) i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016, poz. 65). W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r. poz. 1946, z pó¼n. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, je¿eli: - naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz - posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych. 2. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± (nale¿y przez to rozumieæ nadbudowê rozbudowê, przebudowê lub remont budynku zabytkowego tj. wpisanego do w³a¶ciwego rejestru zabytków) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy 00/100 z³)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia, o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik Nr 5 do SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w terminie 5 dni, aktualnego na dzieñ z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a uszczegó³owionych w rozdz. III.1.3), tj.: a.wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em), b.wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, pracami konserwatorskimi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. Dokument sk³adany jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em, c. o¶wiadczenia na temat kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy (w oryginale). Wzór stanowi za³±cznik nr do 7a do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) Formularz Ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 8 do SIWZ, b) o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. 5 ust. 1 pkt. 1 SIWZ wed³ug wzorów stanowi±cych odpowiednio Za³±cznik Nr 3 i 4 do SIWZ, c) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie),o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, d) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. 5 ust. 1 pkt. 3 lit. b. (wzór - Za³±cznik nr 4a do SIWZ) - je¿eli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca obowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³. (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) w terminie wyznaczonym do sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jako¶ci24,00
Do¶wiadczenie kierownika w kierowaniu robotami przy obiektach zabytkowych16,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty dotycz±cych terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotu zamówienia na ni¿ej okre¶lonych zasadach: 1) Termin realizacji zamówienia mo¿e byæ zmieniony w przypadku, gdy opó¼nienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy po zawarciu umowy z powodu: a) Wyst±pienie warunków pogodowych maj±cych wp³yw na niemo¿no¶æ prowadzenia prac budowlanych jak: d³ugotrwa³e intensywne opady trwaj±ce powy¿ej 14 dni, wczesny okres zimowy z opadami ¶niegu (poza miesi±cami zimowymi), które zgodnie ze Specyfikacj± Techniczn± uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, b) Wyst±pienie okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia³ów niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia zadania (np. decyzja pozwolenia na budowê/zg³oszenia w zakresie koniecznych zmian), c) Wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, d) Zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze wzglêdów spo³ecznych, gospodarczych w trakcie trwania realizacji inwestycji wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e niecelowym jest wykonanie pe³nego zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektow±. 2) Dopuszcza siê za zgod± Projektanta zmianê sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz mo¿liwo¶æ zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku zastosowania materia³ów zamiennych, innych technologii lub rozwi±zañ, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego, nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji lub wp³ynie na przyspieszenie terminu zakoñczenia robót budowlanych. 3) Je¿eli zaistnieje mo¿liwo¶æ wykonania robót objêtych niniejsz± umow± w terminach krótszych ni¿ wynikaj±ce z umowy oraz z harmonogramu prac, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê harmonogramu prac w sposób przewiduj±cy skrócenie ca³o¶ci robót lub poszczególnych etapów robót, ale tylko po uprzedniej zgodzie Zamawiaj±cego. 4) Poza przypadkami okre¶lonymi powy¿ej, istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w razie zaistnienia, po zawarciu umowy zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie stawek podatku od towarów i us³ug. 2. Pozosta³e zmiany umowy wymagaj±ce formy pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci: 1) Zmiana sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiaj±cego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. 2) Zmiana Wykonawcy w wyniku: a) przekszta³cenia, podzia³u, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy przez nowy podmiot (pod warunkiem, ¿e nowy wykonawca nie podlega wykluczeniu i spe³nia warunki); b) przejêcia zobowi±zañ Wykonawcy wobec Podwykonawców. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 4. Zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych nie stanowi± miêdzy innymi: a) zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± organizacyjno-administracyjn± np. zmiana kont bankowych, procedur zwi±zanych z uregulowaniem p³atno¶ci wobec Podwykonawców, b) zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów miêdzy Stronami. c) zmiany harmonogramu rozliczeñ z Wykonawc± d) inne nieistotne zmiany 5. Zmiany, o których mowa w ust. 6 nie wymagaj± formy pisemnego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy PZP w zwi±zku z § 11. ust. 4. Rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 wrze¶nia 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed po¿arem, kradzie¿± i innym niebezpieczeñstwem gro¿±cym ich zniszczeniem lub utrat± Zamawiaj±cy ogranicza zakres opisu przedmiotu zamówienia w zakresie szczegó³owej dokumentacji wykonawczej dotycz±cej systemów zabezpieczeñ wymienionych w pkt. 3 - 6 wykazu dokumentacji technicznej (za³±cznik nr 9 do SIWZ). W zwi±zku z powy¿szym potencjalny wykonawca bêdzie zobowi±zany do zachowania poufno¶ci w odniesieniu do przedstawionych informacji (wzór o¶wiadczenia - za³±cznik nr 10 do SIWZ) i na tej podstawie Zamawiaj±cy prze¶le na wskazany adres email uzupe³nienia wy³±czonego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy alternatywnie udostêpni dokumentacjê wykonawcz± dotycz±c± systemów zabezpieczeñ wymienionych w pkt. 5 - 8 wykazu równie¿ w swojej siedzibie po uprzednim umówieniu terminu. Kontakt z osob± odpowiedzialn±: p. Zygmunt Adamski tel. 14 621 21 49 w. 55 mail: z.adamski@muzeum.tarnow.pl
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ osob± posiadaj±c± wpis na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2014 r. poz. 1099). Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê instalatora dla systemów bezpieczeñstwa, o¶wiadczenie o zachowaniu tajemnicy
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.