Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-06-17
Ogłoszenie nr 562188-N-2019 z dnia 2019-06-17 r.
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu: PRZEBUDOWA ZDEGRADOWANEGO, ADMINISTRACYJNEGO BUDYNKU BIUROWEGO NA PRZYCHODNIĘ LEKARSKĄ PRZY ULICY WOLNOŚCI 20E W OLSZYNIE (II)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalne Centrum Opieki Koordynowanej - Rozwój opieki koordynowanej i środowiskowej przez inwestycje w POZ i AOS w powiatach bolesławieckim, lubańskim, lwóweckim, jeleniogórskim i zgorzeleckim do 2018 roku" realizowanego na podstawie dokumentacji konkursowej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Osi Priorytetowej 6. Infrastruktura spójności społecznej 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną - konkurs horyzontalny (POZ i AOS - opieka koordynowana) RPDS.06.02.00-02-0042/16
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, krajowy numer identyfikacyjny
23116144800000, ul.
ul. Lubańska
11-12
,
59-900
Zgorzelec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 722 858, , e-mail
zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl, , faks
757 722 858.
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzoz.zgorzelec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzoz.zgorzelec.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
WS-SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 13-14, 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ZDEGRADOWANEGO, ADMINISTRACYJNEGO BUDYNKU BIUROWEGO NA PRZYCHODNIĘ LEKARSKĄ PRZY ULICY WOLNOŚCI 20E W OLSZYNIE (II)
Numer referencyjny:
27/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy zdegradowanego, administracyjnego budynku biurowego na przychodnię lekarską przy ulicy Wolności 20e, w Olszynie - zgodne z pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Powiatu Lubańskiego o numerze 105/2019.3.3. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: "Regionalne Centrum Opieki Koordynowanej - Rozwój opieki koordynowanej i środowiskowej przez inwestycje w POZ i AOS w powiatach bolesławieckim, lubańskim, lwóweckim, jeleniogórskim i zgorzeleckim do 2018 roku" realizowanego na podstawie dokumentacji konkursowej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Osi Priorytetowej 6. Infrastruktura spójności społecznej 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną - konkurs horyzontalny (POZ i AOS - opieka koordynowana) RPDS.06.02.00-02-0042/16
II.5) Główny kod CPV: 45215120-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45215000-7 |
45210000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 240
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
240 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
numeracja zgodna z SIWZ - 5.1.2.1 Zamawiający uzna ten warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności
kredytowej w wysokości min. 1 000 000,00zł brutto w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc
przed upływem terminu składania ofert - na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
numeracja zgodna z SIWZ - 5.1.2.2.1. Zamawiający uzna ten warunek za
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie obiektu
użyteczności publicznej o powierzchni min. 200 m2 o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto. Uwaga
1 Obiekt użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby
administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa
wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej,
handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu,
obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym
śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek
użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny Uwaga 2 Przez budowę
rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę,
rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. Uwaga 3 Przez przebudowę rozumie się
wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych
lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów,
jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji.
5.1.2.2.2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie
następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robotami budowlanymi: 5.1.2.2.2.1. Osoba, która
będzie pełnić funkcję kierownika budowy -posiadająca odpowiednie uprawnienia do pełnienia -
samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - obejmującej kierowanie budową lub innymi
robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno budowlanej - wraz z wpisem na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca
1994 r. Prawo budowlane - t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom innych niż Rzeczpospolita Polska państw
członkowskich Unii Europejskiej, państw Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)
oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo
Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2272 ze
zmianami) , posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie, w tym w kierowaniu dwoma robotami
budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o
powierzchni min. 200 m2 każda. 5.1.2.2.2.2. Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót
-posiadająca odpowiednie uprawnienia do pełnienia - samodzielnej funkcji technicznej w
budownictwie - obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - wraz z wpisem na listę członków właściwej izby
samorządu zawodowego (zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane -
t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom innych niż Rzeczpospolita Polska państw członkowskich Unii
Europejskiej, państw Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji
Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz
ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2272 ze zmianami) ,
posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie, w tym w kierowaniu dwoma robotami
budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o
powierzchni min. 200 m2 każda. 5.1.2.2.2.3. Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót
-posiadająca odpowiednie uprawnienia do pełnienia - samodzielnej funkcji technicznej w
budownictwie - obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych - wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
(zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. Dz.U z 2018 r. poz.
1202 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane
obywatelom innych niż Rzeczpospolita Polska państw członkowskich Unii Europejskiej, państw
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22
grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2272 ze zmianami) , posiadająca co
najmniej 5 letnie doświadczenie, w tym w kierowaniu dwoma robotami budowlanymi
polegającymi na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni min.
200 m2 każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie
dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra
Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019r. poz.831) oraz
uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a
także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2018 r. poz.
1202 ze zmianami), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach
członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji
Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018
r., poz. 2272 ze zmianami). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) -stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu
art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1725, z późn. zm.), osoby wyznaczone do
realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie,
równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi, oraz - posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych
lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku
do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o
samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia
usług transgranicznych. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi co najmniej
jedną osobę mającą wymienione uprawnienia. Dopuszcza się posiadanie wszystkich uprawnień
przez jedną osobę lub każde z uprawnień z osobna.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
numeracja zgodna z SIWZ - 7.1.2. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy w/w dokument, składa dokument o którym mowa w pkt. 7.2.1. SIWZ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 Ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. 5.4 niniejszej SIWZ). 7.1.3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. 5.4 niniejszej SIWZ). 7.1.4. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. 5.4 niniejszej SIWZ). 7.1.5. Oświadczenia Wykonawcy ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. 5.4 niniejszej SIWZ): 7.1.5.1. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 7.1.5.2. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 7.1.5.3. o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w Ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz, U. z 2016r., poz. 716) 7.1.6. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy -w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu adresu strony internetowej oraz sygnatury dokumentu, pod którymi te dokumenty/oświadczenia będą dostępne - w przypadku braku wskazania, o którym mowa powyżej - ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. 5.4 niniejszej SIWZ), 7.1.7. OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 7.2. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM POLSKI ZAMIAST DOKUMENTÓW O KTÓRYCH MOWA W 7.1.2., 7.1.3., 7.1.4., 7.1.6. SIWZ, NALEŻY ZŁOŻYĆ DOKUMENTY: 7.2.1. informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 Ustawy 7.2.2. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 7.2.2.1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.2.2.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.2.3. Dokumenty o których mowa w pkt. 7.2.1. i 7.2.2.2. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt. 7.2.2.1. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7.2.3 SIWZ stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
numeracja zgodna z SIWZ - 7.3.2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy (punkt 5.1.2.1), w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu
składania ofert - - NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. 5.4 niniejszej
SIWZ), 7.3.3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane (punkt 5.1.2.2.1), z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty;- według wzoru na ZAŁĄCZNIKU NR 8 DO SIWZ - NALEŻY ZŁOŻYĆ NA
WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (pkt. 5.4 niniejszej SIWZ), 7.3.4. Wykazu osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (punkt 5.1.2.2.2.1-3)- według wzoru na
ZAŁĄCZNIKU NR 10 DO SIWZ - NALEŻY ZŁOŻYĆ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO
(pkt. 5.4 SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
numeracja zgodna z SIWZ 12.8.1.1. wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ - FORMULARZ OFERTY, 12.8.1.2. wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ - OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU, 12.8.1.3. wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU, 12.8.1.4. wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH dotyczące oddania zasobów (jeżeli dotyczy), 12.8.1.5. W zakresie kryteriów oceny ofert - 15.2.3 - Wykaz osób w zakresie kierownika budowy podlegającego ocenie (jeżeli dotyczy) 12.8.1.6. PEŁNOMOCNICTWo - jeżeli niezbędne - vide pkt. 12.4. - 12.5. SIWZ, 12.8.1.7. WADIUM (dotyczy formy niepieniężnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
numeracja zgodna z SIWZ
10.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium.
10.2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 32 000,00 (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych - w terminie do dnia składania ofert do godz. 12:00. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza - decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego.
10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
10.3.1. pieniądzu;
10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
10.3.3. gwarancjach bankowych;
10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669).
10.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręcznie musi być gwarancją lub poręczeniem nieodwołalną(-ym), bezwarunkową(-ym) i płatną(-ym) na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną(-ym) zgodnie z obowiązującym prawem i winna(-o) zawierać następujące elementy:
10.4.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
10.4.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
10.4.3. kwotę gwarancji,
10.4.4. termin ważności gwarancji,
10.5. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
10.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669), należy złożyć w formie należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
10.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669), Zamawiający wymaga dołączenia do poręczenia - umowy o udzielenie wsparcia (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) lub zamawiający wymaga aby w treści poręczenia podmiot go udzielający oświadczył, że na dzień udzielenia poręczenia posiada umowę z wykonawcą i określił identyfikujące je dane (np. data zawarcia, numer, itp.).
10.8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem:"Przetarg nieograniczony - 27/ZP/2019"
10.9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10.11. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium:
10.11.1. wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt. 10.12
10.11.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,
10.11.3. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.11.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.13. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b pzp.
10.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.15.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
10.15.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
10.15.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres udzielonej gwarancji i rękojmi dla robót budowlanych i dźwigu | 10,00 |
doświadczenie kierownika budowy przewidzianego do realizacji umowy | 0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron i przez nie niezawinionych a uzasadniających dokonanie takiej zmiany (np. siła wyższa; konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa) 2) zmiana zakresu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, których wystąpienia strony, działający z należytą starannością, nie były w stanie przewidzieć z tym, że zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, 3) zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku, gdy w trakcie jej wykonywania okaże się, że z uwagi na specyfikę przedmiotu umowy pierwotny sposób jej wykonania nie leży w interesie Zamawiającego, 4) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w ofercie w sytuacji, gdyby zastosowanie rozwiązań przewidzianych ofertą Wykonawcy groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, 5) przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego, 6) w razie zmiany obowiązujących przepisów prawa, pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych - jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego lub urzędowej wykładni prawa, 7) wydłużenia terminu płatności dla Zamawiającego, 8) zmiany kierownika budowy: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy Kierownik budowy nie wykonuje w sposób należyty swoich obowiązków wynikających z Umowy, po bezskutecznym wezwaniu go do prawidłowej realizacji obowiązków, b) na wniosek Wykonawcy w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, nie wywiązywania się kierownika budowy ze swoich obowiązków lub jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji tej zmiany. W przypadku zmiany kierownika budowy nowa osoba musi spełniać wymagania określone w treści SIWZ dla funkcji pełnionej przez osobę, w miejsce której zostaje zaangażowana. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych teleadresowych, która jednak wymaga powiadomienia drugiej Strony na piśmie, podpisanym przez osoby, upoważnione do reprezentowania danej Strony - pod rygorem skutków określonych w §22 ust. 3. 2) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy, wskazanych w §16 i 17. 3) zmiana obowiązującej stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych, 4) zmiana Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego z zachowaniem terminów określonych w § 2 umowy, 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, nie wymagają aneksu do umowy, ale wymagają formy pisemnej pod rygorem ich bezskuteczności w stosunku do drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- "Renowacja tynków wewnętrznych i sztukaterii wraz z pomalowaniem ścian oraz sufitów westybulu Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów na terenie miasta Zgorzelec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2405D - ul. Łużycka w miejscowości Ruszów - ETAP 1 od km 1+660,00 do km 2+750,00
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
- REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.