eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-15

Knurów: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów
Numer ogłoszenia: 56091 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów: 1.1. Rejon nr 1 o pow.11,00 ha, w tym : a) Plac 700-lecia przy ul. Al. Lipowej b) Zieleń pom. ul. Al. Lipową, Kapelanów Wojskowych, MSP nr 7 i MSP nr 9 c) Zieleń wzdłuż ciągów pieszych: -ul. Witosa -ul. Lotników-Sikorskiego -WP I-WP II d) Zieleń przy ul. Piłsudczyków i Dyw. Kościuszkowskiej e) Zieleń wzdłuż ul.1 Maja f) Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Marynarzy g) Ciąg zieleni wzdłuż ul. 26 Stycznia Zakres usług: -koszenie trawników - 4-ro krotne pow. - 40.000 m2 -koszenie trawników - 5-cio krotne pow. - 65.066 m2 -pielęgnacja żywopłotu miękkiego 3 razy - 1640 m2 -wiosenne wygrabienie trawników z zanieczyszczeń, i wywóz odpadów na zorganizowane wysypisko - 65.066 m2 -jesienne grabienie liści i wywóz j.w. (bez placu 700-lecia ) - 65.066 m2 -pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 44 szt -pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 26 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi - 26 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej - 26 szt -odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m -3 razy - 5 szt -odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m -3 razy - 5 szt -pielęgnacja krzewinek - 10 szt -pielęgnacja krzewów liściastych - 110 m2 -pielęgnacja krzewów żywopłotowych - 135 szt -usuwanie odrostów przy i z drzew - 12 szt -oczyszczenie i odchwaszczenie chodnika - 370 m2 -bieżące utrzymanie terenu (łącznie z ciągami pieszymi) - 110.000 m2 -malowanie ławek - 15 szt -naprawa ławek, uzupełnienie siedzisk , oparć i dybli (deski sosnowe) - 10 szt kpl. 1.2. Rejon Nr 2 o pow. 6,80 ha, w tym : a) Zieleń w ul. Szpitalnej b) Zieleń wzdłuż ul.1 Maja (skarpa) c) Zieleń wzdłuż ul. Kosmonautów i Szpitalnej do Ziętka d) Teren pomiędzy ul. Kosmonautów 1-11 e) Zieleń i plac zabaw przy ul. Armii Krajowej f) Zieleń wzdłuż ul. Szpitalnej (od Ziętka do stacji kontroli) g) Zieleń od ul. Szpitalnej do Sikorskiego h) Zieleń wzdłuż ul. Ułanów i MSP Nr 9 i) Teren zielony (oczko) j) Teren przy ul. Jedności Narodowej Zakres usług: -koszenie trawników - 5-cio krotne pow. - 57.789 m2 -odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 1.410 m2 -odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy - 63 szt -wiosenne wygrabienie trawników,wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko - 57.789 m2 -pielęgnacja drzew (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 139 szt -pielęgnacja krzewów iglastych - 90 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi - 152 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej - 152 szt -usunięcie dolnych gałęzi świerków (starych) od ul. Ułanów do wysokości 40-50 cm - 83 szt -jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko - 57.789 m2 -bieżące utrzymanie czystości terenu łącznie z parkingiem, ciągami pieszymi, chodnikami, placem wypoczynkowym - 68.000 m2 -oczyszczanie nawierzchni piaskowych na placach zabaw - 905 m2 -oczyszczanie chodnika dookoła placu piaskowego z piasku - 187,4 m2 -odchwaszczenie ścieżki żwirowej- 2 razy - 156 m2 -odchwaszczenie ciągów pieszych, ścieżek i placu wypoczynkowego - 8161 m2 -pielęgnacja kwietnika obsadzonego krzewinkami - 34 m2 -pielęgnacja krzewów liściastych wzdłuż hydroforowni - 165 szt -pielęgnacja róż - 464 szt -pielęgnacja tawuł (krzewów liściastych) - 454 szt -dowóz i uzupełnienie ziemią urodzajną (kompostową) kwietnika obsadzonego różami - 18 m3 -malowanie ławek - 35 szt -mycie ławek z PCV - 16 szt -naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe) - 10 szt -demontaż podstaw betonowych ławki - 2 szt. 1.3. Rejon Nr 3 o pow. 3,60 ha, w tym : a) Zieleń przy ul.1 Maja b) Place zabaw przy ul. Mieszka I i Chrobrego c) Zieleń wzdłuż ul. K. Wielkiego i St. Batorego d) Ciąg ul. Mieszka I i Mieszka I boczne e) Zieleń pomiędzy ul. St. Batorego i Kosmonautów f) Zieleń przed budynkiem K. Wielkiego 2 i trawnik wzdłuż parkingu targowiska g) Zieleń na os. Redyna h) Zieleń w ul. Szpitalnej i Floriana i) Teren przy przepompowni ul. Wilsona i Wilsona 15 Zakres usług: -koszenie trawników - 5-cio krotne pow. - 32.200 m2 -odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 2610 m2 -odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy - 20 szt -odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m - 3 razy - 39 szt -wiosenne wygrabienie trawników, wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko - 32.200 m2 -pielęgnacja drzew (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 48 szt -pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 33 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi - 24 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej - 24 szt -jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko - 32.200 m2 -usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 39 szt -bieżące utrzymanie terenu - 35.800 m2 -zamiatanie naw. płytek wokół piaskownicy 1 raz w tyg. na placu zabaw ul. Chrobrego w m-cu maju - 50 m2 -pielęgnacja krzewów liściastych - 105 szt -malowanie ławek - 45 szt -naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe) - 30 szt -oczyszczenie pow. przykrawężnikowych boiska na szer. 20cm - 138 mb -zamiatanie zatok,chodników,alejek zatok parkingowych z wywozem i utylizacją odpadów 1 raz w tyg. w okresie V-XI - 2335 m2 -zamiatanie boiska w okresie V-XI 2 razy w tygodniu - 1080 m2 1.4. Rejon Nr 4 o pow. 5,40 ha, w tym: a) Park przy ul. Ogana b) Zieleń przy ul. Dworcowej 2-10 c) Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Klasztorną d) Zieleń pomiędzy ul. Klasztorną -Koziełka e) Zieleń przy ul. Wilsona 3-5 Zakres usług: -koszenie trawników 5-cio krotne pow. - 49.520 m2 -odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 1620 m2 -odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3 razy - 188 szt -pielęgnacja róż - 140 szt -pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 55 szt -pielęgnacja drzew f. naturalnej - 25 szt -pielęgnacja drzew iglastych - 8 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi - 8 szt -opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej - 8 szt -usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 20 szt -wiosenne wygrabienie trawników i wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko - 49.520 m2 -jesienne grabienie liści i wywóz j.w. - 49.520 m2 -bieżące utrzymanie terenu - 54.100 m2 -czyszczenie ścieku odwadniającego - 150 mb -oczyszczenie nawierzchni ciągów pieszych z ziemi, odkrycie obrzeży - 2170 m2 -zamiatanie chodników, ciągów pieszych i schodów - 4486 m2 -malowanie ławek - 56 szt -naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk lub oparć i dybli (deski sosnowe) - 40 szt kpl. -demontaż ławek - 7 szt 1.5. Rejon Nr 5 o pow. 2,40 ha, w tym: a) Zieleńce w ul. Dworcowej b) Zieleniec i ciąg zieleni przy ul. Niepodległości c) Zieleniec przy ul. Dworcowej-Kopalnianej d) Skwer przy ul. Plac Powstańców Śląskich e) Nieczynny cmentarz przy ul. Koziełka Zakres usług: -koszenie trawników - 6-ro krotne pow. - 13.373 m2 -odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 150 m2 -odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m - 3 razy - 3 szt -pielęgnacja róż - 368 szt -oprysk róż na mszyce - 368 szt -oprysk róż na choroby grzybowe - 368 szt -jesienne wapnowanie róż - 368 szt -pielęgnacja krzewów liściastych - 4232 szt -pielęgnacja różaneczników - 43 szt -pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 218 szt -pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami - 90 m2 -uzupełnienie ściółki z kory pod krzewami - 12 m3 -wiosenne wygrabienie trawników, wywóz zanieczyszczeń, na zorganizowane wysypisko - 13.373 m2 -jesienne grabienie liści i wywóz j/w - 13.373m2 -pielęgnacja drzew piennych i f. naturalnej (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 76 szt -usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 81 szt -bieżące utrzymanie terenu - 23.906 m2 -zamiatanie alejek, placów, schodów, pochylni, ciągów pieszych, chodników, nawierzchni z kostki - 7399 m2 -zamiatanie nawierzchni z płyt gumowych - 104 m2 -odchwaszczanie alejek, placów, schodów, ciągów pieszych,chodników, nawierzchni z kostki 2 razy - 7399 m2 -zakup i zabudowa krzyży drewnianych z tabliczkami - 3 szt -malowanie ławek - 80 szt -naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) - 30 szt kpl.- 1.6. Rejon Nr 6 o pow. 9,20 ha, w tym: a) Zieleniec w ul. Michalskiego b) Skwer przy ul. Staszica c) Zieleń w ul. Al. Piastów d) Teren przy ul. Sztygarskiej e) Zieleniec przy ul. Lignozy f) Skwer przy ul. Parkowej g) Park przy ul. Parkowej Zakres usług: -koszenie trawników - 5-cio krotne pow. - 73.800 m2 -koszenie trawników - 6-cio krotne - 1.700 m2 -odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 3.900 m2 -odmłodzenie żywopłotu twardego 2 razy - 150 m2 -odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m -3 razy - 12 szt -odmłodzenie krzewów o śr. korony pow. 2m -3 razy - 10 szt -wiosenne wygrabienie trawników i wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko - 38.900 m2 -jesienne grabienie liści i wywóz j.w. - 57.572 m2 -jesienne wygrabienie liści wzdłuż alejek w parku NOT na szerokości po 2 m długość alejek 945mb, zebranie i wywóz liści na zorganizowane składowisko - 3780 m2 -pielęgnacja drzew piennych i f. naturalnej (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 16 szt -usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 80 szt -przycięcie krzewów starszych 2 razy - 20 m2 -wykaszanie jednorocznych odrostów drzew - 350 m2 -zamiatanie nawierzchni z kostki i asfaltobetonowej - 8895 m2 -bieżące utrzymanie terenu - 92.184 m2 -oczyszczanie nawierzchni żwirowej i piaskowej placu zabaw - 520 m2 -malowanie ławek - 77 szt -naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) - 35 szt kpl. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w następujących załącznikach do projektów umów dotyczących poszczególnych rejonów: 2.1. załącznik nr 2 - Wykaz obiektów zieleni z charakterystyką ogólną dla danego rejonu, 2.2. załącznik nr 3 - Harmonogram usług dla danego rejonu, 2.3. załącznik nr 4 - Przedmiar usług dla danego rejonu, 2.4. załącznik nr 5 - Wytyczne wykonania i odbioru usług związanych z konserwacją i utrzymaniem terenów zieleni miejskiej dla danego rejonu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 wybrane rejony.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20% jego wartości.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług minimum 2 usług obejmujących pielęgnację zieleni, o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osoby na stanowisko kierownika prac - posiadającej minimum średnie wykształcenie: ogrodnicze, kształtowania terenów zielonych, leśne lub rolnicze. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, w godz. pracy Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 34,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Urszula Czarnecka, tel. 32 339-23-09. Fax 32 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.