eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi ogrodnicze - okrzesywanie drzew na terenie Ośrodka Wypoczynkowego PW w Wildze



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ogrodnicze – okrzesywanie drzew na terenie Ośrodka Wypoczynkowego PW w Wildze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 62 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ogrodnicze – okrzesywanie drzew na terenie Ośrodka Wypoczynkowego PW w Wildze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51620869-061a-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.175 Usługi ogrodnicze - okrzesywanie drzew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/918135

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod nazwą platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/918135 , przy czym Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami, wymienionej w pkt II.1., e-mail:Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl.
Dokładne informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale 8 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Powyższe wymagania zostały opisane w instrukcji dla wykonawców: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl .
2.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3..Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej rozporządzeniem KRI.
4.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .
5.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
5.1. .zip;
5.2. .7Z;
6.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w rozporządzeniu KRI, występują: .rar,.gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
7.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
8.W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
8.1.ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie
PAdES;
8.2.pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;
8.3.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9.Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
10.Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Zaleca się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
11.Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale 19 – Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.LW.34.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Usługi ogrodnicze – okrzesywanie drzew na terenie Ośrodka Wypoczynkowego PW w Wildze

4.2.6.) Główny kod CPV: 77341000-2 - Okrzesywanie drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładnie opisany w rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
1.1.1.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że jest podmiotem prawnym, prowadzącym działalność gospodarczą lub zawodową we własnym imieniu – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
1.2.1.warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1.3.1.warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC) na sumę gwarancyjną co najmniej 10 000,00 złotych i złoży dokumenty potwierdzające powyższe ubezpieczenie.
(Zgodnie z rozdziałem 15 pkt 1 SWZ, przed podpisaniem umowy, Wykonawca złoży Zamawiającemu opłacony oryginalny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności Cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 złotych).
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
1.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1.4.1.1.w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi z obszaru przedmiotu zamówienia, tj. okrzesywania drzew o minimalnej wartości 10 000,00 złotych brutto każda.
1.4.1.2.skieruje do wykonania zamówienia: odpowiednio wykwalifikowane osoby, które posiadają doświadczenie oraz kwalifikacje w pracy w usługach związanych z przedmiotem zamówienia, czyli:
kierownika prac – osobę odpowiedzialną za realizację usługi i kontrolę jakości prac.
Od kierownika prac wymaga się:
- minimum 2 lat doświadczenia w nadzorowaniu i kierowaniu pracami z zakresu pielęgnacji i okrzesywania drzew,
- ukończone kursy i szkolenia itp. z zakresu chirurgii drzew lub pielęgnacji drzew lub arborystyki.
Zamawiający oczekuje, że kierownik prac będzie dostępny przez cały czas trwania usługi w miejscu realizacji zamówienia.
1.5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 7 SWZ według formuły spełnia/nie spełnia.
1.6.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I.Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk, na podst.art.125 ust.1 ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp.; .
II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
II.1.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109ust.1 pk 4 ustawyPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. II.2.Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5ustawyPzp,o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr4 doSWZ; II.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - dokładne informacje są zawarte w rozdziale 7 pkt II.2.SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk, na podst.art.125 ust.1 ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp.;
II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
II.1.dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC), zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 1.3.1. Jeśli nastąpi wykazanie spełnienia tego warunku na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, to Zamawiający uzna ten dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot udostępniający zasoby;
II.2.wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej jednej usługi, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 1.4.1.1.;
II.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 1.4.1.2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania określone są w pkt III rozdziału 7 SWZ.
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w rozdziale 2 oddziale 3 ustawy Pzp.
5.Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tym oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i żaden z podmiotów udostępniających zasoby nie może podlegać wykluczeniu.
6.Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w
rozdziale 6 SWZ.
7.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy i podmiot(y) udostępniający zasoby i zobowiązanie tych podmiotów, składane wraz z ofertą.
8.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w wykazie wykonanych dostaw/usług zobowiązany jest podać jedynie te dostawy/usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
9.Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawcę(ów) i podmioty udostępniających zasoby jest umieszczony w pkt I i II rozdziału 7.
10.Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej.
11.Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana treści umowy może nastąpić w przypadkach określonych w zał. nr 8 – projektowane postanowienia umowy (PPU) w § 8 do SWZ.
1.Wszelkie zmiany postanowień umownych mogą być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Pzp i z zastrzeżeniem przewidzianych umową wyjątków - wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.Strony ustalają, iż dokonanie na podstawie art. 455 ustawy Pzp zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty może nastąpić w następujących przypadkach:
1)w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy;
2)zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem Podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż Podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części przedmiotu umowy oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
3)zmiany Podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych Podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia Podwykonawców do wykonywania przedmiotu umowy;
4)w zakresie określonych w umowie terminów przewidzianych na wykonanie zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie części lub całości zobowiązań umownych lub spowoduje, że ich wykonanie będzie musiało nastąpić z opóźnieniem;
3.Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
1)wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
2)terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
3)skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;
4)klęski żywiołowe: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
5)bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
6)inne wydarzenia losowe (zmiana terminu realizacji umowy spowodowana niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, utrudnionym dojazdem do miejsca wykonywania usługi i ryzykiem narażenia na niebezpieczeństwo osób realizujących przedmiot zamówienia. Uzasadnienie zmiany będzie wykazane w protokole konieczności podpisanym przez osoby wykazane w § 5 ust. 1 i 2).
4.Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, pocztą elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy.
Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych.
5.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w § 8.
6. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z rozdziałem 12 pkt 1 SWZ Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego oznaczonym tą samą nazwą zawierającą również numer referencyjny za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/918135

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dotyczy Sekcji IV pkt 4.2.10.) Wymagany termin dla realizacji niniejszego zamówienia: 40 dni od podpisania umowy. Zamawiający informuje, że uwagi na sezon wypoczynkowy w OW w Wildze, preferuje wykonanie zamówienia do 20.06.2024 r.
2. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.