eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przebudowa oraz rozbudowa budynków Teatru Wybrzeże w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 560278493-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Gdańsk: Przebudowa oraz rozbudowa budynków Teatru Wybrzeże w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561657-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540125851-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510179651-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wybrzeże w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27910800000000, ul. ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3011836, e-mail sekretariat@teatrwybrzeze.pl, faks 58 3012046.
Adres strony internetowej (url): www.teatrwybrzeze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa oraz rozbudowa budynków Teatru Wybrzeże w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPI-3700-5/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu p.n. Przebudowa i rozbudowa obiektów Teatru Wybrzeże w Gdańsku. Na przedmiot zamówienia składają się: 1. Przebudowa budynku sceny Malarnia - etap 2 tj. wykonanie robót budowlanych wykończeniowych w budynku sceny Malarnia, wraz z uporządkowaniem terenu przyległego (m.in. odtworzenie/wykonanie nawierzchni z kostki granitowej na dziedzińcu). Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) ścianki działowe i obudowy g-k, 2) tynki i okładziny wewnętrzne, 3) stolarka drzwiowa, 4) podłoża, posadzki, podłogi, 5) malowanie, 6) instalacje wod-kan, c.o., p.poż., 7) instalacje elektryczne, 8) instalacje niskoprądowe, SSP, DSO, 9) wentylacja i klimatyzacja, 10) automatyka + BMS, 11) instalacje systemu elektroakustyki, inspicjenta, oświetlenia scenicznego, 12) technologia sceny, 13) uporządkowanie terenu, roboty drogowe (dziedziniec). 2. Przebudowa budynku głównego - etap 1. 1) Roboty ogólnobudowlane, wg dokumentacji projektowej, 2) Roboty branży sanitarnej, wg dokumentacji projektowej, 3) Roboty branży elektrycznej, wg dokumentacji projektowej.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
05.08.2019-21.02.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu umowy oraz zmiana wysokości wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Pzp), strony wprowadzają do treści umowy nr 123/2019 z dnia 05.08.2019 r. zmiany w zakresie robót (rozwiązania zamienne, roboty nie ujęte w zamówieniu podstawowym), które wynikają z wprowadzonych przez Projektanta, i przyjętych przez zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej (projekt budowlany zamienny z listopada 2019 r.), polegających na podniesieniu parametrów funkcjonalnych oraz użytkowych pomieszczeń w budynku sceny Malarnia oraz w budynku głównym, a także na wprowadzeniu zmian w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w związku ze zwiększeniem zakresu robót, zmianie ulega termin realizacji umowy, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy nr 123/2019 z dnia 05.08.2019 r. Nowy termin to: 20.03.2020 r. BUDYNEK GŁÓWNY: 1. Wymiana 5 szt. okien w Czarnej Sali na okna klasowe przeciwpożarowe. 2. Częściowe zamurowanie otworu po dawnym oknie balkonowym prowadzącym na taras. 3. Wymiana listew przypodłogowych w korytarzu Budynku Głównego. 4. Montaż pochwytu za stali nierdzewnej na pochylni w korytarzu Budynku Głównego. 5. Przeniesienie kuchni z hallu na III piętrze Budynku Głównego do pomieszczenia przy szybie dźwigu na III piętrze, w tym przebudowa instalacji elektrycznej po dawnej kuchni, rozbiórka istniejącej posadzki z płytek w miejscu dawnej kuchni, wykonanie nowej posadzki, uzupełnienie tynków, malowanie ścian i sufitu. 6. Adaptacja istniejącego pomieszczenia przy szybie dźwigu na III piętrze Budynku Głównego na kuchnię, w tym przebudowa kanału wentylacyjnego, przebudowa instalacji elektrycznych i wod-kan, przeniesienie drzwi, wykonanie nowej posadzki, uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian i sufitu. UWAGA: szczegółowy zakres tego punktu zostanie określony w osobnym opisie. 7. Malowanie korytarza w Budynku Głównym wraz z uzupełnieniem ubytków w ścianach. 8. Wykonanie rusztu stalowego w kieszeni scenicznej w celu zabezpieczenia ścian. 9. Wykonanie ściany g/k oddzielającej komunikację ogólną od korytarza kieszeni scenicznej. 10. Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt g/k w korytarzu kieszeni scenicznej. 11. Wykonanie nowej podłogi drewnianej w formie gretingu na istniejącym tarasie widokowym. 12. Malowanie ścian i sufitu istniejącego tarasu widokowego. 13. Wykonanie obróbki z blachy miedzianej na istniejącej balustradzie tarasu widokowego. 14. Montaż 5 szt. parapetów z blachy miedzianej po montażu okien przeciwpożarowych w Czarnej Sali. 15. Montaż 4 szt. dodatkowych opraw oświetleniowych zewnętrznych przy wejściu do części administracyjnej budynku. 16. Wykonanie klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniu techników. 17. Wykonanie klimatyzacji i wentylacji pomieszczeń biurowych na łączniku. 18. Montaż ścianki aluminiowej z drzwiami, szklonej szkłem bezpiecznym, na II piętrze Budynku Głównego, część administracyjna - wydzielenie pomieszczeń inwestycji. MALARNIA: 19. Montaż 6 szt. dodatkowych drzwi w apartamentach. 20. Montaż 2 szt. dodatkowych misek ustępowych, 2 szt. dodatkowych umywalek oraz 3 szt. dodatkowych grzejników w apartamentach. 21. Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu technicznym elektroakustyki i oświetlenia na antresoli sceny Malarnia z odzyskiem ciepła. 22. Wymiana 2 szt. wentylatorów kanałowych w pomieszczeniu technicznym na poddaszu Malarni (wentylacja kuchni i toalet w apartamentach) na wentylatory dachowe. 23. Montaż dodatkowych klap p-poż zabezpieczających przejścia instalacyjne, przechodzące przez ścianę EI60, oddzielającą komunikację ogólną od mieszkań. 24. Zmiana parametrów technicznych deski scenicznej. DZIEDZINIEC: 25. Wykonanie wiaty na dziedzińcu od strony ul. Kołodziejskiej, w tym wykonanie fundamentów murowanych z bloczków betonowych, konstrukcja stalowa ścian i dachu wraz z pokryciem blachą trapezową, żaluzje osłonowe na ścianach, orynnowanie i rury spustowe, posadzka z kostki betonowej na podbudowie cementowo - pisakowej, izolacja stropu nad piwnicą. Uzasadnienie merytoryczne: 1. W ścianie zewnętrznej na III piętrze Budynku Głównego zwróconej w stronę budynku Malarni, znajduje się 5 szt. okien doświetlających Czarną Salę wychodzących na taras widokowy. Ze względu na konieczność zapewnienia odpowiedniej odporności ogniowej całości w/w ściany w projekcie przewidziano demontaż istniejących okien, zamurowanie otworów i uzupełnienie brakujących fragmentów kamiennej okładziny elewacji. Jednakże ze względów funkcjonalnych wskazane jest zachowanie możliwości naturalnego doświetlenia Czarnej Sali zatem konieczna stała się wymiana istniejących okien Czarnej Sali na okna stałe o odporności pożarowej zapewniającej projektowane parametry pożarowe całej ściany. 2. Ze względu na zmianę aranżacji hallu komunikacyjnego na III piętrze Budynku Głównego (przeniesienie dawnej kuchni) konieczne stało się częściowe zamurowanie dawnego otworu po drzwiach balkonowych prowadzących na taras widokowy. Obecnie wyjście na taras znajduje się w innym miejscu. 3. W związku z połączeniem funkcjonalnym sceny Malarnia z Budynkiem Głównym projekt obejmuje przebudowę fragmentu korytarza komunikacji ogólnej w Budynku Głównym. Po wykonaniu w/w zmian w korytarzu okazało się, że nie ma możliwości uzupełnienia listew przypodłogowych przebudowanej części korytarza zgodnie ze wzorem z części istniejącej ponieważ takie listwy nie są dostępne w sprzedaży. Zatem dla zachowania jednolitego wyrazu estetycznego konieczna stała się wymiana listew w całym korytarzu. 4. Ze względu na znaczną różnicę poziomów posadzek pomiędzy Malarnią a Budynkiem Głównym, projekt przewiduje wykonanie w korytarzu Budynku Głównego pochylni dla ruchu pieszego. Jednakże docelowo przewiduje się możliwość korzystania z tej komunikacji także dla ręcznych wózków transportowych, zatem konieczne stało się wykonanie pochwytu ze stali nierdzewnej umożliwiającego kontrolowanie ruchu ręcznych wózków transportowych po pochylni. 5. Po wykonaniu funkcjonalnego połączenia komunikacyjnego na poziomie III piętra pomiędzy Budynkiem Głównym a Malarnią okazało się, że istniejąca kuchnia w hallu na III piętrze Budynku Głównego nie spełnia swojej funkcji, zatem konieczne stało się jej przeniesienie. Ze względu na zmianę aranżacji hallu na III piętrze po dawnej kuchni, konieczne stało się wykonanie kompleksowej przebudowy tego pomieszczenia, w tym przebudowy instalacji elektrycznej po dawnej kuchni, rozbiórki istniejącej posadzki z płytek w miejscu dawnej kuchni, wykonanie nowej posadzki, uzupełnienie tynków, malowanie ścian i sufitu, zamknięcie (zakorkowanie) wyłączonych z użytkowania podejść ciepłej i zimnej wody, oraz odpływu do kanalizacji sanitarnej. 6. W celu umożliwienia przeniesienia istniejącej kuchni z hallu na III piętrze Budynku Głównego (p.5 niniejszego protokołu) konieczna stała się adaptacja istniejącego pomieszczenia przy szybie dźwigu na III piętrze Budynku Głównego na kuchnię, w tym przebudowa kanału wentylacyjnego, przebudowa instalacji elektrycznych i wod-kan, przeniesienie drzwi, wykonanie nowej posadzki, uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian i sufitu. UWAGA: szczegółowy zakres tego punktu zostanie określony w osobnym opisie. 7. Po wykonaniu zgodnie z projektem przebudowy fragmentu korytarza komunikacji ogólnej w Budynku Głównym, w celu zachowania jednolitego wyrazu estetycznego konieczne stało się malowanie całego korytarza wraz z uzupełnieniem ubytków w ścianach powstałych w wyniku wieloletniej eksploatacji. 8. Kieszeń sceniczna jest jednym z najbardziej intensywnie użytkowanych pomieszczeń technicznych w teatrze, służącym m.in. do składowania wielkogabarytowych fragmentów dekoracji scenicznych, które są opierane o ściany. W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania tego pomieszczenia, a także zabezpieczenia ścian przed uszkodzeniami konieczne jest wykonanie przy ścianach rusztów stalowych służących zarówno do opierania, jak również mocowania przechowywanych dekoracji. 9. Projekt przewiduje oddzielenie komunikacji ogólnej od korytarza kieszeni scenicznej za pomocą ciężkiej ściany murowanej z bloczków silikatowych, stanowiącej oddzielenie pożarowe, opartej na stalowej belce, która uniemożliwia wykonanie w tej ścianie przejść. Jednakże ze względów użytkowych wykonano w przedmiotowej ścianie przejście z korytarza do komunikacji kieszeni scenicznej (w projekcie przejście prowadziło bezpośrednio do kieszeni scenicznej), zatem dla wyeliminowania stalowej belki podwalinowej konieczne stało się wykonanie tej ściany w technologii lekkiej z płyt g/k o odpowiedniej odporności ogniowej. 10. W związku ze zmianą technologii ścian w korytarzu kieszeni scenicznej z murowanej na lekką z płyt g/k dla zachowania spójnego sposobu wykończenia tego pomieszczenia oraz zabudowy izolacji termicznej stropu należy zastosować ten sam sposób wykończenia (płyty g/k na ruszcie stalowym) także na suficie. 11. Po wykonaniu przewidzianej w projekcie rozbiórki ściany oddzielającej istniejącą część tarasu od części projektowanej, stwierdzono, że ze względu na wykonanie odpowiednich spadków odwodnienia konieczne jest skucie posadzki istniejącego tarasu, wykonanie nowych spadków wspólnych dla obydwu części tarasu oraz nowej posadzki w formie gretingu drewnianego jednolitego dla obydwu części tarasu. 12. W związku z koniecznością przebudowy istniejącego tarasu widokowego - p.11 niniejszego protokołu - dla zachowania jednolitego wyrazu estetycznego konieczne stało się kompleksowe malowanie ścian i sufitu istniejącej części tarasu. 13. Murowana balustrada istniejącego tarasu widokowego jest pokryta opierzeniem z blachy miedzianej i została przebudowana zgodnie z projektem w miejscu łączenia z nową częścią tarasu. Dla uzyskania jednolitego wyglądu opierzenia na części istniejącej i części przebudowanej konieczna stał się wymiana opierzenia na całej murowanej balustradzie. 14. Po wymianie istniejących 5 szt. okien Czarnej Sali na okna przeciwpożarowe - p.1 niniejszego protokołu - konieczna stała się wymiana parapetów w/w okien na nowe z blachy miedzianej, odpowiadające estetycznie całości wykończenia tarasu widokowego. 15. Wykonanie zewnętrznych prac wykończeniowych łącznika pomiędzy Budynkiem Głównym a Malarnią, w tym obniżenie sufitu łącznika oraz montaż zewnętrznych banerów reklamowych, które częściowo zacieniają przejście pod łącznikiem, stworzyło konieczność dodatkowego oświetlenia strefy wejścia do części administracyjnej budynku w celu uzyskania spójnego efektu estetycznego i użytkowego komunikacji pomiędzy poszczególnymi budynkami teatru. 16. W celu poprawy komfortu pracy w pomieszczeniu techników, szczególnie w okresie letnim, gdy pomieszczenie to mocno się nagrzewa, konieczne stało się zamontowanie klimatyzatora z jednostką zewnętrzną na dachu i z przejściem z pomieszczenia na dach przez istniejący kanał wentylacji grawitacyjnej. 17. W związku z adaptacją 2 pomieszczeń na łączniku (przewidzianych w projekcie jako techniczne) na funkcje biurowe, w celu zapewnienia komfortu pracy, szczególnie w okresie letnim, gdy pomieszczenia to mocno się nagrzewają, konieczne stało się włączenie w/w pomieszczeń do systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej. 18. Po adaptacji pomieszczeń technicznych na łączniku na pomieszczenia biurowe, na II piętrze Budynku Głównego, w części administracyjnej, utworzona została osobna grupa pomieszczeń biurowych dla Działu Zamówień Publicznych i Inwestycji, wymagająca wydzielenia od pozostałych pomieszczeń biurowych za pomocą ścianki aluminiowej z drzwiami, szklonej szkłem bezpiecznym. 19. W związku z adaptacją strychu nad Malarnią na pomieszczenia użytkowe zmianie uległa aranżacja apartamentów na całym poddaszu Malarni, w tym układ funkcjonalny apartamentów oraz liczba i przeznaczenie poszczególnych pomieszczeń. Zatem konieczne stało się zamontowanie 6 szt. dodatkowych drzwi do nowych pomieszczeń. 20. W związku z adaptacją strychu nad Malarnią na pomieszczenia użytkowe - p.19 niniejszego protokołu - konieczne stało się zamontowanie 2 szt. dodatkowych misek ustępowych, 2 szt. dodatkowych umywalek oraz 3 szt. dodatkowych grzejników w apartamentach. 21. Po adaptacji pomieszczenia technicznego na łączniku na funkcje biurowe, urządzenia elektryczne, które miały być tam zlokalizowane (rozdzielnie, szafy sterownicze itp.) zostały przeniesione do pomieszczenia technicznego na antresoli sceny Malarnia. W celu zapewnienia odpowiednich parametrów pracy tych urządzeń, w szczególności zapobieżenia przegrzewaniu, konieczne stało się wyposażenie w/w pomieszczenia technicznego w klimatyzację. 22. W związku z adaptacją strychu nad Malarnią na pomieszczenia użytkowe - p.19 niniejszego protokołu - zmienił się układ przegród pożarowych poddasza Malarni, zatem ze względu na przepisy ochrony pożarowej konieczne stało się przeniesienie 2 szt. wentylatorów kanałowych z pomieszczenia technicznego na poddaszu na dach Malarni (wentylacja kuchni i toalet w apartamentach) oraz wymiana tych urządzeń na wentylatory dachowe. 23. W związku z adaptacją strychu nad Malarnią na pomieszczenia użytkowe - p.19 niniejszego protokołu - zmienił się układ przegród pożarowych poddasza Malarni, oraz sposób prowadzenia kanałów wentylacyjnych, zatem ze względu na przepisy ochrony pożarowej konieczne stało się zamontowanie dodatkowych klap p-poż zabezpieczających przejścia instalacyjne przez korytarz komunikacji ogólnej na poddaszu Malarni. 24. Zgodnie z pkt 3.9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający zastrzegł, że przed zleceniem produkcji desek scenicznych należy poczynić uzgodnienia z Działem Technicznym Teatru, co do właściwości technicznych i użytkowych drewna. W dniu 03.12.2019 r., w wyniku spotkania roboczego, zmieniono parametry deski, co potwierdza notatka ze spotkania (w załączeniu). 25. W dotychczasowej praktyce wszelkie odpady pochodzące z teatru były składowane w pojemnikach stojących na dziedzińcu od strony ul. Kołodziejskiej, a następnie wywożone na podstawie umowy przez koncesjonowane przedsiębiorstwo gospodarki komunalnej i taki sposób utylizacji odpadów został zachowany w projekcie. Jednakże w związku z wejściem w życie nowych przepisów dotyczących segregacji odpadów w ostatnich latach liczba pojemników na odpady wzrosła 4-krotnie. Ponadto do tej pory dziedziniec spełniał wyłącznie funkcje pomocnicze i techniczne, natomiast zgodnie z projektem zagospodarowania terenu ma być zrewaloryzowany pod względem technicznym i estetycznym i otwarty dla publiczności. Zatem konieczne stało się uporządkowanie sposobu gromadzenia odpadów poprzez ustawienie pojemników na odpady w zamkniętej wiacie o konstrukcji stalowej, odpowiadającej estetyce całego dziedzińca. CZĘŚĆ II - ROBOTY ZANIECHANE W wyniku prowadzenia prac budowlanych przebudowy budynku sceny Malarnia - etap 2 oraz przebudowa Budynku Głównego - etap 1, zaniechano wykonania następujących robót objętych umową nr 123/2019 z dnia 05.08.2019: BUDYNEK GŁÓWNY: 26. Zamurowanie okien w Czarnej Sali. 27. Uzupełnienie elewacji kamiennej w miejscu zamurowanych okien Czarnej Sali. 28. Wykonanie stropu żelbetowego pośredniego nad korytarzem przy kieszeni scenicznej. 29. Pochylnia do windy towarowej w komunikacji pomiędzy kieszenią sceniczną a sceną Malarnia. 30. Wykonanie ściany z bloczków silikatowych oddzielającej komunikację ogólną od korytarza kieszeni scenicznej. 31. Doświetlenie pośrednie korytarza prowadzącego z Budynku Głównego na scenę Malarnia za pomocą otworów w ścianie z wypełnieniem z luksferów. MALARNIA: 32. Montaż 2 szt. bidetów w łazienkach w apartamentach. 33. Montaż 2 szt. rekuperatorów wewnętrznych w pomieszczeniu technicznym. DZIEDZINIEC: 34. Wykonanie fragmentu nawierzchni z kostki granitowej w miejscu lokalizacji wiaty śmietnikowej na dziedzińcu od strony ul. Kołodziejskiej. 35. Wykonanie fragmentu odwodnienia liniowego szerokości wewnętrznej 200 mm z kratą żeliwną i spadkami. Uzasadnienie merytoryczne dla zaniechania wykonywania w/w robót objętych umową. 26. Zgodnie z opisem do p.1 niniejszego protokołu (wymiana 5 szt. okien w Czarnej Sali na przeciwpożarowe) zrezygnowano z zamurowania okien Czarnej Sali na rzecz wymiany istniejącej stolarki okiennej na stolarkę o odpowiedniej odporności ogniowej. 27. Wobec rezygnacji z zamurowania otworów okiennych Czarnej Sali - p.1 niniejszego protokołu - konsekwentnie nie wykonano uzupełnienia elewacji kamiennej w miejscu w/w okien. 28. W projekcie przewidziano wykonanie stropu żelbetowego pośredniego nad korytarzem przy kieszeni scenicznej mającego na celu podział korytarza w pionie na część dolną, służącą komunikacji, oraz część górną pełniącą rolę schowka dla sąsiedniego pomieszczenia biurowego. Jednakże w związku ze zmianą technologii ścian korytarza z murowanej na lekką g/k - p.9 niniejszego protokołu - wydzielenie części górnej korytarza stało się nieuzasadnione, ponieważ dla stropu pośredniego brakuje dostatecznego oparcia a korzyści wynikające z posiadania dodatkowego schowka nie uzasadniają wykonania bardziej skomplikowanych konstrukcji. Dlatego konsekwentnie zrezygnowano z wykonania w/w stropu. 29. Pomiędzy posadzką pomieszczenia kieszeni scenicznej, służącego m.in. do przygotowania dekoracji scenicznych, a posadzką Sceny Malarnia występuje różnica poziomów 1,30 m, która zgodnie z projektem ma być pokonywana za pomocą podnośnika towarowego. W projekcie przewidziano montaż podnośnika nożycowego, który w dolnym położeniu wymaga wykonania najazdu w postaci stałej pochylni prowadzącej z poziomu posadzki kieszeni scenicznej na platformę podnośnika. Jednakże dla usprawnienia komunikacji przyjęto inny model podnośnika, montowany do ścian zamiast ustawiania na stropie, który nie wymaga stałego najazdu, zatem wykonanie w/w pochylni stało się nieuzasadnione. 30. Z powodów użytkowych - p.9 niniejszego protokołu - zrezygnowano z wykonania ściany oddzielającej komunikację ogólną od korytarza kieszeni scenicznej w technologii murowanej na rzecz ściany w technologii lekkiej z płyt g/k na szkielecie stalowym w celu umożliwienia wykonania przejścia pomiędzy komunikacją ogólną a korytarzem kieszeni scenicznej. 31. W związku z rezygnacją z wykonania stropu pośredniego nad korytarzem przy kieszeni scenicznej oraz związaną z tym zmianą aranżacji sąsiedniego pomieszczenia biurowego - p.27 niniejszego protokołu - zrezygnowano z wykonania przewidzianego w projekcie doświetlenia pośredniego korytarza prowadzącego z Budynku Głównego na scenę Malarnia poprzez sąsiednie pomieszczenie biurowe jako nieuzasadnionego z praktycznego i estetycznego punktu widzenia. 32. Z powodu zmian aranżacji apartamentów na poddaszu Malarni - p.19 niniejszego protokołu - obejmujących m.in. zmniejszenie łazienek w apartamentach, zrezygnowano z montażu przewidzianych w projekcie bidetów na rzecz innych urządzeń. 33. W związku z adaptacją strychu nad Malarnią na pomieszczenia użytkowe - p.19 niniejszego protokołu - zmienił się układ przegród pożarowych poddasza Malarni, zatem ze względu na przepisy ochrony pożarowej zrezygnowano z 2 szt. wentylatorów kanałowych w pomieszczeniu technicznym na poddaszu Malarni na rzecz wentylatorów dachowych. 34. W związku z wykonaniem zamkniętej wiaty śmietnikowej na dziedzińcu teatru od strony ul. Kołodziejskiej - p.24 niniejszego protokołu - zrezygnowano z wykonania fragmentu nawierzchni z kostki granitowej w miejscu lokalizacji wiaty na rzecz posadzki z kostki betonowej, jako bardziej praktycznej dla tej funkcji. 35. Po wykonaniu szczegółowych pomiarów poziomów dziedzińca, łącznie z poziomem wjazdu od strony ul. Kołodziejskiej, okazało się, że korzystniejsze technicznie i ekonomicznie jest wykonanie spadków nawierzchni jednokierunkowo, zamiast przewidzianych w projekcie spadków wielokierunkowych. Wobec powyższego fragment odwodnienia liniowego, który nie odpowiada przyjętym spadkom nawierzchni jest zbędny. Ustalenia końcowe: 1. Łączna wartość zmian, o których mowa powyżej, jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (wynagrodzenie wykonawcy, ustalone pierwotnie w umowie, wynosi: 7 055 000,00 zł netto). Wynagrodzenie, o którym mowa w §12 ust. 1 umowy nr 123/2019 z dnia 05.08.2019 r., zostanie zwiększone o wartość wynikającą ze złożonej przez wykonawcę oferty, i będzie dalej wynagrodzeniem ryczałtowym. 2. W wyniku zwiększenia zakresu robót, zmianie ulega termin realizacji umowy, nowy termin to 20.03.2020 r. Zgodnie z §15 ust. 2 pkt 1 lit. b) umowy nr 123/2019 z dnia 05.08.2019 r., zmiana terminu jest możliwa w przypadku zmiany dokumentacji projektowej. Możliwość taka, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, została przez zamawiającego przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.