eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont instalacji ppoż. I stolarki oraz remont sal i korytarza w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-04

Ogłoszenie nr 560264287-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.

Warszawa: Remont instalacji ppoż. I stolarki oraz remont sal i korytarza w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546397-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510124387-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji ppoż. I stolarki oraz remont sal i korytarza w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.52.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji ppoż. i stolarki oraz remont 3 sal lekcyjnych i korytarza w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie. Prace budowlane mają na celu dokonanie podziału części budynku na strefy pożarowe. Planowane prace budowlane polegają głownie na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wstawieniu nowych drzwi dymoszczelnych oraz wzmocnieniu fragmentów ścian do wymaganej odporności pożarowej. Zakres robót obejmuje: W zakresie remontu instalacji ppoż. i stolarki: o Roboty budowlane demontażowe: - zabezpieczenie terenu Szkoły przed pracami remontowymi, - demontaż obudowy boksów szatni (razem z drzwiami do boksów) wykonanych z ram metalowych wypełnionych siatką zgodnie z opisami i rysunkami, - demontaż krat w strefie wejściowej do Szkoły, - rozbiórka obudów instalacji przeciwpożarowej wykonanych z materiałów palnych - demontaż okien i drzwi przeznaczonych do wymiany, - demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przed wymianą okien, - prace przygotowawcze do ustawienia ścianek systemowych, wycięcie fragmentów posadzki, demontaż listew przypodłogowych, - demontaż izolacji termicznej nie spełniającej wymogów niepalności na fragmentach wskazanych na rysunkach na styku stref pożarowych, - szlifowanie pochwytów na klatkach schodowych przed pokryciem lakierem ogniochronnym trudno zapalnym, - demontaż drewnianej obudowy balustrady, - demontaż fragmentu sufitu podwieszonego w bloku dydaktycznym przed montażem drzwi dymoszczelnych, - szlifowanie posadzki drewnianej na drogach ewakuacyjnych przed pokryciem lakierem ogniochronnym trudno zapalnym, - demontaż obudowy kanałów wentylacji w stołówce, - demontaż wykładzin podłogowych nie spełniających warunku niepalności w tym wykładzina dywanowa w Sali gimnastycznej na schodach i antresoli. o Roboty budowlane projektowane: - montaż nowych ścian zgodnie z opisami i rysunkami, - montaż izolacji termicznej spełniającej wymogi niepalności na fragmentach wskazanych na rysunkach na styku stref pożarowych, Euroklasa A1 izolacji rozwiązanie systemowe ze względu na użyty materiał (wełna mineralna) i sposób montażu, - ściana oddzielenia pożarowego REI120 na granicy stref pożarowych pomiędzy szatnią i łącznikiem na poziomie -3,50 ściana lekka atestowana, rodzaj ściany zgodnie z zaleceniami producenta dla wysokości pomieszczenia, - montaż ściany przeszklonej REI120 z drzwiami EIS60 dwuskrzydłowymi pomiędzy szatnią i łącznikiem na poziomie -3,50, - montaż ścianek systemowych EI15 wydzielających boksy szatni od korytarzy, - naprawa i mocowanie pozostających podziałów między boksami szatni, - malowanie elementów stalowych ażurowych pomiędzy boksami szatni, - montaż nowych okien i drzwi zgodnie ze specyfikacją i częścią rysunkową oraz wykazem, - montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - uwaga parapety w oknach podawczych z kuchni do stołówki z materiałów niepalnych (lastryko, konglomerat), - gładzenie i malowanie ścian lateksową (odporność na zmywanie i szorowanie na mokro - klasa 1 (PN-EN 13300)), - montaż fragmentu ścianki nad drzwiami dymoszczelnymi na poziomie 0,00 oraz obudowa do stropu uniemożliwiająca przenikanie dymu, - montaż samozamykaczy na drzwiach zawężających drogę ewakuacyjną, zgodnie z dokumentacją rysunkową, - odtworzenie obudowy kanałów wentylacji mechanicznej w stołówce z wentylatorni, malowanie, - prace związane z poprawą odporności pożarowej ścian na granicy stref pożarowych, w tym ustawienie ścianki systemowej REI120 w gabinecie lekarskim w segmencie administracyjnym, ustawienie ścianki pomiędzy świetlicą i salą na poziomie +3,50, ustawienie ścianek REI120 wydzielających strefy pożarowe w korytarzach - osłona podciągów żelbetowych płytami ogniochronnymi obustronnie, stosując system mocowania zalecony przez producenta klejenie i mocowanie mechaniczne, szpachlowanie i malowanie obustronnie o Wyposażenie dróg ewakuacyjnych w instalację oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego o Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego przejść instalacyjnych przez elementy oddzieleń przeciwpożarowych, o Roboty naprawcze i wykończeniowe. W zakres wchodzi remont 3 sal lekcyjnych (sala lekcyjna nr 2 z zapleczem nr 3, sala lekcyjna nr 5, sala lekcyjna nr 10) i pokój nauczycielski nr 4: o Wymiana podłóg o Naprawa tynków o Malowanie ścian i sufitów o Wymiana parapetów okiennych o Montaż osłon grzejnikowych o Montaż nowych drzwi W zakresie remontu wchodzi korytarz nr 1 o pow. ok. 131m2. o Naprawa tynków o Malowanie ścian i sufitów o Wymiana parapetów okiennych o Montaż osłon grzejnikowych Uwagi: Kolor farby należy uzgodnić z użytkownikiem. Naprawy tynku miejscowe, oczyszczenie parapetu i zewn. obróbek przy oknach, malowanie niezbędnych fragmentów pomieszczenia. Miejscowe naprawy posadzki, listew przypodłogowych, płytek w wc przedszkola po wymianie okna, roboty przygotowawcze przed i po montażu ścianek, uzupełnienie izolacji. Nowe okna powinny odwzorowywać podziały okien istniejących i zachowywać pola przeszklone i pełne zgodnie ze stanem istniejącym. Nowe okna EI60 aluminium kolor biały. Drzwi wewnętrzne pożarowe i dymoszczelne jasna szarość. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. 1. Wymagania związane z realizacją zamówienia 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2018.1330 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę 13.05.2019 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a460297f-113b-4b83-b25b-b8427a961289 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a460297f-113b-4b83-b25b-b8427a961289 4/12 lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. 5. Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów (jest to warunek odbioru robót). 6. Wykonawca lub podmiot przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z całością załączonej dokumentacji i zaakceptować wszystkie dokumenty, które wchodzą w jej skład. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nieuwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach, lub wynikającej z samej koncepcji. 7. Wszelkie uwagi do dokumentacji wykonawca winien zgłosić projektantowi i zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. 8. Wszystkie roboty winny być wykonywane pod kierownictwem osób uprawnionych. 9. Roboty budowlane winny być prowadzone bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 10. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy na kwotę nie wyższą niż określoną w formularzu ofertowym. 11. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA 1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; d) przedmiar robót - załącznik nr 8c do SIWZ; e) Wzory materiałów informacyjnych - załącznik nr 8d do SIWZ stanowiące równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45453000-7,

45442100-8,

45421100-5,

45262500-6,

45410000-4,

45421146-9,

45343000-3,

31518200-2,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 24.06.2019 r. do dnia 23.08.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 76000.00 złotych brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót budowlanych dodatkowych polegających na konieczności wymiany instalacji oświetlenia w czterech salach lekcyjnych i dostosowanie instalacji elektrycznej pomieszczeń sanitarnych które nie były przewidziane w zamówieniu podstawowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.