eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii Nr 26 MBP"



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 560260092-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Katowice: Przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii Nr 26 MBP"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581637-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510187224-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 12622000000000, ul. ul. Kossutha 11, 40-844 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 546 098, e-mail dadm@mbp.katowice.pl, faks 032 2546098 w. 113.
Adres strony internetowej (url): www.mbp.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii Nr 26 MBP"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii nr 26 MBP; 2) wykonanie wejścia głównego do biblioteki z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu od ulicy Goetla; 3) wykonanie i montaż furtki wraz z przęsłami ogrodzeniowymi dwiema tabliczkami z napisem Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach w ogrodzeniu przy ul. Goetla; 4) wykonanie ścieżki z płyt betonowych do chodnika przy ul. Goetla; 5) wykonanie wejścia ewakuacyjnego i schodów zewnętrznych z kostki brukowej oraz utwardzenie fragmentu terenu z płyt betonowych od zachodniej strony budynku; 6) wykonanie wejścia z korytarza szkoły. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu robót: 1) roboty rozbiórkowe: wykucie w ścianie wejścia głównego i ewakuacyjnego, rozbiórka ściany działowej, wykonanie przekuć w ścianie nośnej, rozebranie posadzek, odbicie tynków demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, demontaż instalacji elektrycznej i tablicy; 2) roboty budowlane i wykończenia: wykonanie nadproży i podciągów stalowych wraz obudową p.poż, wykonanie ścianek aluminiowych z drzwiami, ocieplenie ścian i sufitu w strefie wejścia, wykonanie okładziny na elewacji, uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów, malowania ścian i sufitu zgodnie z podaną w projekcie kolorystyką, licowanie ścian płytkami w pomieszczeniu socjalno-biurowym nad blatem kuchennym, wykonanie sufitu podwieszonego nad ladą, wyrównanie i przygotowanie posadzek, ułożenie płytek z gresu pomieszczeniach, osadzenie nowych ościeżnicy drzwiowej, wymiana drzwi wewnętrznych, wymiana kratek wentylacyjnych; 3) instalacje sanitarne: wykonanie instalacji wod.-kan., montaż urządzenia rozdrabniająco-pompującego, montaż wodomierza, umywalki, zlewozmywaka, baterii, wykonanie hydrantu wewnętrznego, malowanie grzejników; 4) instalacje elektryczne: wykonanie instalacji elektro-energetycznej z okablowaniem, montaż rozdzielnicy podtynkowe, modernizacja istniejącej rozdzielnicy, montaż opraw oświetleniowych i awaryjnych, instalacja okablowania strukturalnego, pomiary elektryczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa - załącznik nr 1a do SIWZ; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej STWiORB - załącznik nr 1b do SIWZ; 3) decyzja o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę - załącznik nr 1c do SIWZ; 4) wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45212330-8
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45420000-7,

45432000-4,

45442000-7,

45443000-4,

45332200-5,

45332300-6,

45311100-1,

45311200-2,

45315600-4,

45315700-5,

45317300-5,

45314300-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni od daty podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (tj. do dnia 2 grudnia 2019 r.)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii Nr 26 MBP"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowo-Usługowa "MILAGO" Sp. z o.o., , ul. Wieniawskiego 16, 41-506, Chorzów, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 234003.98 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót dodatkowych stało się niezbędne dla właściwej realizacji zamówienia podstawowego. W trakcie prowadzenia robót remontowych objętych umową Wykonawca robót wykonał objęte projektem roboty wyburzeniowe. Zostały wyburzone ścianki działowe, a po uprzednim założeniu nadproży stalowych wykonano docelowe otwory drzwiowe oraz rozebrano istniejące posadzki. Po rozebraniu ścianek działowych uwidoczniło się, że poziom posadzek w sąsiadujących pomieszczeniach znacznie się różni i różnica wynosi średnio kilka cm. Istniejące pokłady cementowe nie zostały wykonane w poziomie i ich odchylenie od poziomu, dla całej powierzchni pomieszczeń filii dochodzi do 17,0 cm. Dodatkowo stwierdzono, że podłoża cementowe są spękane i odspojone od podłoża. Usunięcie złej jakości podłoży cementowych uwidoczniło przebiegający przez pomieszczenia kanał instalacyjny, który został zakryty prefabrykowanymi płytami żelbetonowymi, wyżej w stosunku do projektowanego poziomu posadzki o około 15 cm. Ponadto uwidoczniły się fragmenty izolacji przeciwwilgociowej w formie skruszonej papy na lepiku. Posadzka na gruncie nie posiada izolacji termicznej. W związku z powyższym w celu wykonania projektowanej posadzki zaistniała konieczność przeprowadzenia szeregu prac w zakresie nowych podłoży i wykonania niezbędnych izolacji. Konieczność wykonania robót dodatkowych stwierdził inspektor nadzoru w opinii oraz że zaistniały okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, tj. trudno było przewidzieć istniejący układ i jakość warstw podłogowych w pomieszczeniach objętych remontem - bez wykonania wielu odkrywek. Za wyborem obecnego Wykonawcy przemawiają względy techniczne jak i ekonomiczne. Na terenie budowy zgromadzony jest, stanowiący własność dotychczasowego Wykonawcy robót budowlanych, sprzęt budowlany oraz materiały budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy. Powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu Wykonawcy spowodowałoby poniesienie przez Zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego Wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego Wykonawcę. Ponadto roboty dodatkowe wystąpiły na realizowanych przez Wykonawcę odcinkach prac związanych z wyrównaniem i przygotowaniem posadzek, ułożeniem płytek itd., nie jest możliwe ani techniczne współdziałanie ani równoległe funkcjonowanie dwóch Wykonawców w tym miejscu. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Za wykonanie robót dodatkowych przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 123 300,00 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zwiększenie zakresu prac spowodowało konieczność wydłużenia terminu umownego, tak aby umożliwić Wykonawcy wykonanie robót dodatkowych. Termin wykonania zamówienia został wydłużony do dnia 18 grudnia 2019 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.