eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadaniaRemont głównej klatki schodowej w budynku "GORCE" PPWSZ w Nowym Targu.



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 560251723-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Remont głównej klatki schodowej w budynku "GORCE" PPWSZ w Nowym Targu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588599-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510200764-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, Krajowy numer identyfikacyjny 49272240400000, ul. ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 610 709, e-mail zampub@ppwsz.edu.pl, faks 1 082 610 708.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ppwsz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Remont głównej klatki schodowej w budynku "GORCE" PPWSZ w Nowym Targu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.382.06.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Remont głównej klatki schodowej w budynku "GORCE" PPWSZ w Nowym Targu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Remont głównej klatki schodowej (pionowa droga ewakuacyjna) zlokalizowanej na sześciu kondygnacjach (pięć pięter) oraz pomieszczeń wejść głównych do budynku PPWSZ "Gorce" w Nowym Targu. Przedmiotowy remont obejmie: roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i wykończeniowe mające na celu poprawę estetyki przestrzeni klatki schodowej i wybranych pomieszczeń przyległych do niej. W ramach remontu projektuje się prace przygotowawcze i rozbiórkowe oraz wykończeniowe polegające na wymianie posadzek, wykonaniu gładzi szpachlowych a na nich nowych powłok malarskich ścian i sufitów. Projektuje się również demontaż istniejącej balustrady oraz pochwytów przyściennych oraz w ich miejscu montaż nowych chromowo-nikolowych balustrad i pochwytów klatki schodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1, w zakresie opisanym w pkt. 2, zawierający: Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót. Roboty będą wykonywane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę i na warunkach zawartych we wzorze umowy - załącznik numer 2 do SIWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 36 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, rysunek konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - przyjmuje się że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny". W przypadku gdy wymagane jest przedstawienie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, akceptowane będą również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Warunki wykonania zamówienia oraz gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Wykonawca musi dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, sporządzony metodą ogólną wg sporządzonego przez siebie przedmiaru robót lub skorzystać z materiału pomocniczego w postaci przedmiaru robót załączonego do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/ppwsz Wykonawcy zaleca się, przed złożeniem oferty, zapoznanie z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot umowy należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie: do 60 dni od daty podpisania umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45262512-3,

45421000-4,

45233222-1,

45442100-8,

45233200-1,

45233221-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
60 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmieniono ostateczny termin realizacji umowy na 31.12.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zaistniały okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, tj. ograniczona dostępność materiału budowlanego (płyty granitowe) wskazanego w dokumentacji projektowej i konieczność jego sprowadzenia od producenta za granicą.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.