Ogłoszenie nr 560237617-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
Olsztyn: Meble biurowe i inne, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, podajniki na papier, dozowniki płynów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: dofinansowanie ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2017 i 2020 (nr umowy o dofinansowanie projektu: RPWM.09.01.01.-28-0006/17-00)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541204-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540091214-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510120904-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 29558000000000,
ul. ul. Żołnierska
18a,
10-561
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48 89 5393472, e-mail
przetargi@wssd.olsztyn.pl, faks
+48 602816545.
Adres strony internetowej (url): www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Meble biurowe i inne, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, podajniki na papier, dozowniki płynów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP-332-38PN-2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego i montażem różnych wyrobów na doposażenie Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg. nw. zadań: Zadanie nr 1 - Różne meble wykonane wg załączonego projektu i wykazu rodzajowo-asortymentowego-ilościowego, który stanowi zał. nr 3 do SIWZ. W ramach zamówienia jest wykonanie, dostawa z dostarczeniem oraz montażem mebli w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji projektowej. UWAGA. W ramach zamówienia nie należy ujmować lad-konsoli w punktach pielęgniarskich. Zadanie nr 2- Stanowiska modułowe do pielęgnacji noworodków - 22 kpl. W ramach zamówienia jest wykonanie, dostawa z dostarczeniem oraz montażem mebli medycznych w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji projektowej. Zdanie nr 3 - Kosze metalowe na śmieci o poj. 20 litrów - 85 szt., kosze metalowe na śmieci o poj. 19 litrów - 30 szt., dozowniki na mydło i płyn dezynfekcyjny - 261 szt., podajniki na papier toaletowy - 61 szt., podajnik na ręczniki papierowe typu "ZZ" - 219 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 39.10.00.00 - Meble , 33192000-2, 34928480-6, 39514400-2, 39831700-3,
II.4) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
* Etap I - dotyczy poziomów budynku: parter, piętro I, piętro II - realizacja sukcesywnie w terminie do 7 tygodni od daty zawarcia umowy, (dostawy i montaż począwszy od 20 czerwca 2020r, zakończenie maksymalnie do 24 lipca 2020r).
* Etap II - dotyczy piętra III, piętra IV - realizacja dostaw sukcesywnie począwszy od 10 sierpnia, zakończenie do 15 września 2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Prywatne "MARKUS" Tadeusz Cwalina,
,
Ul. Makowa 5,
11-034,
Stawiguda, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmana terminu realizacji przedmiotu umowy. ? Etap I - dotyczy poziomów budynku: parter, piętro I, piętro II - realizacja sukcesywnie w terminie do 7 tygodni od daty zawarcia umowy, (dostawy i montaż począwszy od 20 czerwca 2020r, zakończenie maksymalnie do 10 sierpnia 2020r). ? Etap II - dotyczy piętra III, piętra IV - realizacja dostaw sukcesywnie począwszy od 10 sierpnia, zakończenie do 30 grudnia 2020r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wydłużenie terminu zakończenia robót budowlanych Bryły A3 do 31 grudnia 2020r ze względu na COVID 19.Meble stanowią wyposażenie pomieszczeń w dobudowanej i rozbudowanej Bryle A3.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Usługa tłumaczeń języka migowego w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Medynach do ZUOK w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.