eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Przebudowa i rozbudowa ul. Nadrzecznej i Radosnej na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 560236884-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa i rozbudowa ul. Nadrzecznej i Radosnej na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516307-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540038558-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510064415-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa ul. Nadrzecznej i Radosnej na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.20.2020.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty branży drogowej, 2) Roboty branży sanitarnej w tym : 2.1) Kanalizacja deszczowa, 2.2) Sieć wodociągowa, 2.3) Kanalizacja sanitarna. 3) Roboty branży elektroenergetycznej - przebudowa i zabezpieczenie sieci e-e: 4) Roboty elektryczne - oświetlenie uliczne: 5) Roboty branży teletechnicznej: zabezpieczenie sieci teletechnicznej oraz budowa kanału technologicznego 6) Roboty branży mostowej - wykonanie przepustu drogowego o konstrukcji dwóch ciągów rur prefabrykowanych WIPRO (dł. rur 2,4m) o średnicy wew. fi 1200mm. 7) Zagospodarowanie terenu: wycinka drzew, nasadzenia drzew, trawniki I.I Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. W inwentaryzacji powykonawczej należy też ująć zmianę użytkowania gruntów z budowlanych na drogowe. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. Dokumentacja powykonawcza ma być dostarczona do Zamawiającego przed odbiorem końcowym zadania. 3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4) Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie), 5) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu budowy i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu jej (w odpowiednim terminie), 6) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, 7) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 8) "Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych." 9) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 10) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. 11) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. 12) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 13) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy. 15) Załadunek i wywóz (transport)- materiałów z rozbiórki (krawężników, płytek chodnikowych) na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 16) Wykonanie wycinki drzew , które należy pociąć na odcinki o dł.120 cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle z dnia 6.03.2013 jak dla - drewna opałowego (40 zl/ mp.) 17) Posadzenie drzew szczepionych na pniu o wysokości 2,50 m oraz sporządzenie mapy nasadzeń z wykazem zastosowanych sadzonek. W ofercie ująć należy pielęgnację wykonanych nasadzeń (podlewanie, nawożenie 1 - raz w tygodniu) - w okresie udzielonej gwarancji po zakończeniu inwestycji. Doliczyć do oferty po 3 paliki o wys. nasadzanego drzewa na każde posadzone drzewo. Wykonawca przed odbiorem końcowym musi posiadać protokół z nasadzenia drzew spisany w obecności z Zamawiającego i inne instytucje wymienione w decyzji na wycinkę. 18) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 19) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót. 20) Należy wykonać regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne. 21) Przy realizacji należy wykonać ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm po stronie znajdujących się wpustów obniżony w stosunku do nawierzchni drogi o 2 cm. 22) Wykonawca uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z warunków : Uzgodnienia: 1)Wydział IRE-DS.7012.10.5.2018.EP z dn. 14.02.2019r.; 2)Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni Gliwice nr GL.ZPU.1.131.12.3.2019.AK z dn. 25.04.2019r.; 3)Tauron nr WP/001383/2019/O03R06 z dn. 22.01.2019r.; 4) Wydz OSiR nr OSR-IUC.7012.6.2018.DK z dn. 21.05.2018r.; 5) Tauron nr TD/OOP/OME3/2019-02-0000002 z dn. 08.02.2019r.; 6) Tauron nr TDS/NMG/05.06.2019r. z dn 05.06.19r.; 7)PSG K-Koźle nr PSG.Op.0092.93/160046503/2018 z dn. 09.04.2018r.; 8) Gaz System nr OS-DL.404.331.2019.2 (TS) z dn. 27-05-19r.; 9) MWiK K-Koźle nr Ldz. TB.146.AR.120-44/18-1/536/KW/18 z dn. 24.04.18r.; 10) MWiK K-Koźle nr Ldz. TT.143.AR.120-44/18-6/704/KW/19 z dn. 23.05.19r.; 11) Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie nr GL.ZUW.1.434.51.1.2018.MK z dn. 25.10.2018r.; 12) Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni Gliwice nr GL.ZPU.1.434.112.1.2018.AK z dn. 17.12.2018r.; 13) Wydz. ZD nr ZD.7230.2.65.2019.KM z dn. 24.06.2019r.; 14)decyzja Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie nr GL.ZUZ.1.421.194.2019.DR/IA z dn. 05.08.2019r.; 15) Wydz. ZD nr ZD.7012.11.2019.AR z dn. 19.09.2019r. 23) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 1.000.000,0 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 24) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie piasku miejscowego na warstwy odcinające i mrozoochronne , pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji projektowej , STWIORB - udokumentowanych wynikami badań gruntu , przedłożonych Inwestorowi. 25) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie pod wszystkie elementy drogi (jezdnia, chodniki, zjazdy, miejsca parkingowe, drogi manewrowe) przekruszu betonowego pochodzącego z materiałów rozbiórkowych spełniającego wymogi dokumentacji projektowej , STWIOR udokumentowanego wynikami badań , przedłożonych Inwestorowi. 26) Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji robót w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie i dojście do swoich domów 27) Znaki drogowe związane z wykonaniem stałej organizacji ruchu należy wykonać wszystkie jako ,,nowe" zgodnie z załącznikiem - uzupełnienie docelowej organizacji ruchu. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: 1) cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 2) cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy 3) Załączona dokumentacja projektowa - projekt budowlany - projekt wykonawczy/branża drogowa, - projekt wykonawczy/branża sanitarna: budowa kanalizacja deszczowa, odcinkowa rozbudowa kanalizacja sanitarnej, odcinkowa rozbudowa wodociągu, - projekt wykonawczy/branża elektryczna, budowa oświetlenia ulicznego - projekt wykonawczy/branża elektryczna, zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych własności Tauron, - projekt wykonawczy/branża teletechniczna, budowa kanału technologicznego - projekt wykonawczy/branża teletechniczna, zabezpieczenie sieci teletechnicznej, - projekt wykonawczy- branża mostowa, - projekt wykonawczy- projekt zieleni 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. Projekt opracowała firma: GRAMAR Sp. z o.o., 42-700 Lubliniec, ul. Chłopska 15. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy. III. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29, ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: -roboty drogowe, -roboty sanitarne, -roboty elektryczne, -roboty teletechniczne, -roboty mostowe Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin realizacji przedmiotu zamówienia - 210 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy;

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa i rozbudowa ul. Nadrzecznej i Radosnej na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o., , ul. Kłosowa 4, 47-206, Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1575800.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Aneks nr 3 z dnia 09.11.2020r. - WYNAGRODZENIE UMOWNE § 6 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę oraz kosztorys z rozliczenia robót dodatkowych, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT) na kwotę: 1.969.770,40 zł słownie: jeden milion dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć siedemset siedemdziesiąt 40/100 złote

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadanie związane z budową ul. Nadrzecznej i Radosnej, os. Cisowa w Kędzierzynie - Koźlu. W trakcie realizacji zadania uchwałą nr XXVI/295/20 Rada Miasta w Kędzierzynie-Koźlu z dnia 29.10.2020r. zwiększono środki na zadanie w 2020r.. Zmiana powyższa powoduje zmianę w umowie w zakresie płatności za roboty wykonane w poszczególnych latach.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany w umowie: Aneks nr 3 z dnia 09.11.2020r. - WYNAGRODZENIE UMOWNE - podstawa prawna wskazana w aneksie: art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz §15 ust. 1 pkt 1, ust.5 oraz ust. 6 umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.