eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Oleśnicy "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-31

Ogłoszenie nr 560234165-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.

Oleśnica: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Oleśnicy "
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561253-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510157405-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93193469600000, ul. ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 140 107, e-mail zamowienia@powiat-olesnicki.pl, faks 713 140 110.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-olesnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń garażowych na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Oleśnicy "

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RP.272.1.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi następujący zakres: Zamurowania i wyburzenia: - zamurowanie 3 bram garażowych, wywiezienie bram wraz z utylizacją - wykonanie otworu pod drzwi wejściowe do archiwum oraz pomieszczenia biurowego wraz z zamontowaniem nadproży, - zmniejszenie otworu drzwiowego w pomieszczeniu biurowym, poprzez podmurowanie bloczkami i wykonanie okna wraz z zamontowaniem nadproży, - zamurowanie 3 świetlików dachowych znajdujących się w części garażowej, - zlikwidowanie 3 wpustów kanalizacji sanitarnej, - rozebranie ściany działowej pomiędzy pomieszczeniami G1 i G2; Stolarka okienna i drzwiowa : - wykonanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej, stolarka okienna PCV; Izolacje termiczne i przeciwwilgociowe : - wykonanie docieplenia wszystkich ścian zewnętrznych budynku, - wykonanie ocieplenia stropodachu, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i termicznej w pomieszczeniach projektowanego archiwum, - wykonanie izolacji PE w posadzce; Posadzki : - wykonanie wylewki cementowej w pomieszczeniu archiwum, zbrojonej siatką, - wykonanie warstwy wykończeniowej z gresu, - wykonanie wylewki samopoziomującej w pomieszczeniu biurowym; Stropodach : - wykonanie powłoki 2xpapa termozgrzewalna, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien oraz rury spustowej; Wentylacja pomieszczenia archiwum : - nawiew poprzez zamontowanie w ścianie zewnętrznej 3 nawiewników ściennych, higrosterowalnych, - wywiew powietrza z pomieszczenia poprzez anemostat wywiewny umieszczony w stropie, który połączony zostanie z wentylatorem dachowym; Instalacje sanitarne i elektryczne : - usunięcie starych instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o.), - przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie nowych opraw oświetleniowych, włączników oraz gniazd elektrycznych wraz z wykonaniem wlz; - montaż systemu wykrywania pożaru Pozostałe prace budowlane : - niwelacja podejścia do projektowanych drzwi, - wykonanie 4 schodów betonowych, wewnętrznych pomiędzy projektowanymi pomieszczeniami, wykończone płytkami gresowymi, - zbicie starych tynków i wykonanie nowych cementowo-wapiennych, - malowanie pomieszczeń. Pomieszczenie archiwum należy wyposażyć w - regały metalowe stacjonarne, zabezpieczone przed korozją: R1 - o wym. 1060x400x2900mm (szer. x gł. x wys.) - 58 szt. R2 - o wym. 810x400x2900 mm (szer. x gł. x wys.) - 13 szt. - urządzenia kontrolujące temperaturę i wilgotność powietrza. Na ścianie wewnętrznej należy zamontować termometr. a nawiewniki i wywiewni wykonać w wersji higrosterowalnej. - grzejniki elektryczne o mocach podanych na rysunku E1 -gaśnice ppoż., - drabinkę lub schodki umożliwiające lepszy dostęp do wyżej usytuowanych półek Pomieszczenie biurowe należy wyposażyć w: - zamykane szafy na środki ewidencyjno-informacyjne, - stanowisko do pracy dla archiwisty, - instalację elektryczną (punkty świetlne, gniazda elektryczne, wyłączniki) Lokalizacja przedmiotu zamówienia: budynek garażowo-gospodarczy znajdujący się z tyłu budynku Starostwa Powiatowego w Oleśnicy (56-400), gm. Miasto Oleśnica, powiat oleśnicki II. Wykonawca jest zobowiązany do powierzenia funkcji Kierownika Budowy/koordynatora/kierownika robót osobie wykazanej w ofercie przetargowej . Zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy nie wymaga zmiany umowy . Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: a) oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, b) decyzją o nadaniu uprawnień, c) zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, d) oświadczeniem kierownika budowy potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu dla osoby pełniącej tą funkcję. III. Do zadań oraz czynności należeć będzie wykonanie wszystkich prac określonych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. IV. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. V. Prace wykonywane będą na czynnym, pracującym obiekcie. Nie przewiduje się całkowitego wyłączenia z użytkowania budynku na czas prac. VI. Wykonawca w trakcie pracy zobowiązany jest do utrzymywania czystości i należytego porządku związanego z wykonywanymi robotami w miejscu pracy i na ciągach komunikacyjnych. W trakcie wykonywania prac pokoje użytkowników należy dokładnie zabezpieczyć przed pyłem i zabrudzeniem. VII. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zgodnie z umową, projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 Pzp) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych (zaakceptowanych przez nadzór autorski i Zamawiającego), oraz niniejszą SIWZ. VIII. Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z należytą starannością m.in. informując projektantów o celu przygotowywanej dokumentacji projektowej, i wprost wymagając od nich przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy pzp, w szczególności jej art. 29. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza wykonawca. Ewentualne występujące w opracowaniach projektowych lub innych składających się na opis przedmiotu zamówienia nazwy (w tym nazwy własne, znaki towarowe), patenty, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące i nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 Pzp, a jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Wszystkie materiały oraz planowane rozwiązania równoważne i zamienne muszą być uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. Innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. IX. Jeżeli w dokumentacji wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza wykonanie o równoważnych opisanych przez Zamawiającego parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne, ma obowiązek wykazać, jakie materiały zostaną zmienione i określić jakie materiały w ich miejsce proponuje, a także wykazać, iż zastosowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne opisanym przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia wskazano jakiekolwiek cechy techniczne i jakościowe przez odniesienie do polskich norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. X. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - pozwolenie na budowę - przedmiar robót (stanowiący dokument pomocniczy) - stanowiące załącznik nr 1 do siwz - wzór umowy- załącznik nr 7 do SIWZ Wszystkie wymienione powyżej dokumenty nawzajem się uzupełniają.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45262500-6,

45111100-9,

45420000-7,

45400000-1,

45311200-2,

45232460-4,

39131100-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 16 grudnia 2019R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Przebudowa pomieszczeń garażowych i zmiana sposobu użytkowania na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Oleśnicy"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Bogdan Jaroszewski Zakład Remontowo-Budowlany, , , 56-420 Bierutów ul. E. Orzeszkowej 4, 56-420, Bierutów, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 173386.12 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) Roboty zewnętrzne: rozbiórka elementów konstrukcji betonowej, wykonanie koryta, podbudów, ułożenie obrzeży, nawierzchnia z kostki betonowej 2) Roboty zewnętrzne: rozebranie konstrukcji betonowych, obrzeża betonowe, podbudowy, nawierzchnie z kostki betonowej 3) Roboty związane z odprowadzeniem wód opadowych: rozebranie nawierzchni, wykopy liniowe, studnie kanalizacyjne, kanały z rur PVC, nawierzchnie z kostki betonowej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z Umową Podstawową, na podstawie protokołu konieczności nr 1 sporządzonego w dniu 26.09.2019 roku, stanowiącego załącznik do aneksu, Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane (roboty dodatkowe), zgodnie z załączonym kosztorysem stanowiącym załącznik do aneksu,wartość robót dodatkowych- 6850,51 zł netto i stanowi ok 4% wartości zamówienia podstawowego.Zakres robót dodatkowych: 1) Roboty zewnętrzne: rozbiórka elementów konstrukcji betonowej, wykonanie koryta, podbudów, ułożenie obrzeży, nawierzchnia z kostki betonowej 2) Roboty zewnętrzne: rozebranie konstrukcji betonowych, obrzeża betonowe, podbudowy, nawierzchnie z kostki betonowej 3) Roboty związane z odprowadzeniem wód opadowych: rozebranie nawierzchni, wykopy liniowe, studnie kanalizacyjne, kanały z rur PCV, nawierzchnie z kostki betonowej Roboty powyższe niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania przebudowywanego obiektu oraz nie można było ich przewidzieć na etapie wykonania dokumentacji projektowej. Zmiana lub wprowadzenie innego Wykonawcy na tym etapie wykonywania prac przez Wykonawcę robót dotychczasowych byłaby niekorzystna ze względów ekonomicznych oraz znacznie opóźniłoby wykonanie zamówienia podstawowego. Ponadto zmiana Wykonawcy na tym etapie prac powodowałaby niedogodności techniczne po stronie Zamawiającego, ze względu na to, że zakres wskazanych robót o których mowa powyżej uzależnia wykonanie robót objętych umową podstawową.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.