eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie wymiany stolarki okiennej, podokienników oraz obróbek blacharskich kominów dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 560230161-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Warszawa: Wykonanie wymiany stolarki okiennej, podokienników oraz obróbek blacharskich kominów dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530540-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510122709-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 44 38 406, e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl, faks 22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.nialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie wymiany stolarki okiennej, podokienników oraz obróbek blacharskich kominów dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-II-WZP-271.17.2020.MKA/PN-Rb

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej, podokienników oraz obróbek blacharskich kominów dla szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie. 2.2. Zakres prac obejmuje: 1). Wymianę stolarki okiennej dla kondygnacji piwnicy oraz parteru, z wyłączeniem jednego okna parteru typu O4 wraz z podokiennikiem zewnętrznym- która polegać będzie na: a) wyniesieniu i ustawieniu na terenie szkoły mebli i wyposażenia pomieszczeń w których będzie wykonywana wymiana stolarki okiennej, b) wykonaniu zabezpieczenia pomieszczeń filią polietylenową, c) demontażu skrzydeł okiennych drewnianych, d) demontażu ościeży okiennych drewnianych, e) wywozie i utylizacji materiałów rozbiórkowych, f) montażu nowej stolarki okiennej, g) naprawie ścian i glifów wraz z ich malowaniem, h) uprzątnięciu pomieszczeń w których będzie wykonywana wymiana stolarki okiennej po zakończonych pracach, i) wniesieniu i ustawieniu mebli i wyposażenia danego pomieszczenia. 2). Wymianę obróbek blacharskich podokienników- która polegać będzie na: a) demontażu obróbek podokienników zewnętrznych, b) wywozie i utylizacji materiałów rozbiórkowych, c) montażu obróbek blacharskich (podokienników). 3). Wymianę obróbek blacharskich kominów- która polegać będzie na: a) rozbiórce papy od podstawy kominów, b) rozbiórce obróbek blacharskich podstaw kominów, c) wywozie i utylizacji materiałów rozbiórkowych, d) zagruntowaniu podłoża gruntem bitumicznym, e) montażu papy podkładowej termozgrzewalnej, f) wykonaniu izoklinu styropianowego g) montażu obróbek kominów, 4). Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej ( 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD - rysunki w formacie pdf i dwg, część opisowa w formacie doc. i pdf). 5) Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez Studio Budowlane "UNITY" S.C., na którą składa się: a. Projekt wykonawczy wymiany okien, parapetów oraz obróbek blacharskich kominów w budynku szkoły podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie , b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 6) Załączone przedmiary robót nie są wiążące, są tylko materiałami pomocniczymi, a ofertę trzeba przygotować na podstawie zweryfikowanej dokumentacji technicznej. 7) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji z przedstawicielem Wydziału Inwestycji. Termin wizji lokalnej terenu należy uzgodnić z Panem Jackiem Bieleckim drogą e-mail jbielecki@um.warszawa.pl; tel. (22) 44-38-399 2.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna znajdująca się w załączniku nr 8 do SIWZ oraz OPZ i wzór umowy. 2.4. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. 2.5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej Wykonawca/podwykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności budowlanych (roboty wykończeniowe) w trakcie realizacji Przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Szczegółowe warunki w tym zakresie zawiera wzór umowy. 2.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 3wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.7. Wspólny Słownik Zamówień CPV Główny kod CPV: 454210000 - 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Dodatkowe kody CPV: 45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45261210- 9 Wykonywanie pokryć dachowych 2.8. Termin realizacji zamówienia. Termin wykonania Przedmiotu umowy ustala się na okres 50 dni licząc od dnia 01.07.2020r . do dnia 19.08.2020r. Wprowadzenie Wykonawcy na teren prac budowlanych nastąpi nie później niż 03.07.2020r. 4. Rozpoczęcie robót nastąpi nie później niż do dnia 07.07.2020r. Terminy określone powyżej mogą zostać przesunięte ze względu na epidemię koronawirusa, bez zmiany okresu 50 dni określonego jako czas niezbędny do wykonania Przedmiotu umowy. 2.9. Długość okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonanie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i wykonanymi naprawami kominów i attyk oraz kotwieniem podstaw instalacyjnych do konstrukcji dachu. Długość okresu gwarancji jakości ustala się zgodnie z ofertą wykonawcy (lecz nie mniej niż 60 miesięcy), liczona od dnia dokonania odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Okres rękojmi ulega odpowiednio przedłużeniu o czas napraw UWAGA! Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji (60-72 miesięcy) jakości na wykonany przedmiot zamówienia, za który Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt.10.2 pkt 3 ppkt II SIWZ. Warunki gwarancji zostały określone we wzorze umowy (zał. nr 7 do SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45261210-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania Przedmiotu umowy ustala się na okres 50 dni licząc od dnia 01.07.2020r . do dnia 19.08.2020r. Wprowadzenie Wykonawcy na teren prac budowlanych nastąpi nie później niż 03.07.2020r. 4. Rozpoczęcie robót nastąpi nie później niż do dnia 07.07.2020r. Terminy określone powyżej mogą zostać przesunięte ze względu na epidemię koronawirusa, bez zmiany okresu 50 dni określonego jako czas niezbędny do wykonania Przedmiotu umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania dodatkowej stolarki okiennej, 8 okien

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dokumentacji projektowej nie ujęto 8 okien piwnicy typu O11 wraz z podokiennikami

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.