eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-18

Ogłoszenie nr 560223115-N-2019 z dnia 18-10-2019 r.

Miedziana Góra: Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt realizowany zgodnie z Umową nr UDA-RPSW.06.01.00-26-0007/16-00 z dnia 29 września 2017 r., współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1. "Efektywność energetyczna w sektorze publicznym - ZIT KOF" Osi 6 Rozwój miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523839-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540056387-N-2019, 540064367-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510084571-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 29101032300000, ul. ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 303-16-26, e-mail anna.zolbach@miedziana-gora.pl, faks 41 303-16-05.
Adres strony internetowej (url): http://www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miedziana Góra

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IGPOS.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynków: a) Szkoły Podstawowej w Porzeczu, Porzecze 22, 26-085 Miedziana Góra b) Ośrodka Zdrowia w Miedzianej Górze, ul. Ks. Przyłęckiego 1/1, 26-085 Miedziana Góra 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje: Część 1: Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Porzeczu, w tym min.: - zastosowanie odnawialnych źródeł energii - wymianę stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej - ocieplenie ścian - przebudowę dachu i orynnowania - wymianę parapetów - wymianę źródeł ciepła c.o. oraz wymiana i regulacja instalacji c.o. - wymianę instalacji elektrycznych i oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne - wymianę systemu wentylacji i klimatyzacji Część 2: Termomodernizację budynku Ośrodka Zdrowia w Kostomłotach Drugich, w tym min.: - zastosowanie odnawialnych źródeł energii - wymianę stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej - ocieplenie ścian - przebudowę dachu i orynnowania - wymianę parapetów - wymianę źródeł ciepła c.o. oraz wymiana i regulacja instalacji c.o. - wymianę instalacji elektrycznych i oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne - wymianę systemu wentylacji i klimatyzacji 3.3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) przedmiarach b) dokumentacji technicznej, projektach, audycie efektywności energetycznej, które stanowią załącznik nr 9 SIWZ dla Części 1 i załącznik nr 10 dla Części 2. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

45261000-4,

45443000-4,

45331100-7,

45332200-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.05.2019 r. - 15.10.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Porzeczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

NADI-BUD M. Grabka, , ul. Piekoszowska 283, 25-645, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1178861.79 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany rozwiązań wentylacyji mechanicznej w wykonywanym zakresie wynikajace z błedów projektowych - niezgodność rozwiązań projektowych z przepisami prawa budowlanego. A także brak dokumentacji technicznej zasilania w ciepło technologiczne. Mozliwość zmian uwzględniona w SIWZ i w umowie.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
w związku ze zmianami w dokumentacji projektowej, dokonanymi na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, wykonano roboty dodatkowe, aby móc zrealizować cel inwestycji - przeprowadzić pełną termomodernizację obiektu wraz z osiągnięciem wymaganych parametrów. Zwiększono wynagrodzenie Wykonawcy za roboty dodatkowe podpisując Aneks do umowy podstawowej.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem okoliczności, które szczegółowo zostały zapisane w Protokole konieczności nr 1 wraz z kosztorysem - niezgodności rozwiązań projektowych z przepisami prawa budowlanego, oraz w Protokole konieczności nr 2 wraz z kosztorysem - konieczność usunięcia błędów projektowych - brak dokumentacji technicznej zasilania w ciepło technologiczne i energię elektryczną central wentylacyjnych w projekcie podstawowym z lutego 2017 r., dokonano, na podstawie zapisów dot. zmian zakresu rzeczowego i związanej z tym zmiany wynagrodzenia - par. 20 ust. 1 pkt. 8, par. 20 ust. 3 pkt. b) umowy i art. 144 ust. 1 i 6 ustawy Pzp, zmiany zawartej umowy IGPOS.272.7.2019. Wartość robót dodatkowych wynikających z Protokołu nr 1 to 48 670,90 zł brutto, wartość robót dodatkowych wynikających z Protokołu nr 2 to 27 991,18 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Możliwość dokonania powyższych zmian została przewidziana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w umowie zawartej między stronami

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.