Ogłoszenie z dnia 2020-11-04
Ogłoszenie nr 560218596-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.
Poznań: Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Poznania
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609839-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510265135-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61-841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Poznania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.181.2019.MA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej (dalej "PZMM") dla Miasta Poznania. Opracowanie ma zostać wykonane zgodnie z Wytycznymi "Opracowanie i wdrożenie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej" oraz Załącznikiem "Koncepcja dotycząca planów mobilności w miastach zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju" do Komunikatu komisji do parlamentu europejskiego, rady, europejskiego komitetu ekonomiczno-społecznego i komitetu regionów - Bruksela, 17.12.2013, COM(2013) 913 finał, wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, promocją Planu, konsultacji społecznych oraz wykonaniem opinii eksperckich. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy zrealizować następujące działania: I. opracowanie diagnozy stanu istniejącego i sytuacji mobilnościowej w Poznaniu II. przeprowadzenie kompleksowego procesu konsultacji społecznych: w tym uwzględniającej m.in. grupę interesariuszy, jakimi są dzieci w wieku przedszkolno-szkolnym (w wieku 6-14 lat); III. opracowanie projektu Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Poznania IV. przeprowadzenie procesu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, opracowanie ostatecznej wersji Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Poznania wraz z Prognozą, oraz z pomocą podczas przeprowadzania konsultacji społecznych V. uzyskanie opinii ekspertów do opracowanego materiału PZMM (inżynierskiej i psychologa transportu) VI. przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych dotyczących procesu opracowania PZMM oraz samego dokumentu PZMM VII. udział w spotkaniach np. z Radnymi Miejskimi celem przedstawienia wyników prac aż do momentu przyjęcia przez Radę Miasta Poznania przedmiotowego dokumentu - Uchwałą Rady Miasta 3. Szczegółowe wytyczne zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Główny kod CPV: 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do 30.11.2020 roku z wyjątkiem działania nr VII, które zostanie zrealizowane w terminie do
30.06.2021 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Poznania | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Trako Projekty Transportowe Szamborski i Szelukowski Sp. j. ,
poczta@trako.com.pl,
ul. Jaracza 71/9,
50-305,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wydłużenie terminu realizacji Działań III, IV, V, VI o 64 dni
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wydłużenie terminu realizacji Działań III, IV, V, VI o kolejne 30 dni
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny:
1) wydłużający się proces opiniowania Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej o elementy nieprzewidziane w procesie przetargowym
2) wystąpienie COVID-19 w sposób radykalny spowodowało zmianę specyfiki sytuacji społeczno-gospodarczej, w szczególności co do sposobu świadczenia pracy w przypadku usług doradczych itp. Wykonawcy, których personel co do zasady miał zagwarantowane warunki pracy w siedzibie (zakładzie w rozumieniu prawa pracy) pracodawcy, bez konieczności zapewnienia ze swojej strony opieki małoletnim dzieciom, przebywającym w godzinach pracy w żłobkach, przedszkolach, szkołach, od marca 2020 r. nie mógł w pełni angażować się w prace zawodową. Praca zdalna w taki utrudnionych warunkach siłą rzeczy powoduje zmniejszenie zaangażowania zarówno pracowników Zamawiającego jak i Wykonawcy w realizacje obowiązków zawodowych.
Zakres zmian:
§ 1
1. Zmianie ulega załącznik nr 1 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do Umowy o którym mową w § 1 pkt.2 w zakresie następujących punktów:
a) Dział "Zatwierdzenie dokumentów i płatność" otrzymuje następujące brzmienie:
"Wykonawca wykona przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 04.03.2021 roku z wyjątkiem działania nr VII, które zostanie zrealizowane w terminie do 30.06.2021 roku.
Produkty:
a. Działania I oraz Działania II (Etap 1),
b. Działania II (Etap 2 i 3), Działania III,
c. Działania IV, V, VI
d. Działania VII
muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego protokołem odbioru. Podstawą zapłaty wynagrodzenia będzie faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę po uprzednim podpisaniu protokołu odbioru produktów opisanych w punktach a, b, c, d, przez przedstawiciela Zamawiającego.
Produkty należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej, wydrukowanej i oprawionej w ilości 3 sztuk oraz w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD w ilości 3 sztuk w formatach edytowalnych (plików z rozszerzeniami .doc i .pdf, .xml ), wraz z załączonymi oddzielnie grafikami w formacie .jpg i .tiff wykorzystanymi w dokumencie oraz wektorowo zapisanym logiem kampanii.".
2.Załącznik nr 1 do Umowy w nowym brzmieniu, stanowi załącznik nr 1 do Aneksu.
§ 2
Zapis Umowy § 2 ust. 1 otrzymuje następujące brzmienie:
1. "Zamawiający powierza Wykonawcy wykonanie przedmiotu Umowy od dnia podpisania niniejszej Umowy do 04.03.2021 z wyłączeniem etapu VII, który ma zostać zrealizowany w terminie do 30.06.2021, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich etapów przedmiotu Umowy ustalonych w Umowie i szczegółowym harmonogramie terminów.".
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneks w zakresie zmian na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp został zawarty w związku z art. 15 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pułku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.