eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Prace projektowe dla zadania "Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 560218478-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Poznań: Prace projektowe dla zadania "Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550192146-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510207532-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace projektowe dla zadania "Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOU-XII.271.129.2019.MA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Umowy jest wykonanie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, prac projektowych w zakresie wymienionym w § 3 umowy, będących koniecznym zamiennikiem oraz uzupełnieniem elementów projektów budowlanych i wielobranżowych projektów wykonawczych dla zadania "Rewaloryzacja pl. Kolegiackiego w Poznaniu", wykonanych w ramach Umowy Podstawowej. Zakres terytorialny prac projektowych, dotyczy zakresu wskazanego w Umowie Podstawowej, poszerzony o zakres niezbędny do zaprojektowania monitoringu wizyjnego i ew. innych instalacji. Wykonawca opracuje niezbędną dokumentację na którą będą składały się projekty wykonawcze dla poszczególnych branż dostosowane do etapów postępu robót Generalnego Wykonawcy z wyłączeniem czasu niezbędnego do uzyskania wytycznych, informacji warunków technicznych od jednostek zewnętrznych. W momencie ustalenia ostatecznych rozwiązań projektowych Wykonawca na podstawie wcześniej wykonanych projektów opracuje zamienne projekty budowlane, we wskazanych zakresach. Ponadto Wykonawca wykona dla określonych w § 4 umowy etapów projektów aktualizację przedmiaru robót, Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER) dla wszystkich zmienianych asortymentów z wykorzystaniem pozycji rozliczeniowych w TER podstawowym i uzupełnionym o nowe asortymenty oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR, wyłącznie w przypadku wprowadzenia asortymentu nie objętego dotychczasową specyfikacją wykonaną w ramach Umowy Podstawowej


II.4) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Wykonanie koncepcji rozmieszczenia technicznych pomieszczeń podziemnych i zbiornika retencyjnego która po przyjęciu przez zamawiającego będzie podstawą do prowadzenia dalszych prac projektowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym : Termin realizacji: 2 tygodnie po otrzymaniu kompletnych danych zabytków archeologicznych w postaci pliku dwg wraz z rzędnymi. 2. Koncepcja planu zagospodarowania terenu (nieuzgodnionego z gestorami sieci) z przebiegiem podziemnych instalacji technicznych związanej z nową lokalizacją zbiornika/zbiorników retencyjnych. Termin realizacji: 2 tygodnie po zatwierdzeniu przez zamawiającego koncepcji opisanej w pkt 1, 3. Terminy opracowania projektów poszczególnych branż dostosowane będą do etapów postępu w kolejności wg sugestii Generalnego Wykonawcy i realizowane w cyklach dwutygodniowych z wyłączeniem czasu niezbędnego do uzyskania wytycznych, informacji i warunków technicznych od jednostek zewnętrznych. 4. Termin opracowania dokumentacji zamiennych projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji pozwoleń na budowę bądź zgłoszenia przebudowy lub remontu wynosi 6 miesięcy od daty podpisania Umowy. 5. Złożenie wniosków do organów administracji architektoniczno- budowlanej o wydanie pozwoleń na budowę lub zgłoszenie zamiaru przebudowy lub remontu Wykonawca wykona niezwłocznie po akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego. 6. Za termin wykonania Przedmiotu Umowy uważać się będzie datę podpisania protokołu odbioru kompletu dokumentacji przez Zamawiającego nie stwierdzającego wad bądź bezskuteczny upływ terminu do ich zgłoszenia.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Prace projektowe dla zadania "Rewaloryzacja placu Kolegiackiego w Poznaniu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

URBANTECH MGR ARCH. Krzysztof Urbaniak, biuro@urbantech.com.pl, ul. Mostowa 27A, 61-854, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 462000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie dodatkowych prac, zmiana wynagrodzenia i harmonogramu rzeczowo-finansowego, zgodnie z§1 Aneksu nr 2

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny: A. skala dokonanych odkryć archeologicznych w wykopie, w którym miał powstać budynek podziemny, w tym zabytków architektury, które ze względu na wartość historyczną muszą pozostać nienaruszone, a zgodnie z wynikami inwentaryzacji reliktów wykonaną metodą geoskaningu w dniu 30 lipca 2020 r (opracowanie przekazane 4 sierpnia 2020 r.) pozostają one w kolizji z istotnymi elementami konstrukcji projektowanego budynku podziemnego przesądziła, iż ze względu na te relikty nie jest możliwe zrealizowanie założeń branży konstrukcyjnej zgodnie z projektem opracowywanym na podstawie Umowy KPRM-III.062.2.37.2019 z 20 września 2019 r. B. ze względu na liczbę artefaktów na dnie pomieszczenia podziemnego, nie ma możliwości posadowienia budynku w oparciu o tradycyjne rozwiązania konstrukcji ("podziurawiona" reliktami architektury płyta denna, powoduje brak możliwości oparcia ścian i stropu). C. w związku z okolicznościami opisanymi w pkt. A i B, opracowanie nowego i indywidualnego modelu statycznego budynku uzależnione jest od uprzedniego sporządzenia przez specjalistyczną jednostkę geotechniczną ekspertyzy geoinżynierskiej w zakresie bezpiecznego posadowienia konstrukcji , tj. w celu określenia czy istnieje możliwość oparcia stropu i jego elementów z wykorzystaniem stalowych ścianek szczelnych, stanowiących zabezpieczenie wykopu, czy też konieczne będzie zastosowanie innych indywidualnie dobranych rozwiązań posadowienia pośredniego, a której konkluzje będą przesądzały o zakresie i wariantach wykonywania przez Wykonawcy dalszych opracowań projektowych i jednocześnie przedmiotowe opracowanie będzie elementem takiej dokumentacji, której autorem będzie Wykonawca, Zmiany: 1. W § 3 Umowy ust. 1. pkt 2). dodana zostaje lit c), w brzmieniu: "c). opracowania specjalistycznej opinii geoinżynierskiej w zakresie bezpiecznego posadowienia konstrukcji budynku, określającej możliwość oparcia stropu i elementów stropu na zabitych stalowych ściankach szczelnych lub konieczność zastosowania innych rozwiązań posadowienia pośredniego, analiza ta może determinować konieczność wykonania zmian w opracowaniach dokumentacji projektowej innych branż;" 2. W § 4 Umowy po ust. 1 dodany zostaje ust. 1´, który otrzymuje brzmienie: "1´ Termin opracowania specjalistycznej opinii geoinżynierskiej, o której mowa w 3 ust. 1 pkt. 2 lit. c Umowy : 4 tygodnie od daty podpisania Aneksu nr 2 do Umowy." 3. W § 8 po ust 1. dodaje się ust. 1b, który otrzymuje brzmienie: "1b. Z tytułu wykonania Przedmiotu Umowy (zakresu wprowadzonego Aneksem nr 2 do Umowy) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie 14 145,00 zł brutto (słownie: czternaście tysięcy sto czterdzieści pięć złotych 00/100), w tym podatek od towarów i usług w kwocie 2 645,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset czterdzieści pięć złotych złote 00/100) oraz wartość netto w kwocie 11 500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100). 4. Zmienia się w § 8 ust. 3, który otrzymuje brzmienie: "3. Rozliczenie wskazanej w ust. 1, ust. 1a oraz ust. 1b kwoty wynagrodzenia nastąpi na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur częściowych Umowy oraz podpisaniu przez strony protokołów odbioru w zakresie etapów opisanych w Załączniku nr 2 do Umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy (w brzmieniu nadanym Aneksem nr 2)." 5. Zmienia się Załącznik nr 2 do Umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku nr 1 do Aneksu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.