Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 560218190-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.
Warszawa: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do dwóch siedzib Sekcji Zamiejscowych i Archiwum Oddziału Terenowego w Warszawie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w roku 2019
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 663185-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510027970-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800160,
ul. Plac Bankowy
2,
00-095
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 531-16-71, e-mail
zamowienia.publiczne.warszawa@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego do dwóch siedzib Sekcji Zamiejscowych i Archiwum Oddziału Terenowego w Warszawie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w roku 2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/260/26/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 13 000,00 litrów oleju opałowego do dwóch siedzib Sekcji Zamiejscowych i Archiwum Oddziału Terenowego w Warszawie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w roku 2019
II.4) Główny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dwie umowy zawarte (dotyczące dwóch części zamówienia): od dnia podpisania do 31 grudnia 2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Sekcji Zamiejscowej i Archiwum w Warszawie zlokalizowanych przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe ,,Z. Niziński'',
,
ul. Serocka 11A,
07-200,
Wyszków, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy w dniu zawarcia: 20 860,00 PLN brutto
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Sekcji Zamiejscowej w Krasnem zlokalizowanej przy ul. Mickiewicza 36, 06-408 Krasne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe ,,Z.Niziński'',
,
ul. Serocka 11A,
07-200,
Wyszków, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy w dniu zawarcia: 17880,00 PLN brutto
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Pzp:
"ARAN" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wyszkowie spółka komandytowa z siedzibą w Wyszkowie, przy ul. Serockiej 39, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000361971, numer NIP: 762198819, w imieniu i na rzecz którego działa: Pan Artur Niziński - Prezes Zarządu wstępuje we wszystkie prawa i obowiązki wykonawcy Zdzisława Nizińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe "Z. Niziński" Zdzisław Niziński, ul. Serocka 39, 07-200 Wyszków, NIP 762-000-14-57, REGON: 004588510 wynikające z umowy 5/K/WFKiW-022/2019 z dnia 31 grudnia 2018 r.,
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Prowadzone przez Wykonawcę przedsiębiorstwo w rozumieniu art. 551 Kodeksu cywilnego, stanowiące zorganizowany zespół składników niematerialnych
i materialnych przeznaczone do prowadzenia działalności gospodarczej pod nazwą Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe "Z. Niziński" Zdzisław Niziński z dniem
9 czerwca 2019 r. zostało wniesione w formie wkładu niepieniężnego do Nowego wykonawcy - spółki "ARAN" sp. z o.o. w Wyszkowie sp. k. , co Zamawiający ustalił na podstawie wypisu z Aktu notarialnego z dnia 9 czerwca 2019 r. Repertorium A Nr 3514/2019 oraz;
2) Nowy Wykonawca w dniu 12 lipca 2019 r. złożył na wezwanie Zamawiającego z dnia 23 maja 2019 r. dokumenty potwierdzające, że Nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia (w aktach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego NR ZP/18/2018 i kopia w załączeniu) oraz;
3) zmiana wykonawcy nie pociąga za sobą jakichkolwiek dalszych zmian umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowy numer: 5/K/WFKiW-022/2019 i 6/K/WFKiW-022/2019, na wykonanie dwóch części zamówienia zostały zawarte z tym samym Wykonawcą: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe ,,Z.Niziński''. W związku ze zmianą Wykonawcy spowodowaną okolicznościami opisanymi w rozdziale V.3) ogłoszenia, Zamawiający dokonał na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 4 lit. b ustawy Pzp, zmiany dwóch ww. umów.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych, kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Rzeszów, Zamość
- Dostawa routerów i switchy
- Pełn. funk. insp. nadzoru dla zad. pn.:Przebudowa i rozbudowa 2 odc. na DW nr 719 w ramach zad.: Przebudowa i rozbudowa DW nr 719 na odc. od km 38+683 do km 39+421 w m. Chylice Kolonia, gm. Jaktorów.
- Dostawa materiałów gospodarczych do internatów i kwater internatowych
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- "Remont ulic m.st. Warszawy z podziałem na 2 części"...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w gminie Wierzbica
- "Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Pątnów w latach 2024 - 2026"
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Lwówek Śląski
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Nowy Dwór.
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego dodwóch kotłowni znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.