Ogłoszenie z dnia 2019-10-09
Ogłoszenie nr 560214981-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.
Poznań: Modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 10 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556551-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510151985-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60-770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 10 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA.201.35/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 10 części: 1. ul. Jaśminowa 6 m 3 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 2. ul. Staszica 22 m 13 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 3. ul. Reja 2 m 14 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 4. ul. Rynek Łazarski 16 m 12 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 5. ul. Św. Marcin 39 m 8a - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 6. ul. Głogowska 197A m 9 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 7. ul. Polna 52 m 2 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 8. ul. Św. Marcin 39 m 9 - w tym podział na dwa lokale mieszkalne 9A i 9B, 9. ul. Słupska 75 m 5 - w tym wydzielenie pomieszczenia łazienki, 10. ul. Szewska 14 m 15 - w tym wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu łazienki. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z przygotowanymi indywidualnie przez Wykonawcę przedmiarami robót oraz przeprowadzoną wizją lokalną. W przypadku wątpliwości wynikających z wytycznych należy zadać pytanie Zamawiającemu; po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Wywóz gruzu i odpadów z placu robót nastąpi na podstawie ustawy o: - odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013r., poz. 21), - utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. tekst jednolity (Dz. U. z 2016r., poz. 250). W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów - należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajności oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45333000-9,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W zakresie części V - ul. Św. Marcin 39 m 8a - 17 tygodni z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 16 tygodni, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: ul. Św. Marcin 39 m 8a |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAFEX Firma Usługowo - Budowlana Rafał Begier,
,
ul. Polna 6,
62-028,
Koziegłowy, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzonych prac remontowych w lokalu nr 8a przy ul. Św. Marcin 39 podczas kucia bruzd pod przewody elektryczne, nastąpiło zerwanie powłoki tynku z powierzchni sufitu w pokoju nr 1 i 2. W związku z powyższym, należy skuć pozostałą luźną część tynku, osiatkować sufity i na nowo otynkować.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.