Ogłoszenie z dnia 2020-10-29
Ogłoszenie nr 560213683-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.
Muszyna: "Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: EuroVelo 11 - Pre-szów-Muszyna-Mniszek nad Popradem, Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014 -2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509754-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540025518-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510043170-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189306100000,
ul. Rynek
31,
33-370
Muszyna, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 714 009, e-mail
przetargi@muszyna.pl, faks
184 777 921.
Adres strony internetowej (url): www.muszyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow - Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II". 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot Usługi nadzoru budowlanego: 71520000-9 Dodatkowe przedmioty Usługi nadzorowania placu budowy: 71521000-6 Doradcze usługi budowlane: 71530000-2 Usługi kontroli i nadzoru technicznego: 71630000-3 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów: 71242000-6 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów: 71244000-0 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje: 71245000-7 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obowiązek kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem". Wykonawca zobowiązany jest do nadzoru nad robotami budowlanymi i pracami związanymi z budową odcinka trasy rowerowej EuroVelo 11, w zakresie następujących zadań: 1) Budowa drogi gminnej o długości 670,86 m wraz z kładka rowerową M1 w km 49+580 rzeki Poprad w m. Milik gm. Muszyna. Budowa Miejsca Obsługi Rowerzystów. Zakres zadania obejmuje wykonanie drogi gminnej klasy D o długości 670,86 m. Droga składać się będzie z jezdni o szerokości 3,5 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. W celu zapewnienia przejezdności droga powinna być wyposażona w mijanki o długości 25m, na których jezdnia będzie miała szerokość 5,0 m. Obsługę działkom sąsiadującym zapewnić muszą zjazdy indywidualne oraz zjazd publiczny. Skarpy nasypów na odcinkach o większym wyniesieniu powinny zostać umocnione materacami gabionowymi kotwionymi w nasypie. Na końcu drogi należy wykonać plac do zawracania o nieregularnym kształcie dostosowany do istniejącego terenu. Do kładki rowerowej doprowadzona zostanie ścieżka rowerowa o szerokości 2,25 m. Obok ścieżki zlokalizowane zostanie miejsce obsługi rowerzystów. W ramach zadania należy wykonać : - pale fundamentowe zwieńczone oczepem, - przyczółki betonowe, - montaż łożysk elastomerowych, - montaż stalowej konstrukcji nośnej kładki, - montaż balustrady i nawierzchni z drewna egzotycznego, - ukształtowanie stożków nasypowych, - umocnienia wokół podpór z konstrukcji gabionowych. Wyposażenie miejsca obsługi rowerzystów należy wykonać w oparciu o założenia projektu typowego MOR wariant C mały typ 2, opracowanego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie. 2) Budowa kładki rowerowej w km 44+580 rzeki Poprad wraz z wjazdem na nią i remontem drogi gminnej na dz. ewid. nr 164, 165/1 położonych w obr. ewid. Andrzejówka w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa I etapu Zintegrowanej Sieci Tras Rowerowych w województwie małopolskim EuroVelo 11 pododcinek IIa od Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna do Miasta Nowy Sącz". Planowana kładka po stronie polskiej zlokalizowana jest w m. Andrzejówka , po stronie słowackiej we wsi Maly Lipnik. Kładka o konstrukcji łukowej jedno-przęsłowa, szerokość całkowita 5,72 m długość 81,40m. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze pomiarowe, roboty ziemne, - fundamenty: pale dużych średnic, ławy fundamentowe, - korpusy podpór - przyczółki żelbetowe, - ustroje nośne - ustrój nośny stalowy łukowy, - łożyska elastomerowe, - hydroizolacje, - wyposażenie - balustrady, - okładziny - pomost drewniany, - konstrukcje gabionowe, - umocnienie skarp stożków przyczółków, - roboty nawierzchniowe i zabezpieczające, - zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych oraz betonowych. Remont drogi gminnej polegający na dostosowaniu jej parametrów do wymogów trasy rowerowej EuroVelo 11 w istniejącym pasie drogowym na dz. ewid. nr 164 obr. ewid. Andrzejówka. Zadanie obejmuje wykonanie remontu istniejącej nawierzchni przy zachowaniu szerokości drogi wynoszącej 3,0 m. W ramach zadania należy wykonać: - frezowanie nawierzchni asfaltowej, - roboty związane z wykonaniem nawierzchni asfaltowej, - opracowanie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego odcinka. Zakres kompleksowego odpłatnego pełnienia obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow - Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II" określony został w projektach budowlanych i wykonawczych wraz z załącznikami, opiniach i uzgodnieniach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu umowy brały udział następujące osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniący również funkcje koordynatora nadzoru inwestorskiego posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, b) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Republice Słowackiej, c) w specjalności mostowej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, d) w specjalności mostowej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Republice Słowackiej, e) w specjalności drogowej, posiadający stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją kładek zapewniony był również udział nadzoru przyrodniczego, który będzie miał na celu: - prowadzenie obserwacji przyrodniczych na placu budowy, - obserwacje miejsc występowania gatunków i siedlisk chronionych, - kontrolę prowadzonych działań zabezpieczających przed powstaniem zbędnych szkód w środowisku, - prowadzenie kontroli przestrzegania przez wykonawcę robót zaleceń zawartych w wydanych decyzjach administracyjnych, - prowadzenie dziennika obserwacji przyrodniczych, - uzgadnianie, proponowanie i nadzorowanie stosowania rozwiązań łagodzących negatywny wpływ na środowisko przyrodnicze, - prowadzenie nadzoru nad przenoszeniem gatunków chronionych, - nadzór oraz wskazanie wytycznych nad pracami związanymi z terenami zieleni takimi jak wycinka krzewów, zabezpieczanie drzew nieprzeznaczonych do wycinki oraz nasadzenia kompensacyjne w tym odtworzenie zieleni, która została usunięta w związku z realizacją zamierzenia, w ilości i składzie gatunkowym zbliżonym do ilości i składu gatunkowego usuniętej zieleni, - w przypadku konieczności przeprowadzenia wycinki w sezonie lęgowym ptaków opracowanie ekspertyzy przyrodniczej w celu wykazania braku wystąpienia lęgów w obrębie usuwanej zieleni, - prowadzenie nadzoru nad prowadzonymi robotami, które powodują powstanie sztucznych pułapek dla zwierząt takich jak wykopy, studzienki i głębokie rowy, - opracowanie sprawozdania z przeprowadzonych działań związanych z koniecznością ochrony cennych wartości przyrodniczych, a także z zapobieganiem lub ograniczeniem oddziaływania przeprowadzonych robót budowlanych na środowisko przyrodnicze, wraz z informacją o dokładnej powierzchni zniszczonego siedliska. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: a. uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu terenu budowy, b. uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, spotkaniach na budowie dotyczących realizacji robót, c. kontrolowanie należytego zabezpieczenia oraz organizacji terenu budowy, d. kontrolowanie jakości wykonywanych robót, e. kontrolowanie jakości materiałów budowlanych i urządzeń dostarczonych na teren budowy i zapobieganie stosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, f. kontrolowanie i odbieranie robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu, g. kontrolowanie, aby na terenie budowy nie pracowali podwykonawcy nie posiadający zgody Zamawiającego wyrażoną zgodnie z umową z wykonawcą robót, h. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, i. ustalanie stopnia zaawansowania robót (faktycznie wykonanych robót) na potrzeby rozliczeń częściowych i rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą robót, j. weryfikowanie kompletności i poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej, k. stwierdzenie gotowości do odbiorów częściowych i końcowego, l. przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz w procesie oddawania obiektu do użytkowania, m. kontrolowanie rozliczeń budowy, n. opiniowanie roszczeń i wniosków wykonawcy robót i przedstawianie Zamawiającemu stanowiska merytorycznego w tych sprawach, o. opiniowanie roszczeń i wniosków zgłoszonych przez inne strony (w tym przez właścicieli nieruchomości sąsiadujących z terenem inwestycji) i uczestniczenie w negocjacjach z tym związanych, p. bieżące informowanie Zamawiającego o podjętych decyzjach i rozstrzygnięciach, a także niezwłoczne informowanie o zagrożeniach dla prawidłowej realizacji robót, zagrożeniach powstania roszczeń względem Zamawiającego i innych istotnych kwestiach - nie później niż w ciągu trzech dni od zaistnienia okoliczności lub od uzyskania informacji, q. udzielanie informacji i wyjaśnianie wątpliwości na każde żądanie Zamawiającego, r. pełnienie, przez inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej funkcji koordynatora, o której mowa w art. 27 prawa budowlanego, s. uczestniczenie w inwentaryzacji robót w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą robót, t. uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych oddanego do użytkowania przedmiotu umowy z wykonawca robót lub na wezwanie Zamawiającego w razie ujawnienia wad. 5. Pełnienie obowiązków koordynatora w ramach zadań będzie obejmowało: 1) pełnienie funkcji koordynatora w rozumieniu art. 27 PB, 2) organizację i koordynację całego zadania, 3) sporządzanie notatek lub protokołów na radach budowy, 4) sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji zadań i przedkładania ich Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu danego miesiąca. Raport miesięczny powinien w szczególności zawierać dokumentację zdjęciową oraz szczegółową informację odnośnie: - postępu i stanu zaawansowania robót budowlanych w stosunku do harmonogramu rzeczowo- finansowego wykonawcy robót budowlanych, - ustalanie stopnia zaawansowania robót (faktycznie wykonanych robót) na potrzeby rozliczeń częściowych i rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą robót, - jakości wykonywanych robót, - kontroli terenu budowy w zakresie pracy podwykonawców nie posiadających zgody Zamawiającego wyrażonej zgodnie z umową z wykonawcą robót, - podjętych decyzji i rozstrzygnięć, - zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót i utrzymania terminu realizacji zadania, - zagrożeń powstania roszczeń względem Zamawiającego i innych istotnych kwestiach, - przeprowadzonych działań związanych z koniecznością ochrony cennych wartości przyrodniczych, a także z zapobiegania lub ograniczenia oddziaływania przeprowadzonych robót budowlanych na środowisko przyrodnicze. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu określającego wartość nadzoru dla poszczególnych zadań. W dokumencie należy wyodrębnić i wyraźnie wyszczególnić koszty nadzoru robót związanych z budową kładek po stronie słowackiej. 7. Podstawę do wystawienia faktury stanowi podpisany końcowy protokół odbioru danego zadania, zatwierdzony przez Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71521000-6,
71530000-2,
71630000-3,
71242000-6,
71244000-0,
71245000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Niniejsza umowa zawarta jest na czas oznaczony, tj. od dnia 06.03.2019 r. do dnia31.08.2020 r. 2. Wykonawca zobowiązuje wykonywać Przedmiot umowy w terminie uwzględniającym: a. okres wykonywania Robót przez wykonawcę robót, który trwa od daty rozpoczęcia realizacji umowy z wykonawcą robót do daty odbioru końcowego określonego w umowie z wykonawcą robót, b. okres przeglądów, który trwa od daty odbioru końcowego określonego w umowie z wykonawcą robót do daty upływu okresu gwarancji i rękojmi określonego w umowie z wykonawcą robót.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszow-Muszyna-Mniszek nad Popradem - etap II" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
F.U.H "RENOWA" Krzysztof Waniczek,
,
ul. Słoneczna 9,
34-440,
Kluszkowce, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019, poz. 1843 z późn. zm.), art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374 z późn. zm.) oraz na podstawie § 10 ust. 2 lit. h Umowy Strony postanawiają zmienić Umowę w ten sposób, w § 5 ust. 1 Umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. na podstawie umowy nr Zp.272.3.2019 z dnia 06 marca 2019 roku Wykonawca zobowiązał się do wykonania na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi polegającej na pełnieniu obowiązków nadzorującego na robotami budowlanymi w ramach wszystkich części zadania inwestycyjnego pn. "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszów - Muszyna - Mniszek nad Popradem - etap II", w terminie uwzględniającym okres wykonania robót budowlanych przez wykonawcę, który, zgodnie z zapisami § 5ust. 2 lit a. umowy nr Zp.272.3.2019 z dnia 06 marca 2019 roku trwa od daty rozpoczęcia realizacji umowy z wykonawcą robót do daty odbioru końcowego określonego w umowie z wykonawcą robót, 2. termin wykonania umów zawartych z wykonawcami robót budowlanych, tj. umowy nr Zp.272.12.2019 oraz Zp.272.13.2019 z dnia 17 maja 2019 roku, dla zadania opisanego w pkt 1, został wydłużony do dnia 19 listopada 2020 roku, z uwagi na zaistnienie przyczyn niezależnych od stron tych umów, 3. do dnia zawarcia niniejszego aneksu nie został jeszcze dokonany odbiór końcowy określony w umowach z wykonawcą robót, o których mowa w pkt 3.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. na podstawie umowy nr Zp.272.3.2019 z dnia 06 marca 2019 roku, Wykonawca zobowiązał się do wykonania na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi polegającej na pełnieniu obowiązków nadzorującego na robotami budowlanymi w ramach wszystkich części zadania inwestycyjnego pn. "Nowy produkt turystyczny - odcinek transeuropejskiej trasy rowerowej EuroVelo 11 - Preszów - Muszyna - Mniszek nad Popradem - etap II", dalej jako "Umowa", w terminie uwzględniającym okres wykonania robót budowlanych przez wykonawcę, który zgodnie z zapisami § 5ust. 2 lit a. Umowy trwa od daty rozpoczęcia realizacji umowy z wykonawcą robót do daty odbioru końcowego określonego w umowie z wykonawcą robót,
2. termin wykonania umów zawartych z wykonawcami robót budowlanych, tj. umowy nr Zp.272.12.2019 oraz Zp.272.13.2019 z dnia 17 maja 2019 roku, dla zadania opisanego w pkt 1, został wydłużony do dnia 19 listopada 2020r. z uwagi na zaistnienie przyczyn niezależnych od stron tych umów, tj. związanych z wystąpieniem COVID-19,
3. do dnia zawarcia niniejszego aneksu nie został jeszcze dokonany odbiór końcowy określony w umowach z wykonawcą robót, o których mowa w pkt 3,
Strony zgodnie postanawiają zmienić umowę nr Zp.272.3.2019 z dnia 06 marca 2019 roku, zmienionej aneksem nr 1 w ten sposób, że:
§1.
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019, poz. 1843 z późn. zm.), art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374 z późn. zm.) oraz na podstawie § 10 ust. 2 lit. h Umowy Strony postanawiają zmienić Umowę w ten sposób, w § 5 ust. 1 Umowy wprowadza się zmianę terminy wykonania Umowy poprzez jego wydłużenie do dnia 19 listopada 2020r. , a w konsekwencji dokonanej zmiany § 5 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Niniejsza umowa zawarta jest na czas oznaczony, tj. od dnia 06.03.2019 r. do dnia 19 listopada 2020r."
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- "Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna."
- "Budowa bramy skalnej do ogrodów sensorycznych w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie w mieście Muszyna"
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Remont ogrodzenia klasztoru Sióstr Elżbietanek - budynku B Szpitala Puckiego wraz z odtworzeniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Gminnego Centrum Bezpieczeństwa w Jedwabnie", gm. Jedwabno
- Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku dworca autobusowego ze stacją tankowania CNG oraz bazą transportową w Tarnobrzegu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.