Ogłoszenie nr 560208810-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.
Opole: Adaptacja pom. 160 i 159 na Ip. seg. E pod laboratorium dydaktyczno -naukowe i pokój przygotowania zajęć na potrzeby kierunku lekarskiego, inwestycji pn. "Modernizacja obiektu dydaktycznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej 48 w Opolu" w formule zaprojektuj i wybuduj (sygnatura postępowania B/02/2020)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567705-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510183246-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 13820000000000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): zamowienia.uni.opole.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uni_opole
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pom. 160 i 159 na Ip. seg. E pod laboratorium dydaktyczno -naukowe i pokój przygotowania zajęć na potrzeby kierunku lekarskiego, inwestycji pn. "Modernizacja obiektu dydaktycznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej 48 w Opolu" w formule zaprojektuj i wybuduj (sygnatura postępowania B/02/2020)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):B/02/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wielobranżowej z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń administracyjnych i administracyjnosądowych wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji wykonawczej robót oraz projektem technologii wyposażenia i wykończenia wnętrz, STWiOR, kosztorysów szczegółowych, pełnienie nadzoru autorskiego, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, na podstawie wytycznych Zamawiającego zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz załączonej dokumentacji technicznej do SIWZ. 1.1. Opracowanie dokumentacji obejmuje: -wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń istniejących budynków wg. potrzeb i na koszt Wykonawcy, -opracowanie wielobranżowego projektu budowlano oraz projektu wykonawczego wraz z technologią wykończenia wnętrz i dostaw (4 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF, DWG jeżeli wymaga pozwolenia na budowę (2 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF, DWG jeżeli jest wymagane tylko zgłoszenie robót), -opracowanie projektu technologii wykończenia wnętrz oraz wyposażenia (2 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF, DWG), -opracowanie STWiOR (2 egz. w formie papierowej oraz elektronicznej, pliki PDF), -opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót ogólnobudowlanych (2 egz. w formie papierowej pliki PDF oraz elektronicznej Norma pliki ath,), -wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej (3 egz. wersja edytowalna oraz papierowa) - po wykonaniu robót budowlanych, -zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez inspektorów p.poż, sanepidu i pip zgodnie z obowiązującymi przepisami i na koszt Wykonawcy 1.2. Ww. dokumentację należy opracować zgodnie z: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 r. poz. 1129) -ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2019 poz. 1186) przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami -rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065); -obwieszczeniem Ministra Infrastruktury z dn. 13.09.2018 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935) 2.2. Wykonanie wszystkich robót budowlanych obejmujących przedmiot zamówienia. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót po opracowaniu wielobranżowego projektu budowlano oraz projektu wykonawczego i projektu technologii wykończenia wnętrz oraz wyposażenia, do pozostałych robót może przystąpić po wydanej decyzji pozwolenia na budowę lub nie wniesienia zastrzeżeń do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
71220000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia. 28.08.2020 r., do dnia 30.11.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budowlane "Profbud" Wojtas Spółka Jawna ,
profbud@profbud-opole.pl ,
ul. Budowlanych 44D ,
45-123,
Opole , kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
W celu uniknięcia różnorodności w wykonaniu i dostawie kompletu meblowego w zabudowie na wyposażenie laboratorium dydaktyczno - naukowego oraz pokoju przygotowania zajęć przez dwóch różnych Wykonawców, rezygnuje się z dostawy i montażu przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budowlane ,,Profbud" Wojtas Spółka Jawna umywalek, zlewów dwukomorowych na szafkach i zlewów z ociekaczem, baterii i z jednoczesnym obniżeniem wartości wynagrodzenia umownego o kwotę 2800,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100).
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Koniecznym jest rezygnacja z części wyposażenia meblowego, gdyż w zakresie Wykonawcy jest dostawa umywalek, zlewów dwukomorowych na szafkach i zlewów z ociekaczem, baterii oraz zaworów zasilających urządzenia. Wymienione wyposażenie nie zostało określone wymogiem jako specjalistyczne/laboratoryjne oraz jest tylko niewielkim wycinkiem ciągu mebli laboratoryjnych stanowiących jedną całość, na które to meble laboratoryjne przygotowywane jest odrębne postępowanie przetargowe. Z uwagi na problem z wyodrębnieniem niewielkiej części zabudowy meblowej, która leży po stronie Wykonawcy "Profbud" z kompleksowej zabudowy meblowej, trudności w montażu jednolitych stelaży dostarczanych przez dwóch różnych wykonawców, oraz braku pewności co do spełniania wymogów laboratoryjnych wyposażenia leżącego po stronie Wykonawcy "Profbud".
Aneksowanie umowy z Wykonawcą "Profbud" pozwala na przygotowanie postępowania przetargowego na meble laboratoryjne kompleksowo, eliminując mogące wystąpić problemy z realizacją częściową jednego kompleksu meblowego przez dwóch różnych Wykonawców, a jednocześnie daje gwarancję, iż wyposażenie meblowe będzie wykonane w materiałów spełniających normy wymagane dla Pracowni Genetyki.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza.
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.