eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2019-09-30

Ogłoszenie nr 560206548-N-2019 z dnia 30-09-2019 r.

Warszawa: Wykonanie remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564941-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540129142-N-2019, 540140417-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510185018-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 44 38 406, e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl, faks 22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-II-WZP-271.54.2019.MKA.ZDY/PN-b

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu boisk sportowych oraz placu zabaw w szkole 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie. Szacunkowe dane: * Powierzchnia boiska do piłki nożnej 3 268,0m² * Powierzchnia boiska do piłki ręcznej 1056,0 m² * Powierzchnia boiska do koszykówki 448,0 m² * Powierzchnia boiska do siatkówki 572,0 m² * Powierzchnia placu zabaw 290,0m² Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki, 2) Montaż wyposażenia boiska tj. piłkochwytów w sąsiedztwie boiska do piłki nożnej, 3) Montaż wyposażenia boiska tj. piłkochwytów w sąsiedztwie boiska do piłki ręcznej, 4) Remont nawierzchni boiska do piłki nożnej w zakresie wymiany nawierzchni płyty boiska wraz z odwodnieniem i podbudową oraz dostosowaniem do możliwości montażu powłoki hali pneumatycznej (bez uszkadzania płyty boiska), 5) Remont nawierzchni boiska do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki w zakresie naprawy podbudowy oraz ponownego wykonania warstw nawierzchni syntetycznych, 6) Remont nawierzchni placu zabaw w zakresie naprawy podbudowy oraz ponownego wykonania warstw nawierzchni syntetycznej bez ingerencji w istniejące urządzenia placu zabaw, 7) Montaż zewnętrznej instalacji elektrycznej na potrzeby zasilania hali pneumatycznej, 8) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej ( 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD - rysunki w formacie pdf i dwg, część opisowa w formacie doc. i pdf). Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Architektury Krajobrazu M-PROJEKT Maciej Kotwiński, na którą składa się: a. Projekt zgłoszenia robót budowlanych polegających na montażu urządzeń o wysokości powyżej 3,0 m (piłkochwytów) na obiekcie budowlanym (boisku szkolnym), wraz z robotami i infrastrukturą towarzyszącą w postaci: remontu nawierzchni sportowych, remontu drenaży boiska do piłki nożnej oraz montażu zewnętrznej instalacji elektrycznej w szkole podstawowej nr 231 im. Gen. M. Zaruskiego przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie - Architektura, Instalacje Sanitarne, Instalacje Elektryczne, Konstrukcje, b. Projekt zgłoszenia robót budowlanych polegających na montażu urządzeń o wysokości powyżej 3,0 m (piłkochwytów) na obiekcie budowlanym (boisku szkolnym), wraz z robotami i infrastrukturą towarzyszącą w postaci: remontu nawierzchni sportowych, remontu drenaży boiska do piłki nożnej oraz montażu zewnętrznej instalacji elektrycznej w szkole podstawowej nr 231 im. Gen. M. Zaruskiego przy ul. Juranda ze Spychowa 10 w Warszawie -Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót - Architektura, Instalacje Sanitarne, Instalacje Elektryczne, Konstrukcje, c. Opinia Geotechniczna dla projektowanego remontu nawierzchni boiska do piłki nożnej przy Szkoła Podstawowej nr 231 na działce nr 5. d. Przedmiarów - dołączone przedmiary są poglądowe. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarami a dokumentacją projektową - decydują zapisy zawarte w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 2.2. Wymagania dotyczące zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający zastrzega, że opisując przedmiot zamówienia wykonawca musi stosować przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wskazania w dokumentacji materiałów wytwarzanych przez określonych producentów lub określonej marki, wykonawca zobowiązany jest zastrzec dopuszczalność zastosowania materiałów równoważnych pod względem: funkcjonalnym, technologicznym, technicznym i estetycznym, oraz do opisania tej równoważności. 2.3. Ubezpieczenie Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji przedmiotu umowy i na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia wskazana w umowie. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej opisanej w SIWZ Wykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 osobę świadczącą pracę związaną z wykonywaniem czynności rozbiórkowych/budowlanych w trakcie realizacji Przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2.5. Długość okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji, jakości na przedmiot zamówienia, na okres na 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera § 12 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 2.6. Termin realizacji zamówienia. Zamawiający określa: ? maksymalny termin wykonania robót budowlanych - 30 dni od daty zawarcia umowy ? 14 dni na przekazanie dokumentacji powykonawczej, licząc od dnia zakończenia i odebrania prac budowanych, tj. łącznie na 44 dni. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. UWAGA! Skrócenie terminu wykonania robót budowlanych stanowi kryterium oceny ofert. Termin na przekazanie dokumentacji powykonawczej nie stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny termin realizacji robót budowlanych zamówienia, za który przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium termin wykonania robót budowlanych, szczegółowo opisany w pkt 10.2 SIWZ. Wykonawca może zaproponować termin wykonania robót budowlanych w przedziale: 22 dni (termin minimalny) do 30 dni (termin maksymalny) liczonych od daty zawarcia umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45236119-7
Dodatkowe kody CPV:

45223800-4,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17-09-2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana przedmiotu zamówienia i terminu bez zmiany wynagrodzenia, w związku z wystąpieniem kolizji z uzbrojeniem podziemnym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpienie kolizji z uzbrojeniem podziemnym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.