eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dokończenie budowy zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej" działki nr 96/7, 104/2, 106/4, 106/7 z obrębu 4-06-31.



Ogłoszenie z dnia 2019-09-25

Ogłoszenie nr 560203205-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.

Warszawa: Dokończenie budowy zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej" działki nr 96/7, 104/2, 106/4, 106/7 z obrębu 4-06-31.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540769-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500084132-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500201403-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 44 38 406, e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl, faks 22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie budowy zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej" działki nr 96/7, 104/2, 106/4, 106/7 z obrębu 4-06-31.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-II-WZP-271.25.2018.MRO.MKA/PN-b

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej" działki nr 96/7, 104/2, 106/4, 106/7 z obrębu 4-06-31. Roboty budowlane polegające na dokończenie budowy zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej w Warszawie, należy wykonać zgodnie z: 1. pozwoleniem na budowę - decyzją Prezydenta m.st. Warszawy nr 477/2015 z dnia 17.11.2015r. (zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę budynku szkoły podstawowej na działkach 96/7, 104/2, 106/4, 106/7 z obrębu 4-06-31, ww. decyzja stanowi załącznik nr 1a do umowy 2. rozwiązaniami przyjętymi w wielobranżowym projekcie budowlanym, wykonawczym i "specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót" (dalej: "STWiOR") wykonanym przez Lambert Architekci, 3. wyspecyfikowanymi co do zakresu w dokumentacji technicznej przygotowanej przez Portico Project Management Sp. z o.o .i Wspólnicy Sp.k. 2.1. Zakres prac obejmuje w szczególności: a. dokończenie budowy budynku; b. wykonanie projektu zamiennego do decyzji o pozwolenie na budowę - w związku z reformą oświaty (zmiana gimnazjów na szkoły podstawowe) wystąpiła potrzeba zmiany funkcji 3 sal lekcyjnych wraz z zapleczem na sale specjalistyczne: chemiczną, fizyczną oraz biologiczną, znajdujące się na 2 piętrze budynku "B"; c. zapewnienie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację projektową Zamawiającego d. dostawę z montażem wyposażenia stałego budynku szkoły podstawowej zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Lambert Architekci oraz inwentaryzacji przygotowanej przez Portico Project Management Sp. z o.o .i Wspólnicy Sp.k oraz wyposażenie doprojektowanych sal specjalistycznych; e. wykonanie dokumentacji powykonawczej całej inwestycji (objętej zakresem prac zrealizowanych przez Dorbud S.A, jak i prac objętych przedmiotem niniejszej umowy z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; f. W związku z powstałymi zawilgoceniami na ścianach w kondygnacji minus 1 Zamawiający zleci ekspertyzę dotyczącą wskazania przyczyn powstałej wady. Wykonawca zobowiązany jest(bez stawiania dodatkowych warunków) do udostępnienia, podmiotowi wykonującemu ekspertyzę, terenu inwestycji w zakresie umożliwiającym mu wykonanie robót zleconych przez Zamawiającego w celu identyfikacji wady, w szczególności kondygnacji minus 1 obiektu oraz terenu zewnętrznego zaznaczonego w załączniku nr 6 do umowy w celu dokonania odkrywek i montażu piezometrów (w okresie od maja do czerwca). Po wykonaniu ekspertyzy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia innego Wykonawcy w celu naprawy wady, Wykonawca zobowiązany jest (bez stawiania dodatkowych warunków) do udostępnienie innemu wykonawcy terenu inwestycji w zakresie umożliwiającym mu wykonanie robót zleconych przez Zamawiającego w celu usunięcia wady, teren prac wykonawcy będzie obejmował teren nie większy niż kondygnację minus jeden oraz teren zaznaczony w załączniku nr 6 do umowy. Ograniczenie dostępu do kondygnacji minus 1 i terenu zewnętrznego określa załącznik nr 6 do umowy. Wykonawca dokonujący naprawę wady zobowiązany zostanie do wykonania koniecznej dokumentacji do pozwolenia na użytkowanie, po przekazaniu dokumentacji związanej z naprawą usterki Wykonawca przygotuje wniosek o pozwolenie na użytkowanie i przedłoży do podpisu Zamawiającemu; g. przygotowanie placu budowy dla budynku szkoły podstawowej; h. opracowanie świadectwa energetycznego budynku szkoły; i. opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; j. zapewnienie i pokrycie kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z określeniem rzędnych; Uwaga: Zamawiający informuję o możliwości zakupu węzła cieplnego od Elektromex SP. z o.o., który był dedykowany dla przedmiotowej inwestycji, Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może zakupić węzeł od dowolnego podmiotu, ale w związku z krótkim terminem wykonania, w ocenie Zamawiającego informacja o możliwości zakupu gotowego węzła jest istotna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz umowie wraz z załącznikami w szczególności w: Dokumentacji Technicznej: Dokumentacja robót budowlanych do realizacji (Portico), Ocena techniczna robót wykonanych (Portico), Projekty budowlane (LAMBERT ARCHITEKCI), Projekty wykonawcze (LAMBERT ARCHITEKCI), Przedmiary robót do wykonania (Portico), STWIOR (LAMBERT ARCHITEKCI), Opinia geotechniczna dla obszarów: parkingu, boisk i placów zabaw na terenie inwestycji (Radosław Mieszkowski RM TERRA konsultacje geotechniczne i geofizyczne). 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji Przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wartość umowy brutto. Uwaga: Zamawiający informuje, że sam zawarł polisę na ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych - klauzule zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do umowy. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne" opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach . Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 3 osoby które podczas realizacji zamówienia będą wykonywały czynności polegające na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych i porządkowych, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

71247000-1,

45100000-8,

45200000-9,

45300000-0,

45320000-6,

45400000-1,

45112723-9,

37535200-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31.08.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Usług Technicznych "Śląsk" Sp. z o.o. , sekretariat@pboslask.com.pl , ul. Wojska Polskiego 136A, 41-208, Sosnowiec, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8195034.71 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana zakresu przedmiotu umowy, zmiana wynagrodzenia wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z ustaleniem zakresu robót zamiennych i dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.