eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Aktywni 60 + w Gminie Wysokie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 560194933-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Wysokie: : Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Aktywni 60 + w Gminie Wysokie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. "Aktywni 60 + w Gminie Wysokie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635875-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500301499-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wysokie, Krajowy numer identyfikacyjny 95037167200000, ul. ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 806 206, e-mail ug@ugwysokie.lbl.pl, faks 846 806 244.
Adres strony internetowej (url): www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Aktywni 60 + w Gminie Wysokie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIG0.271.14.2018.KG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć i warsztatów w trakcie realizacji projektu pn. "Aktywni 60 + w Gminie Wysokie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej: 11 Włączenie społeczne, Działania: 11.2 2. Grupę docelową projektu stanowić będzie 20 osób, w tym 12 kobiet i 8 mężczyzn, wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w wieku po 60 roku życia (ukończone 60 lat i więcej), z terenu Gminy Wysokie. Objęcie projektem ww. katalogu osób podyktowane jest znaczącą ich liczbą w skali całej gminy. Realizacja przedsięwzięcia na rzecz ww. os. stanowi odpowiedź na potrzeby i problemy w zakresie usług społecznych zidentyfikowanych na obszarze gminy, przy uwzględnieniu panujących trendów demograficznych i poziomu dostępności usług społecznych. Zidentyfikowano konkretne potrzeby po stronie ww. osób, a mianowicie: zagospodarowanie czasu wolnego po zakończeniu aktywności zawodowej, zwiększenie aktywności w sferze edukacyjnej, w tym m.in. prozdrowotnej, kultury, aktywności fizycznej, zwiększenie świadomości prawnej, wsparcia psychologicznego związanego z problemem ich osamotnienia i marginalizacji w szeroko pojętym życiu społecznym. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Gminny Ośrodek Kultury w Wysokiem, ul. Rynek Jabłonowskich 3 4. Cel główny projektu: Wzrost dostępności i jakości usług społecznych dla 20 osób (w tym 12 kobiet i 8 mężczyzn) wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym po 60 roku życia, z terenu gminy Wysokie. 5. Z wybranymi Wykonawcami zawarta zostanie urnowa cywilnoprawna. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia cykliczne w klubie seniora i zagospodarowanie czasu wolnego i został podzielony na następujące części: 1. Zajęcia z dietetykiem/lekarzem - 2grupy/miesiąc/211- 92 h 2. Warsztaty kosmetyczne z zakresu pielęgnacji urody osób po 60 roku życia 2grupy/miesiąc/l h-46 h 3. Zajęcia nordic walking- 2grupy/tydzień/l h- 184 h 4. Zajęcia aerobik, joga I grupa/tydzień/l h¬92 h 5. Ćwiczenia ogólnorozwojowe - 2grupy/tydzień/1h- 184 h 6. Porady prawne - 2grupy/miesiąc/3h- 138 h 7. Wsparcie psychologiczne, w tym diagnostyka profilaktyczna - 2grupy/tydzień/l h- 184 h 8. Zajęcia z obsługi sprzętu komputer oraz korzystania z Internetu¬2grupy/tydzień/l h- 184 h 9. Warsztaty taneczne -2grupy/tydzień/l h- 184 h 10. Warsztaty kulinarne- 2grupy/tydzień/2h- 368 h 11. Warsztaty artystyczne i teatralne- 2grupy/tydzień/2h¬368 h 12. Warsztaty z rękodzieła- 2grupy/tydzień/2h- 368 h 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 85311100-3
Dodatkowe kody CPV:

92000000-1,

85000000-9,

80510000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.09.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zajęcia z dietetykiem/lekarzem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BPR Consulting Paulina Zastróżna, , ul. Radwańska 27/2U, 90-540, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6906.44 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zajęcia nordic walking
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Anna Pawlos, , Nowy Dwór 24, 23-145, Wysokie, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 12696 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zajęcia z obsługi sprzętu komputer oraz korzystania z Internetu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jarosław Oszust, , ul. szkolna 13/4, 23-145, Wysokie, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 12696 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Warsztaty artystyczne i teatralne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Agencja Artystyczna Kilm Events, , ul. Chełmska 7/29, 22-200, Włodawa, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 25760 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wydłużenie terminu realizacji zamówienia do 31.12.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Niniejszy aneks zostaje zawarty na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp oraz art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp w zw. z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, z uwagi na przeszkody w terminowym wykonaniu zamówienia spowodowane wystąpieniem COVID-19, które wystąpiły po podpisaniu umowy. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana umowy nie zmienia jej charakteru. Treść § 4 umowy otrzymuje brzmienie: 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.