Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 560194644-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Włoszczowa: "Wykonanie przyłącza gazowego do Szkoły Podstawowej Nr 2 we Włoszczowie wraz z modernizacją kotłowni"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552786-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510130843-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Włoszczowa, Krajowy numer identyfikacyjny 29100992300000,
ul. ul. Partyzantów
14,
29-100
Włoszczowa, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3942669 w. 159, e-mail
zamowieniapubliczne@gmina-wloszczowa.pl, faks
413 942 339.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie przyłącza gazowego do Szkoły Podstawowej Nr 2 we Włoszczowie wraz z modernizacją kotłowni"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FIP.271.1.8.2020.AS7
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni węglowej pracującej na potrzeby c.o. i c.w.u. budynku Szkoły Podstawowej nr 2 we Włoszczowie na kotłownię gazową wodną kondensacyjną. Zakres zadania obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe oraz demontażowe, 2) montaż kotłów, 3) montaż wewnętrznych instalacji wod-kan i c.o. oraz gazowej wraz z podłączeniem pomieszczenia kuchni, 4) montaż pomp kotłowych, 5) montaż wkładów kominowych i wentylacji pomieszczeń, 6) montaż zabezpieczenia instalacji c.o. i c.w.u. wraz z kotłem, 7) roboty budowlano - technologiczne i adaptacyjne w tym wykończenie pomieszczeń kotłowni, 8) roboty elektryczne, 9) rozbiórka istniejącego komina murowanego na dachu budynku do poziomu 1,0 m powyżej połaci dachu, z wykończeniem czapą kominową, montażem kratek wentylacyjnych na otworach bocznych wentylacyjnych, wytynkowaniem i odmalowaniem komina, uzupełnieniem instalacji odgromowej, 10) wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w pomieszczeniach kotłowni, 11) wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej części pomieszczeń przyziemia, 12) wymiana głównego zasilania (wlz) pomieszczeń kotłowni wraz z wewnętrzną rozdzielnią elektryczną z rozdzielni głównej budynku szkoły, 13) dostawę i montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych z regulacją nastawy temperaturowych z możliwością zabezpieczenia przed zmianą nastaw lub z możliwością demontażu nasad eliminujących zmianą nastaw w ilościach około 132 sztuk o średnicy fi 15-20 wraz z wykonaniem pełnej regulacji po wykonaniu uruchomienia kotłowni,14) budowę odcinka instalacji gazowej zewnętrznej niskiego ciśnienia ułożonej w gruncie, dn90mm PE wraz z odcinkami stalowymi DN80mm o łącznej długości L=17,2m (z odcinkami pionowymi) oraz kurka odcinającego DN80 mm zlokalizowanego w szafce na ścianie budynku kotłowni. Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja techniczna (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i decyzja zatwierdzająca projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenia na budowę wraz z decyzją zmieniającą), stanowiąca załącznik nr 2 do S.I.W.Z. Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i nie zamykają pełnego zakresu robót niezbędnego do zrealizowania zadania. Zostały załączone do SIWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.
II.4) Główny kod CPV: 45331110-0
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45300000-0,
45333000-0,
45231220-3,
45321000-3,
45332000-3,
45232460-4,
45331100-7,
45311200-2,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 17.07.2020r. do 18.09.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Wykonanie przyłącza gazowego do Szkoły Podstawowej Nr 2 we Włoszczowie wraz z modernizacją kotłowni" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
EKOSANIT Marek Kozubowski,
,
ul. Bąkowa 13a,
25-213,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) w związku z art. 15r. ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 374 ze zm.), Strony wprowadzają do jej treści następujące zmiany: 1) Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 02.10.2020r. 2) Strony ustalają, że wynagrodzenie należne Wykonawcy stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie bez wad całego przedmiotu umowy w kwocie: 264 744,45 zł brutto (słownie zł: dwieście sześćdziesiąt cztery tysiące siedemset czterdzieści cztery 45/100 złote brutto) w tym należny VAT w kwocie 49 505,06 zł.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Rozprzestrzeniające się zagrożenie epidemiologiczne związane z chorobą COVID-19 zmusiło do znacznych ograniczeń w funkcjonowaniu przedsiębiorców. Należy mieć również na względzie, że ograniczenia w działalności przedsiębiorców powodują liczne niedogodności po obu stronach kontraktu. Za takie okoliczności bezsprzecznie należy uznać nieprzewidziane dynamiczne rozprzestrzenianie się choroby COVID-19, która całkowicie lub częściowo uniemożliwia funkcjonowanie stron umowy. Mając powyższe na uwadze Zamawiający uznaje, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r. ust. 1, na które powołuje się Wykonawca wpływają na należyte wykonanie w/w umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia. Wykonawca w trakcie realizacji zadania zgłosił Inspektorowi nadzoru skorodowany rurociąg przyłącza wodociągowego, który należy wymienić. Zamawiający uznał za zasadne i celowe, aby sporządzić odpowiedni aneks zmieniający termin wykonania umowy stosownie do zaistniałych okoliczności z terminem do dnia 02.10.2020r. oraz wynagrodzenie Wykonawcy na kwotę 264.744,45 zł brutto, uwzględniającą kwotę zadania podstawowego i wymiany instalacji przyłącza wodociągowego. Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć okoliczności jakie zaistniały podczas realizacji umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.