eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 560187240-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Warszawa: Dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Żłobki na start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 oraz projekt P2Endure

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540697-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540086574-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510153166-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 2775200; 222775296; 222775297, e-mail zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks 022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.ww.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZ-ZP.26.7.2020.MPO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia do placówek w Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach do SIWZ (odrębne dokumenty): o Część nr 1 Załącznik nr 3.1 - kalkulacja cenowa Załącznik nr 3.1A - OPZ o Część nr 2 Załącznik nr 3.2 - kalkulacja cenowa o Część nr 3 Załącznik nr 3.3 - kalkulacja cenowa o Część nr 4 Załącznik nr 3.4 - kalkulacja cenowa o Część nr 5 Załącznik nr 3.5 - kalkulacja cenowa Załącznik nr 3.5A - OPZ o Część nr 6 Załącznik nr 3.6 - kalkulacja cenowa Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia). Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w OPZ: +/- 15% (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. W części nr 1 i 5 Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w OPZ: +/- 20% (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej producenta lub importera lub marki artykułu oferowanego przez Wykonawcę. W części nr 2 Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w OPZ: +/- 15% (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale oraz za wyjątkiem parametrów wskazanych z innym niż powyższym procentowym zakresem równoważności - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej producenta lub importera lub marki artykułu oferowanego przez Wykonawcę. W części nr 3, 4, 6 Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie dydaktyczne było dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 0-4 lata, za nieodpowiednie Zamawiający uzna w szczególności artykuły lub ich części jeżeli: będą posiadać wymiary umożliwiające ich połknięcie lub wprowadzenie do jakiegokolwiek otworu w ciele małych dzieci lub mogą zawierać (wykonane są z) niebezpieczne substancje i preparaty chemiczne w ilościach, które mogą być szkodliwe dla zdrowia małych dzieci. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów +/- 20% w stosunku do podanych w OPZ (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") oraz parametrów określonych w przedziale - w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej artykułu oferowanego przez Wykonawcę - w kalkulacji cenowej należy podać dane identyfikacyjne oferowanego artykułu - jeżeli oznaczeniem pozwalającym na bezpośrednią identyfikację artykułu jest nazwa własna/marka - należy wpisać nazwę własną/markę, jeżeli numer katalogowy - należy wpisać numer katalogowy, jeżeli nazwa producenta lub importera - nazwę producenta lub importera, a jeżeli identyfikacja artykułu możliwa jest wyłącznie poprzez podanie zarówno nazwy producenta/importera, jak i nazwy własnej/marki oraz numeru katalogowego - należy podać te wszystkie dane. Zamawiający wymaga wskazania producenta w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu).


II.4) Główny kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV:

38622000-1,

39100000-3,

39530000-6,

19520000-7,

39221000-7,

39711000-9,

37520000-9,

37510000-6,

37512000-0,

33693000-4,

37523000-0,

39162100-6,

37400000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 27.07.2020 r. do dnia 24.08.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Termomodernizacja Żłobka nr 3 przy ul. Warchałowskiego 8 w ramach projektu P2Endure oraz jego rozbudowa i modernizacja realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne "AKMA" Zbigniew Podstawski, akma@interia.eu, ul. Długa 43, 33-132, Niedomice, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 127094.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w zw. z § 15 ust. 1 pkt 2 umowy przewidującym możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe w skutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji lub gdy zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dokonały zmiany terminu wykonania Umowy do dnia 21 września 2020 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, w związku ze złożeniem przez Wykonawcę wniosku o zmianę terminu realizacji umowy spowodowanym wykryciem u 2 pracowników Wykonawcy koronawirusa Covid-19 i wydaniem przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Tarnowie decyzji o skierowaniu pracowników na kwarantannę, a w stosunku do pozostałych o objęciu nadzorem, co skutkowało zamknięciem produkcji od dnia 17.08.2020 r. dokonały zmiany terminu wykonania Umowy do dnia 21 września 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony działając na podstawie: art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.), art. 144 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, zwanej dalej w treści niniejszego aneksu PZP) w zw. z § 15 ust. 1 pkt 2 umowy przewidującym możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe w skutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji lub gdy zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, po złożeniu przez Wykonawcę wniosku o zmianę terminu realizacji umowy spowodowanym wykryciem u 2 pracowników Wykonawcy koronawirusa Covid-19 i wydaniem przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Tarnowie decyzji o skierowaniu pracowników na kwarantannę, a w stosunku do pozostałych o objęciu nadzorem, co skutkowało zamknięciem produkcji od dnia 17 sierpnia 2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.