eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont wnętrz budynku nr 32 (DS-2)



Ogłoszenie z dnia 2020-09-24

Ogłoszenie nr 560184287-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

Warszawa: Remont wnętrz budynku nr 32 (DS-2)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547614-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510143445-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 381510697, ul. Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 602 44 14, e-mail zp@wskip.edu.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): www.wskip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia służb państwowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wnętrz budynku nr 32 (DS-2)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

10/zp/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu remontu wnętrz budynku nr 32 (DS-2) na terenie Kampusu Mundurowego Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie. Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie. Miejsce realizacji zamówienia: Kampus Mundurowy 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Zakres robót obejmuje: a. ułożenie w pokojach posadzki z wykładziny dywanowej na istniejącej posadzce ze zgrzewanej wykładziny pcv; b. wymianę okładzin ściennych i podłogowych w łazienkach, montaż urządzeń sanitarnych (z użyciem materiałów inwestora oznaczonych w przedmiarze); c. malowanie pokoi mieszkalnych; d. wykonanie obudów z płyt g-k na korytarzach; e. wykonanie okładzin ściennych i malowania korytarzy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: a. dokumentacja projektowa, tj. przedmiar robót oraz projekt wnętrz w zakresie korytarzy, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Warunki realizacji zamówienia: Wykonawca może zapoznać się z warunkami, w jakich będzie realizowane zamówienie, dokonując wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o Polskie Normy, wytyczne polskich instytucji (Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Straż Pożarna, Państwowa Inspekcja Sanitarna) i zgodnie z Prawem budowlanym oraz z aktualną wiedzą techniczną. Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych we własnym zakresie na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi wykonawca. Ponadto w przypadku podlegających utylizacji odpadów wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797).


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
8 tygodni od dnia zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont wnętrz budynku nr 32 (DS-2)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/07/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TOMPOL Tomasz Bartczak, tomik79@op.pl, Piotrów 71a, 62-812, Jastrzębniki, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 203650.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu robót, wartość zwiększenia 12.500,00 zł netto, co stanowi 6% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczność zwiększenia zakresu robót

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.