Ogłoszenie z dnia 2020-09-24
Ogłoszenie nr 560184243-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.
Lubochnia: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Luboszewy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach operacji typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 664247-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510051642-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 59064814900000,
ul. ul. Tomaszowska
9,
97-217
Lubochnia, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 103 510, e-mail
inwest@lubochnia.pl, faks
447 103 022.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lubochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Luboszewy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.25.271.Pzp.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Luboszewy. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Wykonania projektu budowlanego i wykonawczego w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, w składzie którego należy uwzględnić: a) mapy do celów projektowych b) projekt zagospodarowania terenu c) projekty branżowe d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U.z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), 2) Sporządzenia przedmiaru robót z nazwami i kodami według wspólnego słownika zamówień CPV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1129) w 2 egz. + 1 w wersji elektronicznej w formacie PDF i w programie NORMA lub innym kosztorysowym, 3) Sporządzenia kosztorysu inwestorskiego w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF i w programie NORMA lub innym kosztorysowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004 r. Nr. 130, poz. 1389), 4) Opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w 2 egz. + 1 w formie elektronicznej, 5) Uzyskania warunków technicznych, niezbędnych uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji 6) Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę 7) Przygotowania terenu pod inwestycję. 8) Wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów. 9) Dostawy i montażu wyposażenia pomieszczeń zaplecza kuchennego i zmywalni jako niezbędnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 10) Opracowania instrukcji pożarowej budynku, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej budynku i przyłączy oraz świadectwa charakterystyki energetycznej, 11) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być opracowana w sposób zgodny z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w tym techniczno - budowlanymi i ochrony środowiska. 4. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisywać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważnie" lub inne równoważne wyrazy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy 6. Szczegółowy opis wyposażenia pomieszczeń zaplecza kuchennego i zmywalni określa załącznik nr 9 do SIWZ 7. Zamawiający posiada następujące warunki techniczne i decyzje: a) Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego b) Warunki techniczne na wykonanie kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami c) Warunki przyłączenia do sieci gazowej d) Decyzje zezwalające na lokalizację przyłączy ( wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, telekomunikacyjne) w pasie drogi powiatowej.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-9
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71000000-8,
45100000-8,
45300000-0,
45400000-1,
45110000-1,
45210000-2,
45220000-5,
45260000-7,
45310000-3,
45320000-6,
45330000-9,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
09331200-0,
39220000-0,
39141000-2,
39314000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę do dnia 20.09.2019r. 2. Termin wykonania robót budowlanych do dnia 31.07.2020r. 3. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i dostarczenie decyzji Zamawiającemu do dnia 15.09.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Luboszewy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Pasja Rafał Nagórka ,
,
ul. Dworcowa 58,
97-200,
Tomaszów Maz., kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie i dostarczenie decyzji Zamawiającemu został wydłużony do 15.10.2020r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W toku realizacji robót na podstawie Umowy doszło do wystąpienia okoliczności siły wyższej w postaci zagrożenia epidemią, a następnie epidemii wirusa COVID-19; Pismem z dnia 31.07.2020 roku, Wykonawca poinformował Zamawiającego o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem stanu epidemii wirusa COVID-19 na należyte wykonanie robót poprzez opóźnienia związane z brakiem możliwości pozyskania materiałów budowlanych oraz wykończeniowych, wstrzymaną oraz spowolnioną produkcją spowodowaną sytuacją epidemiologiczną w kraju i na świecie. Aneksem z dnia 31.07.2020r. zmieniono termin wykonania robot budowlanych do dnia 31.08.2020r. Pismem z dnia 02.09.2020 roku, Wykonawca wystąpił o przedłużenie terminu uzyskania pozwolenia na użytkowanie w związki z przedłużeniem terminu realizacji robot budowlanych powołując się na okoliczności związanych z wystąpieniem stanu epidemii wirusa COVID-19
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.