eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Przebudowa drogi gminnej Czekanów- Karski wraz z budową ciągu pieszo- rowerowego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"



Ogłoszenie z dnia 2020-09-10

Ogłoszenie nr 560172390-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.

Ostrów Wielkopolski: "Przebudowa drogi gminnej Czekanów- Karski wraz z budową ciągu pieszo- rowerowego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620650-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540252188-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510270420-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 250855498, ul. Gimnazjalna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 734 62 00, e-mail kancelaria@ostrowwielkopolski.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowwielkopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej Czekanów- Karski wraz z budową ciągu pieszo- rowerowego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP-ZP.271.27.2019.1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Czekanów- Karski wraz z budową ciągu pieszo- rowerowego, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie. Inwestycja realizowana w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych dla województwa wielkopolskiego. Zakres robót dotyczący przebudowy: - roboty ziemne- 2.212 m - roboty rozbiórkowe 1.541 m2 - krawężniki, obrzeża, ściek - odwodnienie - rowy przydrożne, przepusty - roboty towarzyszące - jezdnia bitumiczna - ścieżka rowerowa, ciąg pieszo- rowerowy - zjazdy z kostki betonowej - chodniki z kostki betonowej - opaska z kostki betonowej - pobocza - regulacja urządzeń - oznakowanie poziome i pionowe Inwentaryzacja powykonawcza całości robót. Roboty budowlane. przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. W 2019r. Zamawiający zabezpieczył w budżecie na ww. zadanie środki finansowe w wysokości 100.000,00 zł. 1.1. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej zawierającej: 1) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY: - przebudowa drogi gminnej Czekanów- Karski wraz z budową ciągu pieszo- rowerowego - budowa kanału deszczowego ułożonego w ciągu drogi gminnej Czekanów- Karski 2) PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU 3) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE: 4) Kosztorys ofertowy 1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z dnia 22 czerwca 2018 r. Dz. U. z 2018r. poz.1202 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity z dnia 8 września 2016 r. Dz. U. z 2016 r. poz.1570.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 1.3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity z dnia 24.05.2018 (Dz. U. z 2018r. poz.992) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity z dnia 30 lipca 2018 r. Dz. U. z 2018r. poz. 1454). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 3-lata, licząc od terminu odbioru końcowego. Rękojmia za wady i gwarancja jakości a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia. b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie 3 lat licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag. c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru. d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości. e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady o wykonywanie obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi. f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.


II.4) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:

45233253-7,

45232440-8,

45233142-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 10 grudnia 2019r do 30 września 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu wykonania zadania do dnia 31 października 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismo Wykonawcy z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie wydłużenia terminu końcowego wykonania zadania w związku z panującą epidemią wirusa COVID-19- trudności z dostępnością materiałów budowlanych (opóźnienia w dostawach) na podstawie art. 15r ust 4 pkt 1) ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 roku, poz. 374 ze zm.) Zamawiający dokonał zmiany umownego terminu realizacji umowy do dnia 31 października 2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.