eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Wspólnoty MieszkaniowejPolna 7, Jaracza 20, Jaracza12, Długa 40, Długa 21-22



Ogłoszenie z dnia 2019-08-08

Ogłoszenie nr 560165825-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.

Słupsk: Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Wspólnoty Mieszkaniowej: Polna 7, Jaracza 20, Jaracza12, Długa 40, Długa 21-22
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663914-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540001224-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510031842-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 842 82 93, e-mail zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl, maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks 59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wspólnota Mieszkaniowa Jaracza 20

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - Wspólnoty Mieszkaniowej: Polna 7, Jaracza 20, Jaracza12, Długa 40, Długa 21-22

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

11/RW/RB/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

przedmiot zamówienia dla budynku Jaracza 20 obejmuje: - remont i ocieplenie elewacji - remont i izolacja ścian podziemia - remont i ocieplenie dachów wraz z pracami towarzysz4cymi - przemurowanie kominów ponad dachem - remont elementów klatek schodowych wraz zw ymianą instalacji elektrycznej - wymiana okien piwnic - wymiana drzwi zewnętrznych - wyjście na podwórko - wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących budynku po zakończeniu robót budowlanych, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej rysunkowej i fotograficznej z uwzględnieniem elementów detalu architektonicznego elewacji - wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o projekcie.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45262690-4,

45443000-4,

45453000-7,

45211000-9,

45454100-5,

45111300-1,

45400000-1,

45100000-8,

45262100-2,

45252500-6,

45442000-7,

45450000-6,

45410000-4,

45421000-4,

45440000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31 maja 2019 roku, zmiana terminu do dnia 31 lipca 2019 roku wprowadzona aneksem

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia z powodu konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych . Wzrost kosztu prac o 18712,67 zł netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji umowy zaszła konieczność wykonania robót zmiennych i dodatkowych. Zmiany nastąpiły w za zgodą stron umowy.Odstąpiono: od wymiany warstw podposadzkowych i izolacyjnych w pomieszczeniach piwnic, okładziny ściany cokołu elewacji frontowej z tynku silikonowego, montażu trzech okien strychowych, wykonania okładziny ścian kl. schodowej z płytek gres. W zamian wykonane zostały następujące prace: wzmocnienie konstrukcji płyt balkonowych wraz ze zmianą warstw podposadzkowych, wykonanie okładziny ścian cokołu elewacji frontowej z płytek klinkierowych, wymiana skorodowanych elementów więźby dachowej - krokwie nad wykuszem, przebudowa murka ogrodzeniowego podwórka,wykonanie okładziny podłogo kl. schodowej w przyziemiu z płytek gres, wykonanie okładziny ścian kl.schodowej w przyziemiu z tynku Gramaplast, ocieplenie powierzchni dachu nad wykuszem, wyrównanie połaci dachu papaowego. Prace zostały wycenione i rozliczone na podstawie kosztorysu inwestorskiego. Podstawą dokonania zmian są zapisy w §1 ust. 4 i § 15 pkt.2 lit. c umowy nr 1/RW/2019 oraz protokoł konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych z dnia 10 czerwca 2019 roku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.