eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w postaci liści i trawy (odpady zielone z pielęgnacji parków i ogrodów) o kodzie 20 02 01 od właścicieli zamieszkałych nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki w okresie od 16 maja 2019 r. do 15 sierpnia 2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-08-07

Ogłoszenie nr 560165257-N-2019 z dnia 07-08-2019 r.

Łomianki: Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w postaci liści i trawy (odpady zielone z pielęgnacji parków i ogrodów) o kodzie 20 02 01 od właścicieli zamieszkałych nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki w okresie od 16 maja 2019 r. do 15 sierpnia 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510100145-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 686 301, e-mail umig@lomianki.pl, faks 227 686 302.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w postaci liści i trawy (odpady zielone z pielęgnacji parków i ogrodów) o kodzie 20 02 01 od właścicieli zamieszkałych nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki w okresie od 16 maja 2019 r. do 15 sierpnia 2019 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) organicznej masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w postaci liści i trawy (odpady zielone z pielęgnacji parków i ogrodów) o kodzie 20 02 01 z nieruchomości położonych na terenie Gminy Łomianki, na których zamieszkują mieszkańcy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018 poz. 1454), tj.: ? odbiór odpadów zielonych (zbieranych w workach) pochodzących z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy Łomianki, ? dostarczanie mieszkańcom worków do selektywnej zbiórki odpadów zielonych, ? transport odpadów komunalnych, ? zagospodarowanie odpadów zgodnie wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i WPGO dotyczącym regionu warszawskiego,


II.4) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:

90512000-9,

90513100-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Przedmiot umowy wykonywany będzie w terminie od 16.05.2019 roku do 15 sierpnia 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie §9 ust. 1 pkt. 2 i 3 Umowy RZP.272.10.2019 z dnia 14 maja 2019 roku, sporządzono niniejszy aneks. Aneks reguluje: - kwestie wpływu niżej wskazanych okoliczności na zakres realizcji i wykonania Umowy. Zmianie ulega ilość odpadów, do których odbioru zobowiązany jest Wykonawca z 600 Mg na 795 Mg, a co za tym idzie ilości odpadów do odebrania o czym Wykonawca informował Zamawiającego pismem z dnia 18.07.2019 r. Zgodnie z §1 ust. 3 oraz §3 ust. 1a) oraz ust. 2 i 2a Mając na względzie opisaną sytuację zasadne jest zawarcie niniejszego aneksu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.