eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › "Utworzenie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Kilińskiego w Śródmieściu w ramach rewitalizacji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-08-07

Ogłoszenie nr 560147173-N-2020 z dnia 07-08-2020 r.

Wałbrzych: "Utworzenie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Kilińskiego w Śródmieściu w ramach rewitalizacji"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634098-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540274521-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510011715-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6414400, 6414408, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks 746 414 404.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utworzenie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Kilińskiego w Śródmieściu w ramach rewitalizacji"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DU.65.48.2019. RZP/65/PN/48/2019/DR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Utworzenie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Kilińskiego w Śródmieściu w ramach rewitalizacji". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę / za¬świadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia przystąpienia do robót budowlanych do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, służącej do opisu zamówienia publicznego na wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego na działkach nr: 370, 372/2, 371, 373/1, 374, 386/4 i 373/4, obręb 27 Śródmieście w ramach zadania pn. "Utworzenie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Kilińskiego w Śródmieściu w ramach rewitalizacji". Zagospodarowanie terenu swoim zakresem ma obejmować: a) utworzenie placu zabaw i miejsca rekreacji z wykorzystaniem proekologicznych rozwiązań (np. fotowoltaika, odzyskiwanie wody opadowej, itp.), b) utworzenie, przy budynku nr 26 przy ul. Słowackiego (BWA), miejsca (placyku) umożliwiającego organizację imprez i wystaw plenerowych, c) wyposażenie terenu w elementy małej architektury m.in. kosze na śmieci, ławki, osłony drzew, kraty pod drzewa, oprawy pod drzewa itp., d) utworzenie komunikacji - ciągów pieszych, pieszo jezdnych, w tym zapewnienie dojścia do bramy budynku nr 26 przy ul. Słowackiego (działka nr 386/4), e) utworzenie miejsc postojowych i zlokalizowanie w ich obrębie parkomatu, f) nasadzenia zieleni, w tym nasadzenia odgradzające plac zabaw i miejsce rekreacji od miejsc postojowych - zakres i wybór zieleni należy uzgodnić z Ogrodnikiem Miejskim, g) rozważenie możliwości utworzenia na działce nr 371 miejsca dla czasowego postoju autobusu (wjazd i wyjazd od ul. Limanowskiego). W przypadku, gdy realizacja będzie możliwa - jego zaprojektowanie, h) wykonanie oświetlenia terenu, i) wykonanie odwodnienia terenu wraz z ujęciem wód opadowych z nieruchomości przyległych do inwestycji, j) zapewnienie miejsc na ustawienie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, umożliwiające bezproblemowy odbiór tych odpadów, k) remont elementów budynków (np. schody) znajdujących się na działkach objętych zagospodarowaniem, l) instalację kamer wizyjnych w celu nadzorowania terenu objętego projektowaniem. Zainstalowane urządzenia muszą być zintegrowane oraz zgodne ze standardami istniejącego systemu monitoringu wizyjnego w Wałbrzychu, ł) ewentualną wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją. Zagospodarowanie terenu powinno swoim wyglądem nawiązywać do istniejącego, sąsiedniego placu w rejonie ul. Kilińskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Uzyskanie mapy ewidencji gruntów oraz wykazu podmiotów i działek. 2. Na podstawie danych uzyskanych z ośrodka geodezyjnego, sporządzenie mapy do celów projektowych. Mapa do celów projektowych, wykonana przez Wykonawcę, ma być uzgodniona i bezwzględnie potwierdzona przez gestorów sieci uzbrojenia podziemnego w zakresie przebiegu i posadowienia ich sieci. 3. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku koniecznym). 4. Przeprowadzenie badań geotechnicznych oraz opracowanie dokumentacji geotechnicznej określającej warunki wodne podłoża oraz rodzaj gruntu na terenie objętym opracowaniem. 5. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji dotyczących realizowanego projektu (ZUD, inwentaryzacje zieleni, pozwolenia Konserwatora zabytków, decyzje środowiskowe, o warunkach zabudowy, wodno-prawna, itp.). 6. Opracowanie dwóch wariantów koncepcji rozwiązania projektowego wraz z ewentualną zmianą lokalizacji i/lub wymianą obudowy rozdzielni 0,4kV znajdującej się na działce nr 371 (do uzgodnienia i wyboru przez Zamawiającego). 7. Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz z inwentaryzacją zieleni, a w przypadku możliwości zaprojektowania miejsca czasowego postoju dla autobusu na działce 371 wraz z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu dla potrzeb ww. zadania. 8. Wykonanie projektów wykonawczych, oddzielnie dla każdej z koniecznych branż. 9. Wykonanie STWiORB. 10. Wykonanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich branż. 11. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę / za¬świadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia przystąpienia do robót budowlanych 12. Udzielanie odpowiedzi na pytania (w terminie określonym przez Zamawiającego) i wprowadzanie (jeżeli będzie to uzasadnione) zmian do dokumentacji projektowej w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego. 13. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.


II.4) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

71322000-1,

71250000-5,

71248000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa na wykonanie dokumentacji do 18.05.2020. umowa na nadzór autorski - 48 miesięcy od zawarcia umowy, zmiana terminu umowy na wykonanie dokumentacji na 31.07.2020.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/07/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na wystąpienie po stronie Wykonawcy nieprzewidywalnych okoliczności wywołanych panującą epidemią COVID-19, w związku z którymi nie jest on w stanie zrealizować zamówienia publicznego w terminie zawartym w umowie, Strony po przeprowadzeniu procedury określonej w art. 15r ustawy z 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374) - dalej u.COVID-19, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) w zw. z art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy COVID-19, § 5 ust. 1 umowy nr ZDKiUM/U-INW/10-W/2020 otrzymuje nowe brzmienie: "1. Termin wykonania zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej zostanie uznany za zachowany, jeżeli Wykonawca w terminie do 14 sierpnia 2020 r. wykona dokumentację projektową wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami i uzyska decyzję - pozwolenie na budowę lub dokona zgłoszenia wykonania robót budowlanych do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej.".

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.