eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Rozbudowa stacji wodociągowej w Justynowie w ramach zadaniaUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Andrespol

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-09

Ogłoszenie nr 560123887-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Andrespol: Rozbudowa stacji wodociągowej w Justynowie w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Andrespol
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Andrespol", UDA-RPLD.05.03.01-10-0001/18-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590713-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510227340-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa stacji wodociągowej w Justynowie w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Andrespol

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.45.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie stacji wodociągowej w Justynowie, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności, obejmują: 2.1. Modernizację budynku stacji wodociągowej, 2.2. Budowę posadowienia oraz montaż dwóch zbiorników wyrównawczych, 2.3. Wykonanie trzykomorowego odstojnika popłuczyn, 2.4. Odtworzenie dróg wewnętrznych, 2.5. Wymianę ogrodzenia, 2.6. Wymiana kablowej linii zasilającej, 2.7. Modernizację i przebudowę wewnętrznej sieci energetycznej, 2.8. Wykonanie ciągu technologicznego uzdatniania wody, 2.9. Budowę zbiorników wyrównawczych wody uzdatnionej, 2.10. Montaż zestawu pomp, 2.11. Budowę obiektów towarzyszących. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót składający się na przedmiot zamówienia określony został w: 3.1. Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ, obejmujących w szczególności projekt budowlano - wykonawczy 3.2. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej STWiORB) - stanowiących Załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Przedmiary robót załączone do SIWZ, jako Załącznik nr 12 są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą. 6. Zamawiający wymaga, aby dla zapewnienia odpowiedniej trwałości elementów wykonanych ze stali kwasoodpornej ich powierzchnie były bezwzględnie poddane trawieniu, a następnie pasywacji. Ze względu na fakt, że stacja uzdatniania wody znajduje się w strefie bezpośredniej ochrony sanitarnej oraz istnieje wysokie ryzyko wystąpienia skażenia podczas prowadzenia operacji trawienia i pasywacji, nie dopuszcza się wykonywania tych operacji na terenie SUW. 7. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji inwestycji była zapewniona ciągłość dostawy wody pitnej do odbiorców. Prace należy prowadzić w sposób pozwalający na utrzymanie w ruchu istniejących urządzeń uzdatniających. 8. Przed przystąpieniem do rozbudowy stacji uzdatniania wody Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania harmonogramu robót, tak aby nie nastąpiła przerwa w dostawie wody. Jeżeli okoliczność wykonanych robót spowoduje koniczność przerwy w dostawie fakt ten powinien być uzgodniony z Zamawiającym i z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Andrespolu. 9. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. 10. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie stacji uzdatniania wody, w związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia wynikających z tego ograniczeń i konieczności wykonania dodatkowych zabezpieczeń. 11. Wykonawca ma obowiązek współpracować i udostępnić plac budowy Zamawiającemu oraz innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie promocji inwestycji, tj. wykonania niezbędnej dokumentacji fotograficznej i umieszczenia niezbędnych tablic informacyjnych. 12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 12.1. Na koszt Wykonawcy pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych; 12.2. Przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; 12.3. Uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, ekspertyz, badań oraz opinii wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonania; 12.4. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych, w szczególności z opłatą za pobór wody, energii elektrycznej; 12.5. Prawidłową organizację i zabezpieczenie placu budowy; 12.6. Uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace niewskazane wprost w SIWZ, a konieczne do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną; 12.7. Oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ppoż oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo; 12.8. Wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 13. Zamawiający informuje, że na obszarze objętym robotami występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Przed przystąpieniem do robót, należy sprawdzić u gestorów sieci infrastruktury technicznej aktualność występującego uzbrojenia w pasie robót i terenie, powiadomić ich o rozpoczęciu robót oraz zabezpieczyć uzbrojenie w ziemi na czas trwania budowy. 14. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 15. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 16. Przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym odbiór robót budowlanych winien uczestniczyć upoważniony przez Zamawiającego przedstawiciel Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze, Wykonawca oraz przedstawiciel Zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.


II.4) Główny kod CPV: 45213250-0
Dodatkowe kody CPV:

45252126-7,

45262700-8,

45231300-8,

45232400-6,

45111300-1,

45232151-5,

45332000-3,

45350000-5,

45232154-6,

45245000-6,

45311000-0,

45315600-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30 czerwca 2020 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie wniosku Wykonawcy potwierdzonego dowodami na podstawie art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) zachodzi konieczność przesunięcia terminu wykonania zadania pn.: "Rozbudowa stacji wodociągowej w Justynowie". Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31 lipca 2020 roku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.