eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie Zintegrowanego systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Klimatu, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (100 godzin) i wizyt konsultanta (30 wizyt) oraz wykonanie opisanych szczegółowo modyfikacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-06

Ogłoszenie nr 560120169-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.

Warszawa: Utrzymanie Zintegrowanego systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Klimatu, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (100 godzin) i wizyt konsultanta (30 wizyt) oraz wykonanie opisanych szczegółowo modyfikacji
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrstruktura i Środowisko

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501910-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510024100-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Klimatu, Biuro Dyrektora Generalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 10648580000000, ul. ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 36-92-523, e-mail dorota.liwarska@klimat.gov.pl, faks 0-22 36-92-524.
Adres strony internetowej (url): bip.mos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie Zintegrowanego systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Klimatu, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (100 godzin) i wizyt konsultanta (30 wizyt) oraz wykonanie opisanych szczegółowo modyfikacji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BDGwzp-261/37/2019/DL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług związanych z modyfikacją i utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Klimatu


II.4) Główny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Utrzymanie Zintegrowanego systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Klimatu, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (100 godzin) i wizyt konsultanta (30 wizyt) oraz wykonanie opisanych szczegółowo modyfikacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o., , ul. Knurowska 19, 41-800, Zabrze, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 592609.27 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zminiejszenie wizyt konsultanta w siedzibie Zamawiającego na rzecz zwiększenia liczby godzin konsultacji zdalnych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Potrzeba podpisania aneksu wynika z obecnej sytuacji (czas pandemii), której nie można było wcześniej przewidzieć w momencie podpisywania umowy. Spowodowała ona zwiększenie zapotrzebowania na realizację konsultacji zdalnych w miejsce planowanych uprzednio wizyt konsultanta. Zmiana polega na zmniejszeniu liczby wizyt konsultanta w siedzibie Zamawiającego z 30 na 14) oraz zwiększeniu godzin konsultacji zdalnych (ze 100 na 269)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy zawartej 07-02-2020 wynosi 728 909,40 zł brutto, po podpisaniu aneksu 26-05-2020 wartość umowy wynosi 728 901,28 zł brutto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.