eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego w budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-07-03

Ogłoszenie nr 560119021-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Namysłów: Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego w budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Podniesienie wydajności leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez przebudowę i remont pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego w budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna wraz z dostawą sprzętu medycznego do przebudowanych i wyremontowanych pomieszczeń", w ramach Osi priorytetowej X Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Poddziałania 10.1.1. Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 (Konkurs nr RPOP.10.01.01-IZ.00-16-001/19).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519505-N-2020 z dnia 2020-03-03 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540047379-N-2020 z dnia 16-03-2020 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510070147-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 16021646300000, ul. ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 40 248, e-mail sekretariat@zoznamyslow.pl, faks 77 40 40 250.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego w budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.6.2020.MA.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa i remont pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego w budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu: "Podniesienie wydajności leczenia chorób cywilizacyjnych po-przez przebudowę i remont pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego w budynku Namysłow-skiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna wraz z dostawą sprzętu medycznego do przebu-dowanych i wyremontowanych pomieszczeń", w ramach Osi priorytetowej X Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Poddziałania 10.1.1. Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu, Regionalnego Programu Operacyjnego Wo-jewództwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 (Konkurs nr RPOP.10.01.01-IZ.00-16-001/19), w zakresie wykonania robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), projektem budowlanym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Tech-nicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), decyzją nr AB.6740.405.407.2018 z dnia 07.12.2018 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udziela-jąca pozwolenia na budowę, decyzją sygn. akt AB.6740.448.2018.AA z dnia 18.12.2018 r. przenoszącą pozwolenie na budowę, decyzją sygn. akt AB.6740.197.2019.AA z dnia 01.07.2019 r. przenoszącą pozwolenie na budowę, pozwoleniem Opolskiego Wojewódz-kiego Konserwatora Zabytków, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów oraz w sposób nie zakłócający pracy szpitala. 3. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie i w miejscu, w których mają być wykonywane roboty budowlane. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu Starostwa Powiatowego w Namysłowie przy Pl. Wolności 12A w Namysłowie, pok. 210. 4. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych. Dodatkowe kody CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45262500-6 Roboty murarskie i murowe. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych. 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne. 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne. 45410000-4 Tynkowanie. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 45421131-5 Instalowanie drzwi. 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych. 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych. 45432210-9 Wykładanie ścian. 45442100-8 Roboty malarskie. 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 5. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć od-powiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następ-stwie podpisania umowy. 7. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodat-kami, w tym również przedmiarem robót, dokumentacją budowlaną, specyfikacjami tech-nicznymi wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszcze-gólnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 8. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 14. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wy-branym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 15. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, je-żeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 16. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 17. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 18. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego - budynek A położony na działce nr 833/4 k.m. 2 w Namysłowie przy ul. Oleśnickiej 4.


II.4) Główny kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45111220-6,

45113000-2,

45262500-6,

45310000-3,

45311000-0,

45315700-5,

45320000-6,

45330000-9,

45332200-5,

45332300-6,

45410000-4,

45421000-4,

45421100-5,

45421131-5,

45421152-4,

45432111-5,

45432210-9,

45442100-8,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca był zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: do 2 miesięcy przy-padających na okres od 1 maja do 30 czerwca 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy: do 15.07.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po analizie obowiązującego stanu prawnego (ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zmianami)) i faktycznego (zmiany sytuacji gospodarczej i ograniczeń dostępności określonych produktów), a także umowy, SIWZ, ogłoszenia o zamówieniu oraz miejsca realizacji inwestycji, stwierdza się konieczność wprowadzenia zmiany terminu wykonania inwestycji. Podczas wykonywania zadania określonego w umowie nr 73/2020 z dnia 08.04.2020 r. obejmującego Przebudowę i remont pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego w budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna, stwierdzono, że zachodzi konieczność wprowadzenia zmiany terminu realizacji robót budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca wystąpił w dniu 24.06.2020 r. do Zamawiającego z wnioskiem o wyrażenie zgody o przesunięcie terminu realizacji umowy do 15.07.2020 r. Powodem wydłużenia terminu są zmiany sytuacji gospodarczej i ograniczenia dostępności określonych produktów związane z COVID-19. W tym przypadku dotyczą one niewykonania w terminie stolarki drzwiowej przez producenta spowodowane z kolei przestojami w produkcji przedmiotowego wyrobu. W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zmianami.), Zamawiający w § 12 umowy nr 73/2020 z dnia 08.04.2020 r., pkt. 18.1.4) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mówiącym o możliwości wyrażenia zgody na przesunięcie terminu realizacji umowy, pkt. IV.5) ogłoszenia o zamówieniu (ogłoszenie o przetargu nieograniczonym ukazało się w BZP pod nr 519505-N-2020 dnia 03.03.2020 r.; ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ukazało się w BZP pod nr 540047379-N-2020 dnia 16.03.2020 r), przewidział możliwość wprowadzenia zmiany terminu realizacji umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.