eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części



Ogłoszenie z dnia 2019-06-11

Ogłoszenie nr 560116771-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.

Kraków: Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515823-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510090761-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

11/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 10 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Kiełkowskiego 21/2A wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Część 2: ul. Teligi 10/22 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 3: ul. Makowskiego 18/38 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Część 4: ul. Bobrzeckiej 7/15 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Część 5: Siemaszki 25/16 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Część 6: ul. Wolska 6/15 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Część 7: ul. Teligi 12/12 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Część 8: ul. Kurczaba 2/2 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Część 9:os. Na Kozłówce 14/6 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, Część 10: ul. Okólna 11/40 wg Załącznika nr 19 do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.04.2019 r. - 10.06.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Na Kozłówce 14/6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo - Budowlany Marek Głuc, , ul. Okólna 3/15, 30-669, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 15766.68 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres zmian obejmuje wymianę starych ościeżnic stalowych, skrzydeł drzwiowywch, zerwanie płytek PCV na posadzkach /ukrytych pod wykładziną/, naprawienie posadzki, skasowaniu wykwitów, zacieków na sufitach, podmurowaniu wanny

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1.W kosztorysie ofertowym założono, że drzwi wewnętrzne i wejściowe będą poddane renowacji w trakcie wprowadzenia Wykonawca wykazał, że nie można dopasować nowych skrzydeł do starych ościeżnic i starych skrzydeł do nowych ościeżnic. Należy wymienić całość. 2. PO zerwaniu wykładziny PCV i posadzki z płytek PCV okazało się , że wystąpiła różnica poziomów posadzki oraz widoczny spadek posadzki w pokoju. Poziomy należy wyrównać. 3. Wykonawca podnosi problem konieczności podmurowania wanny uzasadniając, że obecnie sprzedawane wanny nie są przystosowane do samodzielnego postawienia, a nóżki służą tylko do poziomowania. Należy uwzględnić obmurowanie wanny. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie gdy z stanowi 28,24% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość wynagrodzenia określona w umowie podstawowej 15.766,68 zł. Wartość zmiany: 4.452,99 zł

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.