eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych Szpitala w Pilchowicach - postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 560114453-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Pilchowice: Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych Szpitala w Pilchowicach - postępowanie II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557892-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510133352-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27621529300000, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 331 99 03, e-mail szpital@szpital-pilchowice.pl, faks 32 331 99 08.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych Szpitala w Pilchowicach - postępowanie II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

10/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w następujących obiektach Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach: a) budynek główny Szpitala (A), b) budynek administracyjny (D), c) budynek z pomieszczeniem "post morte" (F), d) budynek z pomieszczeniami gospodarczymi (E). 1.2. Wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie oraz transport wewnętrzny - pod nadzorem lub na zlecenie personelu medycznego Zamawiającego, 1.3. Dostawy środków czystości, środków dezynfekujących i dezynfekująco myjących. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ), a także zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). 3. Wykonawca realizował będzie przedmiot zamówienia przy udziale osób posiadających aktualne orzeczenia lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych, zabezpieczonych w szczepienia ochronne przeciw WZW typu B jako zalecane oraz przy użyciu własnych urządzeń, materiałów i środków chemicznych posiadających właściwe atesty. 4. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zabezpieczy niezbędną ilość osób, zapewniając właściwą organizację pracy, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zmianami), osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia. Ustalenie wymiaru czasu pracy i pozostałych warunków poszczególnych umów o pracę leży po stronie Wykonawcy. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę, określające: sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone zostały we wzorze umowy - Załączniku nr 9 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzą czynności w zakresie prac pomocniczych przy pacjencie oraz transport wewnętrzny (wykonywane pod nadzorem i na zlecenie personelu medycznego Zamawiającego), takie jak: a) transport odpadów z brudowników i pozostałych pomieszczeń do wyznaczonych miejsc składowania, b) odbiór kaczek i basenów od pacjenta oraz ich mycie i dezynfekcja w myjkach dezynfektorach znajdujących się na Oddziałach. c) przygotowywanie roztworów do dezynfekcji basenów i kaczek w brudownikach (w porozumieniu z pielęgniarką oddziału) - tylko w sytuacjach awaryjnych, d) zdjęcie brudnej pościeli, mycie i dezynfekcja łóżek oraz transport brudnej bielizny szpitalnej do pomieszczenia Magazynu Brudnej Bielizny. e) transport posiłków do oddziałów i pomoc personelowi pielęgniarskiemu w wydawaniu posiłków pacjentom na oddziałach, zbieranie naczyń oraz ich mycie i dezynfekcja, transport odpadów pokonsumpcyjnych do wyznaczonego pomieszczenia, zmywanie i wyparzanie naczyń, odgrzewanie i podawanie posiłków pacjentom przebywającym na badaniach. Czynności w zakresie prac pomocniczych przy pacjencie oraz transport wewnętrzny stanowią 30% ogółu wszystkich wykonywanych czynności.


II.4) Główny kod CPV: 90900000-6
Dodatkowe kody CPV:

90910000-9,

90911200-8,

90911300-9,

90919200-4,

55521100-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.07.2019r. - 30.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia w związku ze stałym wyłączeniem ze sprzątania powierzchni budynku "D" , w którym znajdowały się pomieszczenia administracji Szpitala.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy jest spowodowana stałym wyłączeniem z eksploatacji i sprzątania budynku "D" mieszczącego pomieszczenia administracyjne Szpitala w Pilchowicach, którego w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć. Wartość wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy wynosi 534 017,22 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.