eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Remont widowni amfiteatru z wymianą nawierzchni ścieżek i chodników w Parku Grabek



Ogłoszenie z dnia 2019-06-06

Ogłoszenie nr 560113376-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.

Czeladź: Remont widowni amfiteatru z wymianą nawierzchni ścieżek i chodników w Parku Grabek
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510627-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056205-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, Krajowy numer identyfikacyjny 24090935100000, ul. ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 265 26 53, e-mail sekretariat-mzgk@mzgk.czeladz.pl, faks 032 363 26 53.
Adres strony internetowej (url): www.mzgk.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont widowni amfiteatru z wymianą nawierzchni ścieżek i chodników w Parku Grabek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/2/Rb/MZGK/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Remont widowni amfiteatru z wymianą nawierzchni ścieżek i chodników w Parku Grabek" Przedmiotowe roboty budowlane polegają na wykonaniu nowej nawierzchni amfiteatru oraz wymianie nawierzchni ścieżek i chodników. Roboty będą obejmować także wymianę starych ławek i koszy oraz wykonanie murków gabionowych na terenie amfiteatru. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: W zakresie remontu nawierzchni amfiteatru: a. rozbiórka nawierzchni i krawężników wraz z jej utylizacją. b. wykonanie nowych nawierzchni z kostki. c. rozbiórka płyt betonowych na widowni. d. układanie kostki brukowej na widowni wraz z montażem ławek i koszy na śmieci. e. układanie kostki na scenie. f. rozbiórka i budowa nowych schodów terenowych. g. rozbiórka i wykonanie nowych murków z koszy gabionowych. 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ - Dokumentacja, na który składa się: ? Dokumentacja projektowa, ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, ? Przedmiar. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 2. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt 1. na podstawie stosunku pracy. 4 Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte, wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia formy zatrudnienia np. w zakresie adresu osoby fizycznej itp.). 3.3.5. W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3.3.2., Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45111220-6,

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 14.06.2019 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający zlecił, a Wykonawca przyjął do wykonania roboty wyszczególnione w protokole konieczności z dnia 21.05.2019 r. polegające na wykonaniu stabilizacji gruntu wraz z odwodnieniem liniowym i studniami chłonnymi. Strony ustaliły, iż wartość robót zleconych na podstawie aneksu nie przekroczy netto 82244,60 zł, brutto 101160,86 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca robót po dokonaniu rozbiórki nawierzchni betonowej widowni amfiteatru zgłosił wątpliwości co do nośności gruntu, który znajduje się pod nawierzchnią amfiteatru (sączenie między warstwami gruntu). Badania gruntu zostały następnie dokonane przez geologa. Dokonano odkrywek gruntu, stwierdzono występowanie na całym terenie amfiteatru pyłów próchnicznych, piaszczystych, miejscami namułów pylastych, całość podścieloną piaskami drobnymi. Na podstawie sprawozdania z badania geolog zalecił wykonanie wzmocnienia terenu poprzez stabilizację gruntu oraz wykonanie studni chłonnych wraz z drenażem liniowym. Mając na uwadze powyższe zostały łącznie spełnione przesłanki zmiany umowy z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana umowy w powyższym zakresie spowodowała konieczność zmiany umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.