Ogłoszenie z dnia 2020-06-23
Ogłoszenie nr 560109815-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.
Jastrzębie-Zdrój: "Zwiększenie efektywności energetycznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynku SP 17 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z przebudową i zabezpieczeniem na projektowane wpływy eksploatacji górniczej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt jest współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511903-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540025371-N-2019 ; 540028890-N-2019 ; 540032678-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510125375-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jastrzębie Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000,
ul. Al. Józefa Piłsudskiego
60,
44-335
Jastrzębie-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 47 85 133, e-mail
bzp@um.jastrzebie.pl, faks
32 47 85 350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zwiększenie efektywności energetycznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynku SP 17 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z przebudową i zabezpieczeniem na projektowane wpływy eksploatacji górniczej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IKI.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie prac związanych ze zwiększeniem efektywności energetycznej w budynku SP 17 wraz z przebudową i zabezpieczeniem na projektowane wpływy eksploatacji górniczej budynku szkoły oraz budowa instalacji fotowoltaicznej wykorzystującej odnawialne źródła energii. Zakres opracowania obejmuje działkę nr 782/107 przy ul. Ks. Emanuela Płonki 23 w Jastrzębiu-Zdroju. Budynek szkoły jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków. Inwestycja winna być zrealizowana zgodnie z dokumentacją techniczną pt.: 1. "Przebudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 wraz z zabezpieczeniem na wpływy projektowanej eksploatacji górniczej" (projekt podstawowy oraz dwa projekty zamienne), 2. "Projekt zagospodarowania terenu przy budynku SP nr 17 przy ul. Płonki w Jastrzębiu-Zdroju", 3. "Projekt przebudowy schodów zewnętrznych wraz z fragmentem Ogrodzenia - wejścia na teren SP nr 17 z poziomu chodnika przy ul. ks. E. Płonki" obejmującymi: o projekty budowlane i wykonawcze branży architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (w tym niskoprądowych), elektroenergetycznych, fotowoltaicznych, odgromowych oraz teletechnicznych, o projekt zagospodarowania terenu wokół szkoły wraz z przyłączami wod.-kan. i elementami małej architektury, o projekt przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z drenażem wokół budynku, o szczegółowe specyfikacje techniczne, o kosztorysy ślepe (przedmiary robót), oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. roboty rozbiórkowe, 2. termomodernizację budynku (w zakresie elewacji oraz dachów), 3. izolację ścian fundamentowych, 4. wymianę części okien i drzwi zewnętrznych, 5. wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 6. remont kominów, 7. remont schodów zewnętrznych do budynku szkoły, 8. przebudowę i adaptację poddaszy nad budynkiem na cele użytkowe; 9. remont dachu budynku szkoły polegający na wymianie istniejącego pokrycia z blachy na dachówkę karpiówkę, 10. wykonanie doświetlenia projektowanych pomieszczeń użytkowych; 11. przebudowę klatki schodowej; 12. dostawę i montaż dźwigu osobowego; 13. zabezpieczenie budynku na wpływy projektowanej eksploatacji górniczej; 14. dostosowanie obiektu do aktualnych przepisów p/poż.; 15. remont łazienek; 16. wymianę posadzek; 17. wyposażenie nowoprojektowanych pomieszczeń; 18. wykonanie nowej kolorystyki elewacji; 19. wykonanie instalacji sanitarnych na adaptowanym poddaszu; 20. wyburzenie i odtworzenie wolnostojącego budynku kotłowni i zaplecza technicznego; 21. wymianę źródła ciepła z kotłowni węglowej na gazową z regulacją instalacji c.o.; 22. przebudowę instalacji hydrantowej; 23. wykonanie instalacji elektrycznej, sanitarnej i grzewczej na adaptowanym poddaszu; 24. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach; 25. przebudowę zaplecza szatniowo-sanitarnego przy sali gimnastycznej; 26. przebudowę kuchni wraz z jadalnią; 27. przebudowę wymuszoną zmiana funkcji niektórych pomieszczeń; 28. wymianę instalacji elektrycznej, sanitarnej i grzewczej w istniejących pomieszczeniach szkoły; 29. wymianę instalacji odgromowej; 30. wykonanie instalacji fotowoltaicznej; 31. wykonanie dróg i dojść brukowanych wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu wokół szkoły; 32. dostawę i montaż elementów małej architektury; 33. wykonanie nowych przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 34. przebudowę schodów zewnętrznych wraz z ogrodzeniem od strony ul. Płonki. oraz przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniami i dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9, specyfikacje techniczne - załącznik nr 10 oraz kosztorysy ślepe (przedmiary robót) - załącznik nr 12.
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45330000-9,
45311000-0,
45400000-1,
45112710-5,
45233260-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dostarczeniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, oświadczeń i dokumentów wymaganych przy zgłoszeniu Zamawiającemu zakończenia robót: 240 dni kalendarzowych, tj . do 31.01.2020 z zastrzeżeniem, że:
a) prace, które będą prowadzone we wnętrzu budynku szkolnego mogą być rozpoczęte po dniu 11.02.2019 r.
b) wszystkie roboty związane z wykonaniem i odbiorem instalacji fotowoltaicznej muszą być zakończone do dnia 15.07.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: . | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budowlane "CZĘSTOBUD" Damian Świącik,
,
al. Bohaterów Monte Cassino 40,
42-200,
Częstochowa, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zlecenie wykonania dodatkowego zakresu robót oraz zwiększenie wartości zamówienia o kwotę: 57 328,32 zł netto. Zmianie ulega również termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30.06.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty budowlane
1. Zgodnie z treścią umowy nr IKI.272.87.2019 z dnia 05.06.2019 r. Wykonawca, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, ma wykonać m.in. instalacje c.o. i wentylacji mechanicznej oraz zabudowę stropów sufatami podwieszanymi o klasie odporności REI60.
W związku z tym, że część regulatorów wentylacji oraz zaworów centralnego ogrzewania, do których musi być stały dostęp, znajduje się w przestrzeni między stropem a sufitem p.poż., konieczne jest (w celu spełnienia wymagań przepisów p.poż.) zlecenie dodatkowe zakresu robót obejmującego dostawę i montaż drzwiczek rewizyjnych spełniających warunki odporności ogniowej REI60.
Wartość kosztorysowa zamówienia dodatkowego dotyczącego zabudowy drzwiczek rewizyjnych p.poż.: 13 321,84 zł netto
2. Zgodnie z dokumentacją projektową, zewnętrzny daszek szklany nad wejściem do pom. -1/16 od strony Sali gimnastycznej należy pozostawić bez zmian. Podczas wykonywania docieplenia elewacji oraz wymiany elementów odwodnienia dachu, ujawniono bardzo złym stan konstrukcji stalowej i mocowań daszku - elementy stalowe wykazują duży stopień korozji i nie gwarantują dalszej, bezpiecznej eksploatacji daszku. Konieczny jest demontaż istniejącego i montaż nowego zadaszenia.
Wartość kosztorysowa zamówienia dodatkowego dotyczącego rozbiórki istniejącego i montażu nowego zadaszenia: 8 323,39 zł netto
3. Zgodnie z dokumentacją projektową Wykonawca, w związku z koniecznością wprowadzenia zabezpieczeń budynku przed wpływami eksploatacji górniczej, należało wykonać m.in. liczne przekucia stropu nad piwnicą seg. IV, skotwić na jednym poziomie fundamenty tego segmentu, wprowadzić nową ścianę dylatacyjną oraz wykonać nowe warstwy posadzkowe w obrębie segmentu IV. Niezbędne rozbiórki ujawniły zły stan w/w stropu. Był wykonywany przy użyciu słabej jakości betonu a w trakcie wieloletniego użytkowania w warunkach podwyższonej wilgotności, uległa odspojeniu i wykruszeniu warstwa otulinowa zbrojenia stropu. Jest ono mocno skorodowane i niewystarczające dla przeniesienia nowych, projektowanych obciążeń. Konieczne jest skucie istniejącego stropu nad piwnicami seg. IV i wykonanie nowego. Wymiana stropu jest też sposobnością do likwidacji dotychczasowych barier architektonicznych - nowy strop żelbetowy zostanie wykonany na tym samym poziomie co stropy sąsiednich segmentów, a tym samym umożliwi rezygnację z odtwarzania istniejących schodków pomiędzy segmentami.
Wartość kosztorysowa zamówienia dodatkowego: 27 738,48 zł netto
Roboty elektryczne
1. W trakcie prac związanych z zagospodarowaniem terenu, a także budową kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej i niezbędnymi rozkopami stwierdzono, że nie uda się zachować w istniejącym miejscu starego, już aktualnie uszkodzonego słupa energetycznego. Jego wymiana nie była przewidziana w zakresie umownym. Konieczne jest usunięcie kolizyjnego, zagrażającego bezpieczeństwu użytkowania terenu rekreacyjnego szkoły słupa i jego wymiana na nowy.
Wartość kosztorysowa zamówienia dodatkowego dotyczącego wymiany słupa energetycznego:
7 944,61 zł netto
W/w roboty limitują wykonanie zakresu umownego zleconego umową nr IKI.272.87.2019 z dnia 05.06.2019 r.
Wyliczenie wartości zamówienia dodatkowego nastąpiło w oparciu o kosztorysy ofertowe przygotowane przez Wykonawcę i zweryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w §13 w/w umowy.
Łączna wartość zamówienia dodatkowego wynosi: 57 328,32 zł netto tj. 70 513,83 zł brutto.
Kwota ta stanowi podstawę do przygotowania aneksu wartościowego do umowy nr IKI.272.87.2019 z dnia 05.06.2019 r. Jednocześnie konieczne jest przedłużenie terminu realizacji umowy do dnia: 30.06.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby pracowni maszyn sterowanych numerycznie
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.