eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › wykonanie remontu instalacji zatężania ciekłych niskoaktywnych i średnioaktywnych odpadów promieniotwórczych metodą osmozy odwróconej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-14

Ogłoszenie nr 560103385-N-2020 z dnia 14-06-2020 r.

Otwock: wykonanie remontu instalacji zatężania ciekłych niskoaktywnych i średnioaktywnych odpadów promieniotwórczych metodą osmozy odwróconej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511677-N-2020 z dnia 2020-02-13 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056381-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe, Krajowy numer identyfikacyjny 17471611000000, ul. ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 180 092, e-mail zuop@zuop.pl, faks 227 180 257.
Adres strony internetowej (url): www.zuop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: przedsiębiorstwo państwowe użyteczności publicznej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie remontu instalacji zatężania ciekłych niskoaktywnych i średnioaktywnych odpadów promieniotwórczych metodą osmozy odwróconej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Przetarg 1/remont instalacji zatężania ciekłych odpadów promieniotwórczych/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu instalacji zatężania ciekłych niskoaktywnych i średnioaktywnych odpadów promieniotwórczych metodą osmozy odwróconej w zakresie wymiany urządzeń (wskazanych w pkt. 2) tj.: a) demontaż zużytych, urządzeń i elementów instalacji, b) dostawa i montaż nowych urządzeń w miejsce zdemontowanych, c) wykonanie prac dostosowawczych w przypadku rozbieżności gabarytowych, d) wymiana połączeń elektrycznych i sterujących, e) dostosowanie programu sterowania do wmontowanych urządzeń, f) wykonanie rozruchu testowego - sprawdzenie szczelności , poprawnego działania urządzeń z pisemnym potwierdzeniem wykonania, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Prace remontowe oraz wymiana urządzeń powinna nastąpić na podstawie projektu remontu instalacji JP3RO, wykorzystywanej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów promieniotwórczych do zatężania ciekłych nisko-aktywnych i średnio-aktywnych odpadów promieniotwórczych.


II.4) Główny kod CPV: 45232430-5
Dodatkowe kody CPV:

40540000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia został ustalony na dzień 7 czerwca 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający po przeprowadzeniu negocjacji i analizy wniosku wykonawcy wyraził zgodę na przesuniecie terminu realizacji umowy do dnia 31 lipca 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W obowiązującej strony umowie termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia został ustalony na dzień 7 czerwca 2020 r. Wykonawca uzasadnia wniosek o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia uzasadnia opóźnieniem w realizacji dostaw membran i zestawu Kobald, które jest spowodowane zakłóceniami w łańcuchu dostaw odpowiedzialnego za dostawy podwykonawcy firmy KOBOLD INSTRUMENTS Sp. z o.o. Sytuacja taka spowodowana jest ograniczeniem działalności gospodarczej w związku z aktualną sytuacja epidemiologiczną w Europie. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy jako uzasadnienie wniosku o wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy korespondencję e-mailowa z producentem podzespołów z zagranicy potwierdzający terminy dostaw w przedłużonym okresie trwania umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.