eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmującyroboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 26 części



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 560101265-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Poznań: Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 26 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663557-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500304977-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510037916-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 26 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOA.201.108/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 17 części: 1. ul. Parkowa 7 m 14, 2. ul. Jutrzenka 4B m 17, 3. ul. Dąbrowskiego 69 m 6A, 4. ul. Słowackiego 62 m 4, 5. ul. Notecka 27 m 3, 6. ul. Tokarska 7 m 13 wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania z projektem i uzgodnieniami,, 7. ul. Bystra 9/11 m 7, 8. ul. Matejki 5 m 21, 9. ul. Ratajczaka 24 m 15, 10. ul. Podgórna 19 m 7A, 11. ul. Kassyusza 14 m 12, 12. ul. Dąbrowskiego 84 m 8, 13. Pl. Waryńskiego 7 m 19, 14. ul. Łaskarza 6 m 24, 15. ul. Podgórna 19A m 15, 16. ul. Małeckiego 18 m 15, 17. ul. Łobżenicka 8 m 21, 18. ul. 23 Lutego 23 m 15, 19. ul. Parkowa 9 m 5, 20. ul. Garbary 28 m 11, 21. ul. Fabryczna 20 m 16, 22. ul. Traugutta 23 m 24, 23. ul. Nowowiejskiego 14A m 11, 24. ul. Nowowiejskiego 14A m 14, 25. ul. Św. Marcin 34 m 13, 26. ul. Matejki 4 m 29. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary - załącznik nr 9 do SIWZ - stanowiące dokument poglądowy/informacyjny


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45333000-0,

45300000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 1) ul. Parkowa 7 m 14 - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 2) ul. Jutrzenka 4B m 17 - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 3) ul. Dąbrowskiego 69 m 6A - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodni, 4) ul. Słowackiego 62 m 4- 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 5) ul. Notecka 27 m 3- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 6) ul. Tokarska 7 m 13- 17 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 16 tygodni, wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania z projektem i uzgodnieniami, 7) ul. Bystra 9/11 m 7- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 8) ul. Matejki 5 m 21- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 9) ul. Ratajczaka 24 m 15- 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 10) ul. Podgórna 19 m 7A - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 11) ul. Kassyusza 14 m 12- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 12) ul. Dąbrowskiego 84 m 8- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 13) Pl. Waryńskiego 7 m 19 - 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 14) ul. Łaskarza 6 m 24 - 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 15) ul. Podgórna 19A m 15- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 16) ul. Małeckiego 18 m 15- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 17) ul. Łobżenicka 8 m 21- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 18) ul. 23 Lutego 23 m 15- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 19) ul. Parkowa 9 m 5- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 20) ul. Garbary 28 m 11- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 21) ul. Fabryczna 20 m 16- 6 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 5 tygodni, 22) ul. Traugutta 23 m 24- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 23) ul. Nowowiejskiego 14A m 11- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 24) ul. Nowowiejskiego 14A m 14- 5 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 4 tygodnie, 25) ul. Św. Marcin 34 m 13- 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, 26) ul. Matejki 4 m 29 - 7 tygodni, z zastrzeżeniem, iż termin na zgłoszenie zakończenia robót wynosi 6 tygodni, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Matejki 5 m 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/02/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Zakrzewski, , ul. Jarochowskiego 6/8, , Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 42060.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48000 brutto


CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: ul. Matejki 4 m 29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/02/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Zakrzewski, , ul. Jarochowskiego 6/8, , Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 54523.95 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62950 brutto



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych zgodnie z przedmiarem

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
ul. Matejki 5 m 21 - konieczność wymiany instalacji elektrycznej (obecna nie spełnia norm), konieczność wykonania robót instalacyjnych wystąpiła po sprawdzeniu szczelności i możliwości uruchomienia ogrzewania w lokalu, ul. Matejki 4 m 29 - podczas wykonywania prac remontwych w lokalu stwierdzono konieczność rozbiórki podłogi drewnianej i wykonanie nowej

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.